Версия за печат

00073-2009-0009

BG-Велико Търново: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, гр.Велико Търново, пл."Майка България"№2, За: Теодора Минкова, Борислав Панчев, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: Теодора Минкова, Борислав Панчев

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Проект "Красива България", Регионален център- Велико Търново, град Велико Търново, ул. "Георги Мамарчев", За: Иван Иванов, България 1000, град Велико Търново, Тел.: 062 628290

Място/места за контакт: Иван Иванов

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

“Център за услуги и информация на граждани”, в сградата на Община Велико Търново, гр.Велико Търново, пл."Майка България"№2, За: Анелия Димитрова Атанасова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 109

Място/места за контакт: Анелия Димитрова Атанасова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Реновиране на отделението за лежащо болни и възстановителен център Дом за стари хора "Венета Ботева", град Велико Търново"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Реновиране на отделението за лежащо болни и възстановителен център Дом за стари хора "Венета Ботева", в това число: ремонтни работи в отделение за лежащо болни, подмяна на вътрешна дограма и врати, подмяна на водопроводна и канализационна инсталации и други.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложена количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
223122.25 BGN
ІІ.2.2) Опции

Съгласно чл. 53, ал.1, т. 10, т. 11 при условията на НВМОП.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вид и размер за гаранция за участие в процедурата е както следва: 1000/ хиляда/ лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение се определя на 5% от стойността на СМР без ДДС и се внася по набирателна сметка на МТСП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията се осъществяват от МТСП, съгласно Меморандум за разбирателство между Община Велико Търново и Министерство на труда и социалната политика от 03.02.2009г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица е длъжен да престави документи за създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът предложен от участника не може да бъде по- дълъг от срока, посочен в ІІ.3 от обявлението за обществената поръчка: 4 /четири/ месеца след датата на влизане на договора в сила.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите или участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи от съответната категория по Закона за камарата на строителите. Копие от документ за актуална съдебна регистрация, издаден от компетентния орган не по- рано от два месеца преди датата на разглеждане на офертите или идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; При участие на чуждестранно лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението. В процедурата могат да участват като участници български или чуждестранни юридически лица и техни обединения. Участниците представят декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, ал. 5, от ЗОП и други документи съгласно документацията за участие. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник, при обстоятелствата, визирани в чл. 47, ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП, както и при условията на чл. 21, ал.1 от НВМОП и в други предвидени в НВМОП или в документацията за участие случаи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на финансово и икономическо състояние участниците представят: 1. Доказателства по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП – Заверено копие от Годишен баланс за предходната година - 2008г.;Заверено копие от Отчет за приходите и разходите за предходната година - 2008г; 2.Доказателства по чл.50, ал.1, т.3 - Информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е аналогично на обекта на поръчката, за последните три години в зависимост от датата , на която кандидатът или участникът е учреден или е заполнал своята дейност.
Минимални изисквания: Минимално изискване: Участниците трябва да имат положителен финансов резултат към 31.12.2008г. Същият се доказва със заверено копие на отчет за приходи и разходи или със счетоводна справка, подписана от управителя и главния счетоводител на фирмата. Минимално изискване:Участниците трябва да имат оборот от строителство на подобни на предмета на поръчката обекти минимум 250 хил.лв. за всяка от последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и/или квалификация участниците представят: 1. Участниците представят доказателства по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП: Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка. Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи./фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг/ 2. Съгласно чл. 51, ал.1, т.4 от ЗОП – списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на строително – монтажните работи, включително на тези, отговарящи за контрола за качеството. В списъка участника посочва и лицата, определени от него за ръководни служители. Списъка трябва да съдържа трите имена на всички лица, заеманата длъжност при участника и посочване- кои са ръководните служители. 3. Участниците представят доказателства по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника, отговорни за извършване на строително монтажните работи. 4. Участниците представят референции за изпълнение на строително –монтажни работи в обхвата на поръчката. 5. Кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите технически възможности и опит в реализиране на СМР, обект на поръчката. 6. Участниците представят копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от съответната категория по Закона за камарата на строителите. /Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя трябва да бъде за изпълнение на строежи с обхват отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл.137, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ./ 7.Участниците представят заверени копия на валидни застрахователни полици, във връзка със застраховането по чл. 171 от ЗУТ/по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/ и по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска "трудова злополука"
Минимални изисквания: Минимално изискване: Участникът към датата на подаване на офертата, трябва да разполага с персонал за изпълнение на поръчката(квалифицирани в областта на строителството работници)- минимум 13/ тринадесет/ човека на трудов договор. Удостоверява се със справка от НАП за валидните в момента трудови договори.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 98 от 11.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 07.05.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 205 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на конкурсната документация от 6 /шест/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
14.05.2009 г.  17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.05.2009 г.  Час: 14:00
Място

В Административната сграда на Община Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица, които могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване и проверката на съответствието на офертите със списъка по чл.13, ал.1, т.12 от НВМОП и при действията на Комисията по чл. 38, ал.3 от НВМОП и чл. 38, ал.4 от НВМОП са: посочените в чл. 38, ал.4 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки: лицето, което представлява фирмата по актуално състояние или лице, изрично упълномощено за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно от участника.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, Комисията за защита на конкуренцията, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ