Версия за печат

00696-2009-0007

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев 55, За: Георги Стоянов, България 1050, София, Тел.: 02 98511856, E-mail: gstoyanov@mzh.government.bg, Факс: 02 9807492

Място/места за контакт: бул. Христо Ботев 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - www.mzh.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: селско, рибно стопанство и хранителни продукти

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ВЪЗЛАГАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ДОГОВОР А08-12-4-С/02.02.2009 Г., ПРОЕКТ „ДОБРО УПРАВЛЕНИЕ, ЕФЕКТИВНОСТ И ПРОЗРАЧНОСТ В МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ХРАНИТЕ”, ФИНАНСИРАН ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” ЗА ПРЕВЕНЦИЯ НА КОРУПЦИЯТА И ПОДОБРЯВАНЕ НА ДОСТЪПНОСТТА НА АДМИНИСТРАЦИЯТА

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

ВЪЗЛАГАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ДОГОВОР А08-12-4-С/02.02.2009 Г., ПРОЕКТ „ДОБРО УПРАВЛЕНИЕ, ЕФЕКТИВНОСТ И ПРОЗРАЧНОСТ В МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ХРАНИТЕ”, ФИНАНСИРАН ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” ЗА ПРЕВЕНЦИЯ НА КОРУПЦИЯТА И ПОДОБРЯВАНЕ НА ДОСТЪПНОСТТА НА АДМИНИСТРАЦИЯТА

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

75100000

Описание:

Услуги на държавното управление

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно приложение № 5 от документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

15.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 4500 /четири хиляди и петстотин/ лв. Гаранцията за участие се представя във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Гаранция за изпълнение - 5% от ценовото предложение,представени във формата, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Сметката на МЗХ е: BG 08 BNBG 96613300150002, BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирана от Оперативна програма "Административен капацитет"

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато кандидатът е обединение на физически и/или юридически лица (консорциум), при подаване на офертата да се представи документ за учредяване на обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ удостоверяващ ЕИК съгласно Закона за търговския регистър, или удостоверение за актуално състояние на Участника (или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – документ за самоличност) – нотариално заверени копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на Участника. Когато Участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в легализиран превод;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - информация за общия оборот и оборота от сходни с обекта на настоящата поръчка дейности, за последните три години (2006 - 2008 г.). Условие за допустимост е минималният оборот да е 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лв. годишно, за последните три години; - заверени копия на баланс и на отчет за приходите и разходите за предходните три години (2006 – 2008 г.), съгласно законодателството на страната в която е регистриран участника - заверени копия на баланс и на отчет за приходите и разходите за предходните три години (2006 – 2008 г.), съгласно законодателството на страната в която е регистриран Изпълнителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - декларация по образец, съдържаща списък на основните договори за услуги, извършени през последните две години, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Условие за допустимост е през последните две години кандидатът да има изпълнени поне два договора за консултантски услуги за изпълнение на аналитични дейности, проучване на добър опит и изготвяне на методики за предоставяне на прозрачни администратгивни услуги и превенция на корупцията, подготовка на обучение за подобряване на достъпността на администрацията, подготовка на печатни и информационни материали и организиция за информация и публичност; - декларация по образец, съдържаща данни за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за 2008 г. и списък с ключовите експерти; - описание на организационната структура на кандидата за изпълнение на договора - органиграма с описание на функциите на всеки член на екипа; -методология за изработването на аналитичните дейности и описание на процедурите за контрол, които участникът смята да приложи при изпълнение на дейностите описани в техническото задание;
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Методология за изпълнение на поръчката; тежест: 30 %
Показател: Предлагана цена; тежест: 40 %
Показател: Квалификация и опит на предложения екип; тежест: 30 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се заплаща по сметка на МЗХ ( IBAN) -BG 97 BNBG 9661 3000 1500 01, BIC - BNBGBGSD, БНБ - ЦУ пълен достъп до документацията за участие по електронен път може да се получи на адрес mzh.government.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03.06.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.06.2009 г.  Час: 12:30
Място

Министерство на земеделието и храните, гр. София, бул. Христо Ботев 55

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на кандидатите или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансирана от Оперативна програма "Административен капацитет"

VI.3) Допълнителна информация

пълен достъп до документацията за участие по електронен път може да се получи на адрес mzh.government.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ