Версия за печат

00538-2009-0001

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Академия за музикално, танцово и изобразително изкуство, ул. "Тодор Самодумов" 2, За: Катя Георгиева Калфова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 601473, E-mail: kalfova@yahoo.com, Факс: 032 632467

Място/места за контакт: помощник ректор

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

открит конкурс

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

изпълнение на строително – монтажни работи за изграждане на обект “Репетиционни зали извършване на учебна дейност”, към Академията за музикално, танцово и изобразително изкуство – Пловдив, върху терен-общинска собственост, по одобрена схема, по смисъла на чл. 56 от ЗУТ на площ 558.64 кв. м., съгласно приложено в документацията за участие планово задание и

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

до петстотин хиляди лева

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция (оригинал) в размер на 5000 (пет хиляди) лева. Паричната сума се внася в лева по банковата сметка на Академията IBAN BG 14 UNCR 75273398636230, BIC UNCRBGSF, УНИКРЕДИТ БУЛБАНК ПЛОВДИВ или в касата на Академията, ул. “Тодор Самодумов” №2. Срокът на валидност на гаранцията за участие съвпада със след окончателното изплащане на дължимите суми. В противен случай – не се подписва договор. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да надвишава срока на договора с една година. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за малка обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

съгласно чл. 7, т.1-4 ЗОП и чл. 1, ал. 4 НВМОП, собствено финансиране

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът в процедурата за малка обществена поръчка е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 13, ал.1, т. 1-4 (НВМОП) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от Агенцията по вписванията за актуално състояние за пререгистрирани или новорегистрирани търговци; 2. Съдебна регистрация - копие с печат “Вярно с оригинала”, при липса на регистрация в Агенцията по вписванията; 3. БУЛСТАТ регистрация - копие с печат “Вярно с оригинала” - при липса на регистрация в Агенцията по вписванията; 4. Удостоверение за актуално и правно състояние на кандидата, издадено от съда по регистрация, до два месеца от датата на издаване в оригинал или нотариарно заверено копие - при липса на регистрация по ЕИК. 5. Удостоверение за вписване на кандидата в Централния професионален регистър на строителя; 6. За кандидат чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство, а когато кандидатът е физическо лице – копие от документ за самоличност; 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП; 9. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 10. Предложението, съдържащо предлаганата цена, начин на ценообразуване, начин на изпълнение и начин на плащане; 11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда, тъй като обществената поръчка е за строителство; 12. Срок на валидност на офертата; 13. Документ за внесена гаранция за участие; 14. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП, посочени от възложителя в обявлението; 15. Доказателства за технически възможности и квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в обявлението; 16. Административни сведения за кандидата – по образец; 17. Заявление за участие - по образец; 18. Кратка анотация и референции за досегашната дейност на участника; 19. Документ за закупена документация за участие; 20. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: на кандидатите, по чл. 50 ЗОП трябва да съдържат: годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2008 г., информация за оборота на извършените строително-монтажни дейности за последните три години (2006, 2007, 2008) на кандидата, копие от застраховка за професионална отговорност, съгласно чл. 171 от ЗУТ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: на кандидатите, по чл. 51 ЗОП трябва да съдържат списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най.важните строителни обекти; списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникат за изпълнение на обществената поръчка за строителство; описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: най-ниска цена; тежест: 50
Показател: най-кратък срок; тежест: 30
Показател: най нисък процент допълнителни разходи; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

в брой, в касата на АМТИИ - ул. "Т. Самодумов" № 2, Централна сграда, гр. Пловдив

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
18.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

15.07.2009 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

Централна сграда на АМТИИ, ул. "Т. Самодумов" №2, гр. Пловдив

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участници в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в десет дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не уведомено, от дотото но узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответните действия. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.Жалбата трябва да съдържа всички реквизити по чл. 121, ал. 2, ал. 3, ал. 4, ал 5 от ЗОПк

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ