Версия за печат

01264-2009-0003

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Младост", ж.к. "Младост 3", ул. "Свето Преображение" №1, За: арх. Ангелина Ставрева, България 1712, София, Тел.: 02 87498147, E-mail: so_mladost@mail.bg, Факс: 02 8772038

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Местна администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддържане на зелени площи и благоустройствени фондове

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейности по озеленяване и изграждане на зелената система.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77300000, 77311000, 90733000

Описание:

Услуги по озеленяване
Услуги по поддържане на зелени площи в паркове и места за развлечения
Услуги, свързани със замърсяването на водите

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Кандидатите следва да предлагат в офертите си обща сума до 116 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
116000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.10.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите внасят гаранция за участие в открития конкурс в размер на 1400 лв. Когато гаранцията е във вид на парична сума, тя трябва да е внесена предварително по банковата сметка на възложителя. Когато е учредена банкова гаранция, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. При подписване на договора кандидатът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер 5% от стойността на договора или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на 5% от стойността на договора и за срока за изпълнение на договора. Гаранцията се освобождава след окончателното приключване изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата; Заявление за участие (по образец); Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Административни сведения (по образец); Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (по образци); Декларация, че кандидатът ще спазва всички техничeски изисквания при изпълнение на поръчката (по образец); Документ за внесена гаранция за участие в открития конкурс; Документ за закупена конкурсна документация; Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; Гаранционен срок и Срок за изпълнение на поръчката (по образец); Подписан проект на договор (по образец).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот и за оборота на услугите които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Заверено копие от годишен баланс и отчета за приходите и разходите за 2008 г., с изключение на новорегистрираните кандидати.
Минимални изисквания: Минимални изисквания - годишен оборот над 500 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на сключените договори за услуга по предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът, за осъществяване на услугата. 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години. 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството.
Минимални изисквания: 1. Минимални изисквания: 3 броя договори, на стойност всеки от тях, не по-малко от 100 000 лв., придружени с препоръки за добро изпълнение. 2. Минимални изисквания: 19 броя моторни косачки самоходни с рамо на откоса 0,40м; 8 броя моторни косачки самоходни с рамо на откоса 0,80м; 8бр трактор–косачка (палцова косачка) с рамо на откоса 0,80м; 3 броя косачка палцова с рамо на откоса 1,20м; моторна коса (тример) – 10броя; товарни автомобили – 3броя; самосвали – 6броя; автовишка – 1брой; водоноски - 3бр;храсторези – 15броя; клонорези – 7бр; мотометачка – 6бр; моторен листосъбирач – 5броя; дробилки – 5бр; моторен трион – 12бр. 3. Минимални изисквания: 50 работника и 3 ръководни служители – ландшафтни архитекти. 4. Внедрена система за управление на качеството ISO 14001:2004
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Правоспособни ландшафтни архитекти и други, според документацията.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
Показател: Търговска репутация; тежест: 15
Показател: Технически възможности и човешки ресурси; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок и срок на изпълнение; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 6 от 02.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

На касата на район "Младост", ул. "Свето Преображение" №1, Център за услуги и информация, гише 5-6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
До дата

30.10.2009 г. 

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на район "Младост" - ет.3, ул. "Свето Преображение" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лично, законни или упълномощени представители на кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ