Версия за печат

01224-2009-0015

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българската народна банка, пл. "Княз Александър I" № 1, За: Стефана Паунова - по предмета - тел. 91451381, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451552, E-mail: Tzeneva.Z@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Зорница Ценева - по процедурата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българска народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на технологично оборудване за кухня за обект „Касов център на БНБ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, бул. „Цариградско шосе” № 117.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Доставка и монтаж на технологично оборудване за кухня за обект „Касов център на БНБ”. Количеството, вида и техническите характеристики на технологичното оборудване, което следва да се достави е посочено в Приложение №1 „Спецификация на технологичното оборудване за кухня за обект Касов център на БНБ”.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39221000

Описание:

Кухненско оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството, което следва да се достави е посочено в Приложение №1 „Спецификация на технологичното оборудване за кухня за обект Касов център на БНБ”.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в конкурса - 1000 (хиляда) лева, парична сума, преведена по IBAN на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSF или банкова гаранция със срок на валидност не по - малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Участник представя гаранция за участие само за обособените позиции, за които участва. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 28 и чл. 29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от сумата по чл. 3, ал. 1 от проекта на договора. Гаранцията за изпълнение също се представя под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора и се освобождава и задържа при условия и срокове посочени в договора за възлагане.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща стойността на доставката и монтажа на оборудването в срок до 5 (пет) работни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за изпълнение по чл. 6, ал. 3 от проекта на договор и след представяне на фактура от страна на избрания за изпълнител.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. За юридически лица и ЕТ- ако участникът е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър по избор представя: извлечение от Търговския регистър, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите или единен идентификационен код (ЕИК). Ако не е пререгистриран представя валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите (за чуждестранните лица – документ за регистрация, съобразно националното му законодателство, който се представят в легализиран превод). В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица и в представеното удостоверение за актуално състояние или извлечение не е видно от кого се представляват, участникът следва да представи удостоверение за актуално състояние за съответното юридическо лице член на управителния или контролен орган. (ако не е пререгистрирано) или извлечение от Търговския регистър или ЕИК (ако е пререгистрирано). За физическо лице – копие от документ за самоличност; 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, съгласно образците, приложени в закупената документация,подписан от лицата съгласно указанията в образците. 3. Доказателства за икономически и финансови възможности посочени в III.2.2.) от настоящото обявление; 4. Доказателства за Технически възможности посочени в III.2.3) от настоящото обявление; 5. Гаранционни срокове на всяко едно от предложеното технологично обзавеждане, предмет на поръчката. Участниците предлагат гаранционните срокове в месеци като попълват Приложение № 3; 6. Документ, в който се посочват подизпълнителите, както и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда използването на подизпълнители при изпълнение на поръчката. Посочва се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. В тези случаи документите и данните по чл. 13 ал. 1, т. 1, 3 и 4 от НВМОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите. Когато участникът ще използва подизпълнители в офертата се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 13, ал. 1, т. 1 – 4 от НВМОП се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението.Когато кандидатът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или негово обединение офертата се подава на български език, документът за регистрация, съобразно националното му законодателство се представя в легализиран превод, а документите по чл. 13, ал. 1, т. 2 – т. 4 от НВМОП, когато са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 7.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 8.Предлагана цена по образец. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а; 9. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 000 (хиляда) лева. 10. Проект на договор; 11. Документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходите и разходите за 2007 и 2008 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, както и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки; 2. Техническо предложение – Приложение № 1а на всяко едно предложено технологично оборудване за кухня, предмет на поръчката, съгласно Приложение № 1 „Техническа спецификация”, с описание на технически параметри, вложените при производството материали, функции и програми на професионалната техника. 3. Фотографски снимки и каталози на всяко едно предложено технологично оборудване, предмет на поръчката, съгласно Приложение № 1 „Техническа спецификация; 4. Снимков материал на оборудвани и въведени в експлоатация минимум 5 (пет) обекти за обществено хранене; 5. Декларация, че ще се извършва доставка на кухненско оборудване, отговарящо на всички изисквания на Наредбата №5 от 25.05.2006г., за хигиената на храните и изискванията на НАССР. Подписва се от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а; 6. Сертификат ISO 9001-2000 на участника; 7. Първоначален проект на технологичното оборудване за кухня – разливна и бар бюфет, мебели и цялостно обзавеждане на кухненски блок, който се представя на магнитен носител и на хартия. Първоначалният проект следва да се изготви на базата на предоставените от Възложителя „Фрагмент от чертеж” и Обяснителна записка към него – Приложение № 2.
Минимални изисквания: - Участникът следва да има реализирани минимум пет обекта за обществено хранене, доказано с препоръки за добро изпълнение и снимков материал.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена за изпълнени на поръчката; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок но оборудването; тежест: 15
Показател: Срок за доставка и монтаж на оборудването; тежест: 10
Показател: Степен на съответстие на Техническото предложение на съответния участник с изискванията на Възложителя; тежест: 35
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 07.05.2009 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 24 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
14.05.2009 г.  15:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на БНБ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено копие "Вярно с оригивала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ