Версия за печат

00692-2009-0005

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул."Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова, България 1709, София, Тел.: 02 9759048, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на болнични легла с матрак и болнични шкафчета за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на болнични легла с матрак и болнични шкафчета за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, съгласно спецификация, приложена към документацията за участие в открития конкурс. Доставката включва монтаж и пускане в експлоатация на доставеното оборудване и обучение на специалистите, работещи с него. Гаранционен срок - минимум 24 месеца от датата на доставката и пускане в експлоатация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33192120, 39122100

Описание:

Болнични легла
Шкафове


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
210528 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Цена (К1); тежест: 80 точки
Показател: Гаранционно и извънгаранционно сервизно обслужване (К2); тежест: 15 точки
Показател: Срок на доставка (К3); тежест: 5 точки
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ"Св. Анна" - София, АД с Решение № 78/13.02 2009 г.


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:Доставка на болнични легла с матрак и болнични шкафчета за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
10.04.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Интер бизнес 91"ООД, ул."Кешан" № 6, България 1527, София, Тел.: 02 9446363, E-mail: office@interbusiness-bg.com, Факс: 02 9443849

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 210528 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - посочен в чл. 120, ал.3 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.04.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор