Версия за печат

00080-2009-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на здравеопазването, пл. "Света Неделя" No 5, За: Кристиян Велинов, България 1000, София, Тел.: 02 9301452, E-mail: kvelinov@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=1004¤tPage=2&articleid=1035.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на компютърна техника, копирна техника, офис техника и офис обзавеждане за нуждите на Министерство на здравеопазването през 2009 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: -пл.”Св.Неделя” №5 – Министерство на здравеопазването -бул.”Ал.Стамболийски” №39 – Министерство на здравеопазването -бул.”Акад.Ив.Гешов” №15 – НЦООЗ, ХІ етаж – помещения на Министерство на здравеопазването.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на компютърна техника, копирна техника, офис техника и офис обзавеждане за нуждите на Министерство на здравеопазването през 2009 г. Видовете стоки са разпределени в 5 (пет) групи, описани подробно в Технически спецификации: 1. I-ва група – компютърна техника; 2. ІІ-ра група – сървъри и шкаф; 3. ІІІ-та група – копирна техника; 4. ІV-та група – Офис техника; 5. V-та група – Офис обзавеждане; Всеки един от участниците може да направи предложение както поотделно за всяка една група, така и комплексно за всички групи.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000, 48820000, 30121100, 42964000, 39000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Сървъри
Фотокопирни машини
Офис оборудване
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
335540 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 22 - 031327 от 03.02.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: РД-17-367 / Заглавие:Доставка на офис обзавеждане за Министерство на здравеопазването
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

17.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Интериор 46" ООД, ЕИК - 117115713, бул. "Тутракан" Nо 100, България 7000, Русе, Тел.: 082 817913, Факс: 082 817913

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 42698 BGN с ДДС 20%
Поръчка №: РД-17-368 / Заглавие:Доставка на компютърно оборудване за Министерство на здравеопазването
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

17.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Стемо" ООД, ЕИК - 817080126, ул. "Брянска" No 30, България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162303, Факс: 02 8162303

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 273695 BGN с ДДС 20%
Поръчка №: РД-17-369 / Заглавие:Доставка на копирна техника
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

17.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Айфест" ООД, ЕИК - 121115341, ул. "Райко Жинзифов" No 20, бл. 11, вх. В, ет. 6, ап. 60, България 1000, София, Тел.: 02 9502225, Факс: 02 9502226

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19147 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Лот - 4 - Офис техника на обществената поръчка е прекратен с Решение No РД-17-302/17.03.2009 г. Има постъпила жалба по Лот - 2 - сървъри и шкаф от "Диджитек" ООД с искане за налагане на временна мякрка - спиране, срещу решението за определяне на изпълнител. С определение на КЗК искането за временна мярка е отхвърлено. Предстои окончателно разрешаване на спора, съгласно разпоредбите на ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" No 18, България 1000, София

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка