Версия за печат

00145-2008-0174

BG-Разград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез ТП на НОИ - Разград, бул. "Бели Лом" №40, За: Теодора Андреева, България 7200, Разград, Тел.: 084 614490; 084 614415, E-mail: Razgrad@nssi.bg, Факс: 084 624386

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Разград
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява Държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на фабрично нови канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Разград по предварителна заявка на възложителя, съгласно приложение №1, което е неразделна част от документацията за участие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Разград, бул. "Бели Лом" №40, административната сграда на ТП на НОИ - Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Текуща доставка на оригинални, фабрично нови канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Разград по предварителна заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съгласно Приложение №1 /списък на канцеларските материали по вид, предполагаеми количества и фиксирани цени/

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качество на предлаганите канцеларски материали; тежест: 30%
Показател: Цена на предложението; тежест: 60%
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 17 от 23.12.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 17 / Наименование:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора

09.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Експрес Сървис" ООД, ул. "Уста Кольо Фичето" №17, Западна промишлена зона, България 9000, Варна, Тел.: 052 579909, Факс: 02 9732610

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 7000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 7000 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.04.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор