Версия за печат

00211-2009-0002

BG-Хасково: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Хасково, пл. Общински № 1, За: Венета Тенчева - началник-сектор Екология", България 6300, Хасково, Тел.: 038 603373, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Прединвестиционно проучване, изготвяне на: задания за ПУП, идейни проекти и технически проекти за Регионален център за третиране на неопасни отпадъци и Регионална инсталация за рециклиране и съоръжение за обезвреждане на инертни отпадъци, подготовка на заявление за финансиране на инвестиционни проекти от ОП "Околна среда 2007-2013 г." по приоритетна ос 2”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

1. Анализ и оценка на съществуващата ситуация по управление на отпадъците за регион Хасково 2. Изработване на проучване по чл.4 т.1 от Наредба № 7 за всяка една от предлаганите площадки 3. Изготвяне на идейни проекти и остойностяване 4. Изготвяне на технически проекти 5. Изготвяне на технически спецификации за възлагане на строителството 6. Апликационна Форма за кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013г.” приоритетна ОС 2; 7. Изготвяне на тръжни досиета за възлагане на строителство на Регионален център за третиране на неопасни отпадъци и Регионална инсталация за рециклиране и съоръжение за обезвреждане на инертни отпадъци

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71240000 (DA30, FC02, FC03, JA04) , 71241000, 71220000, 71320000, 71351220, 66171000, 71620000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи (Консултации , За отпадъци , За битови отпадъци , За проектиране )
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Геоложки консултантски услуги
Финансови консултантски услуги
Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Техническата спецификация и изискванията в документацията

Прогнозна стойност без ДДС
626000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят оригинален документ за гаранция за участие в размер на 5000 /пет хиляди/ лева без ДДС - под формата на банкова гаранция или вносна бележка за внесената сума по банковата сметка на Община Хасково в "Райфайзенбанк (България)" ЕАД, клон Хасково, IBAN – BG50 RZBB 9155 3320 0001 30, BIC код - RZBBBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС под формата на банкова гаранция или внесени по сметка на Община Хасково към момента на подписване на договор с участника определен за Изпълнител на процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Проектът е предвиден за финансиране от ОП “Околна среда 2007-2013 г. чрез ”ОБЩИНА ХАСКОВО, която е Възложител в тази Обществена поръчка по проект ”Интегрирано управление на отпадъците в регион Хасково” по процедура № BG161PO005/08/2.30/01/03 “Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 2 на ОП “Околна среда 2007-2013 г.”.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато Участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически лица, ЕТ и/или юридически лица, при сключване на договора представя документ за регистрация на юридическо лице. В този случай новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението и от договореностите постигнати със същото.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Участникът, избран за изпълнител следва при подписване на договора за възлагане на общесвената поръчка да представи, освен документите по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки и Застрахователна полица "Професионална отговорност", изискуема съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията за стоежи ІІ категория.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и ал. 5 от ЗОП; 2.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т. 1 и ал.2, т. 2 от ЗОП; 3.Декларация/и за запознаване и приемане на условията на документацията за участие; 4.Заверено копие от документа за регистрация (включително всички документи за пререгистрация) или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 5.Удостоверение за актуално състояние от фирменото отделение на съответния съд по регистрацията на участника (в случай, че не е регистриран или пререгистриран по Закона за търговския регистър); 6. Заверено ксерокопие от регистрация по БУЛСТАТ (в случай, че не е регистриран или пререгистриран по Закона за търговския регистър); 7. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е налично такова; 8. Декларация за участие на подизпълнители по чл. 56, ал. 1 т. 7 от ЗОП; 9. Документ в оригинал на гаранция за участие; 10. Документ, заверено копие, издаден от Възложителя, за закупена документация; 11. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация (ако това лице не е законен представител); 12. Административни данни за Участника; 13. Кратка анотация/кратко представяне на досегашната дейност на Участника по предмета на поръчката; 14. Списък на документите, съдържащи се в офертата с подпис и печат от участника – чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 15. Декларации за запознаване с мерките за информация и публичност; Декларация за спазване на етичните клаузи; Декларация за липса на потенциален конфликт на интереси В СЛУЧАЙ, ЧЕ УЧАСТНИКЪТ ПРЕДВИЖДА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ/И: Всеки подизпълнител трябва да представи документите по - т.1, т.2, т. 4, т. 5 и т. 13, както и Декларация от подизпълнителя (съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителите), че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката; В СЛУЧАЙ, ЧЕ УЧАСТНИКЪТ Е КОНСОРЦИУМ/ОБЕДИНЕНИЕ:Писмено пълномощно за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощени лица, представляващи всички отделни съдружници в консорциума/обединението; Споразумение на участниците/съдружниците в консорциума/обединението; Всеки от участниците/съдружниците в консорциума/обединението трябва да представят документите по т.1, т.2, т. 4, т. 5 и т. 13
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за общия оборот и оборота от проектантска и/или кунсултантска дейност в областта на опазване на околната среда и управление на отпадъците за последните 3 години 2. Заверено от участника копие на годишния баланс за последните 3 финансови години 3. Заверено от участника копие на годишния финансов отчет за приходите и разходите последните 3 финансови години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да има общ годишен оборот за последните 3 (три) финансови години не по-малко от 1 500 000 лв. 2. Участникът да има минимален общ оборот за последните 3 години от проектантска и/или консултантска дейност в областта на опазване на околната среда и управление на отпадъците не по-малко от 700 000 лева 3. Участникът да има положителен финансов резултат за всяка от последните три години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща Списък на основните договори за проектантска и/или консултантска дейност в областта на опазване на околната среда и управление на отпадъците, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите 2. Референции/Препоръки за добро изпълнение за консултантски услуги изпълнени през последните три години по основните договори, посочени в списъка по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП; 3. Декларация, съдържаща Списък на експертите, ангажирани с изпълнение на поръчката; 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, ангажирани с изпълнение на поръчката – под формата на дипломи, удостоверения, сертификати; 5. Професионални автобиографии – на експертите, ангажирани с изпълнение на поръчката; 6. Документи, удостоверяващи професионалния опит на експертите, ангажирани с изпълнение на обществената поръчка – под формата на копия от трудови, служебни и/или осигурителни книжки, договори, референции; 7. Удостоверения за проектантска правоспособност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците да имат изпълнени не по-малко от 5 (пет) договори за проектантска и/или консултантска дейност в областта на опазване на околната среда и управление на отпадъците за последните три години; 2. Участниците да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно изискванията на закона, в уговорените срокове и с грижата на добър стопанин договорите за консултантски услуги в областта на опазване на околната среда 3. Участникът да има на разположение 8 души минимален състав на експертите, ангажирани с изпълнение на поръчката, от които: ръководител проект - 1; експерт “управление отпадъци” - 1; ръководител проектантски екип - 1; експерт “инженерна геология/хидрогеология” - 1и финансов експерт - 1; 4. Ключовите експерти да имат следната степен на завършено образование, професионална квалификация, професионален стаж и опит, както следва: а) ръководител проект - висше образование със степен магистър-инженер в областта на опазване на околната среда или строителството; - 10 години професионален опит в областта на управлението на отпадъци и в подготовката и планирането на инфраструктура, съоръжения и инсталации за управление на отпадъците; - опит на ръководни позиции в проекти и/или дейности по управление на отпадъците - опит в разработване на предпроектни проучвания и/или апликационни форми по проекти, финансирани от ЕС за системи за управление на отпадъци; - опит в разработване на документация за възлагане на обществени поръчки, включително за възлагане на проекти предвидени за финансиране от ЕС. б) експерт “управление отпадъци” - висше инженерно образование със степен магистър-инженер в областта на опазване на околната среда; - 5 години професионален опит в областта на управлението на отпадъци, в разработването на предпроектни проучвания на проекти/програми за управление на отпадъците на местно/ национално ниво; - опит в разработване на програмни документи или програми за управление на отпадъците на национално и/или местно ниво; - опит в провеждане на проучвания на морфологичния състав и свойствата на отпадъците; в) ръководител проектантски екип - Висше образование със степен магистър-инженер в областта на строителството или околната среда; - 10 години професионален опит при проектиране на: инфраструктурни проекти, проекти на съоръжения и инсталации в областта на опазване на околната среда и управление на отпадъците, в т.ч. депо за отпадъци и инсталации за третиране на отпадъците; - пълна проектантска правоспособност г) експерт “инженерна геология/ хидрогеология” - Висше образование със степен магистър инженер в областта на геология/хидрогеогия; - 5 години професионален опит в областта на проучвания и разработки на геоложки/хидрогеоложки обекти, включително в проекти, финансирани от ЕС - Опит в проучвания на площадки за съоръжения за отпадъци; - Опит в моделиране на замърсявания; - Пълна проектантска правоспособност; д) Икономически/финансов експерт - Висше образование със степен магистър – счетоводство или финанси; - 5 години професионален опит в областта на икономиката с насоченост в областта на околната среда, в т.ч. опит във финансови/икономически анализи и/или разработването/ осъвременяването на финансови системи по отношение управление на отпадъците - Опит в разработването на финансови и икономически анализи, анализи на разходите и ползите, изследвания за поносимост на таксите за инфраструктурни проекти в сектор управление на отпадъци .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за устройство на територията

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Качествени критерии; тежест: 0,55
Показател: Икономически критерий; тежест: 0,45
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 020 - 028479 от 30.01.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата по възлагане на ОП се закупува от "Касов салон" в Община Хасково, гр.Хасково, пл."Общински" № 1, всеки работен ден от 09.00 до 16.30 часа до изтичане на срока за закупуване на документацията

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22.05.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.05.2009 г.  Час: 09:30
Място

Община Хасково, гр. Хасково, пл. Общински № 1, зала № 315

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или представители на участниците; представители на средствата за масова информация; представители на НПО



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ