Версия за печат

00574-2009-0001

BG-ГАБРОВО: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - ГАБРОВО, УЛ. "ХАДЖИ ДИМИТЪР"№4, За: РУЖКА ГАНЧЕВА, БЪЛГАРИЯ 5300, ГАБРОВО, Тел.: 066 827427, E-mail: rector@tugab.bg, Факс: 066 801144

Място/места за контакт: УЛ. "ХАДЖИ ДИМИТЪР"№4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tugab.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подмяна на съществуваща дървена и метална дограма с РVС И АL на учебен корпус №1 и Физкултурен салон към Учебен корпус №2 на ТУ - Габрово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ГР.ГАБРОВО Учебни корпуси№1 и №2 на ТУ - Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Демонтаж на съществуващите дървена и метални прозорци и врати; монтиране на РVС прозорци от бял четирикамерен профил и бели алуминиеви врати; изкърпване и боядисване на всички външни и вътрешни фуги и ивици; монтиране на вътрешна бяла подпрозоречна РVС дъска и на външна бяла алуминиева с дължина от носеща до носеща; почистване и извозване на строителните отпадъци;

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45421000

Описание:

Монтажни работи на дограма

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Демонтаж на съществуващите дървена и метални прозорци и врати; монтиране на РVС прозорци от бял четирикамерен профил и бели алуминиеви врати; изкърпване и боядисване на всички външни и вътрешни фуги и ивици; монтиране на вътрешна бяла подпрозоречна РVС дъска и на външна бяла алуминиева с дължина от носеща до носеща; почистване и извозване на строителните отпадъци;

Прогнозна стойност без ДДС
360000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Безусловна банкова гаранция, учредена в полза на ТУ - Габрово или парична сума, както следва: Гаранция за изпълнение на договора – сума в размер на 5%/пет процента/ от стойността на договора, която се представя в една от формите съгласно чл. 27, ал. 1 от НВМОП и Условията на Възложителя. Същата се представя преди подписване на договора чрез внасяне в брой в касата на Ректората или по банков път по набирателната сметка на ТУ – Габрово IBAN-BG13STSA93003310006031, ВIC: STSABGSF при Банка ДСК-ЕАД клон Габрово

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със средства на бюджета на ТУ - Габрово

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, същото да бъде регистрирано като юридическо лице.5

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. ПРЕДЛОЖЕНИЕ/ОФЕРТА ПО ОБРАЗЕЦ КЪМ ТРЪЖНАТА ДОКУМЕНТАЦИЯ; 1. Удостоверение за актуално състояние /с дата на издаване след 31.03.2009г./ или идентификационен код за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие то документ за самоличност - оригинал или заверено копие. 2. Копие от документ за регистрация ИН Булстат, заверено с подпис и печат; 3. Удостоверение за липса на задължения към държавата по чл. 87, ал.6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс; 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1,2 и 3 от ЗОП; 6. Декларация, че участникът няма да допуска участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 7. Декларация засрок на валидност на офертата; 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от кандидата; 9. Копие от застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност”; 10. Удостоверение за изпълнение на строежи минимум 3-та категория, издадено от СК 11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труд; 12. Документ за закупена документация;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Представянето на доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП не е задължително, във връзка с чл.6, ал.5 от НВМОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларации за съответствие от производителя, придружени с протокол от изпитванията, в съответствие с изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. Документите, представени на чужд език, да бъдат придружени с превод на български език, заверени с гриф „Вярно с оригинала”, с подпис и печат на участника.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 51 от 26.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 12.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
.06 BGN
Условия и начин на плащане

цената е за страница, с включен ДДС. Заплаща се в брой в касата на Ректората или по банков път: IBAN BG83STSA93003110006000, ВIC: STSABGSF при Банка ДСК-ЕАД клон Габрово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
19.05.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

административна сграда на ТУ - Габрово, втори етаж, заседателна зала /3216/

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участници в процедурата или упълномощени от тях лица с нотариално заверено пълномощно за участие в малка обществена поръчка с горепосочения предмет



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №128/14.04.2009г. на Ректора на ТУ- Габрово за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - ГАБРОВО, ул. "Хаджи Димитър"№4, България 5300, ГАБРОВО, Тел.: 066 800220, E-mail: rector@tugab.bg, Факс: 066 801144

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.tugab.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция УЧЕБЕН КОРПУС №1
1) Кратко описание

подмяна на съществуващата дограма с нова от бял РVС профил за прозорците и бял алуминиев профил за вратите за сградата Учебен корпус № 1 – фасада изток, запад, юг и на част от северната

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421110, 45421120

Описание:

Монтажни работи на дограма за врати и прозорци
Монтажни работи на прагове

3) Количество или обем

1521.82 кв.м. РVС и 40.59 кв.м. АІ дограма

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция учебен корпус №2 - физкултурен салон
1) Кратко описание

подмяна на съществуващата дограма с нова с РVС профил за прозорците и бял алуминиев профил за вратите за сградата: всички фасади

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421110, 45421120

Описание:

Монтажни работи на дограма за врати и прозорци
Монтажни работи на прагове

3) Количество или обем

133.82 кв.м.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция учебен корпус №6 - главен вход
1) Кратко описание

подмяна на съществуващата дограма с нова от бял РVС алуминиев профил за вратите на главния вход на учебен корпус №6

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421110

Описание:

Монтажни работи на дограма за врати и прозорци

3) Количество или обем

5 БРОЯ ВРАТИ

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60