Версия за печат

01848-2009-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Административен съд София - град, ул. "Г.Вашингтон" № 17, За: Диана Владимирова, Република България 1301, София, Тел.: 02 4215725, Факс: 02 4215725

Място/места за контакт: Диана Владимирова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.admincourtsofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Повишаване на информираността на гражданите относно работата на Административен съд София – град /АССГ/, чрез: 1. Разработване и поддържане на Интернет страница на АССГ за обмен на информация и координация; 2. Изработване и внедряване на автоматизирана деловодна система за документооборота на АССГ и 3. Създаване на две интерактивни автоматизирани точки за бърз и лесен достъп на гражданите до информация по молби, преписки и дела (touch screens)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разработване и поддържане на Интернет страница на АССГ за обмен на информация и координация; 2. Изработване и внедряване на автоматизирана деловодна система за документооборота на АССГ и 3. Създаване на две интерактивни автоматизирани точки за бърз и лесен достъп на гражданите до информация по молби, преписки и дела (touch screens)”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 95000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.10.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата: – парична сума, преведена по банкова сметка на АССГ към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или – банкова гаранция /безусловна и неотменяема/, в оригинал, издадена от българска банка в полза на Възложителя по образец, приложение към документацията, съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. 1.1. Размерът на гаранцията за участие и 1 100 /хиляда и сто/ лева; 2. Гаранция за изпълнение на договора: – парична сума, преведена по банкова сметка на АССГ или – банкова гаранция /безусловна и неотменяема/, в оригинал, издадена от българска банка в полза на Възложителя по образец, приложение към документацията. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 5 (пет) на сто от стойността на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

съгласно документацията

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта по образец, приложение към документацията. 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 3. Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (в заверени от участника копия). 4. Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци, или, при наличе на регистрация в Търговския регистър при Агенцията по вписванията, посочване на номер по ЕИК, съответно приложена актуална разпечатка от електронната страница на регистъра. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП 7. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП 8. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 9. Декларация за запознаване с условията на поръчката 10. Документ за гаранция за участие в процедурата 11. Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител / по образец/. 12. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора / по образец/. 13. Проект на договор – с попълнени административни данни на участника, парафиран и подпечатан от участника (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ). 14.Документи за икономическо и финансово състояние 15. Документи за технически възможности и/или квалификация 16. Списък с данни за подизпълнители /ако се ползват такива/, както и декларация, подписана от управителя или изпълнителния директор, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя за съгласие за участие при изпълнение на поръчката по образец приложение към документацията. 17. Техническо предложение по образец, приложение към документацията. 18. “Предлагана цена / Ценово предложение”, попълнена по образец, приложение към документацията, поставена в запечатан и непрозрачен плик, съгласно изискванията на документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Отчет за приходи и разходи и годишен баланс за последните три години, оформени, съгласно Закона за счетоводството, или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата, на която участникът е учреден и е започнал дейността си и Информация (счетоводна справка, оборотна ведомост) за общия оборот за последните три години, доказващи оборот не по-малко от 110 000.00 (сто и десет хиляди) лева, без ДДС. ИЛИ (при условията на Раздел ІV от документацията): Информация за най-малко 3 (три) изпълнени договора, сходни с предмета на поръчката, с обща стойност на договорите не по-малко от 110 000.00 (сто и десет хиляди) лева, без ДДС, представена под формата на Справка - декларация, подписана от представляващия участника, съдържаща предмет на договорите и стойност, придружена с доказателства за получените в изпълнение на договорите суми в горния размер.
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които отговарят не едно от долните изисквания за финансово – икономическо състояние: а/ чийто общ оборот за последните три години не е по-малко от 110 000.00 (сто и десет хиляди) лева, без ДДС. ИЛИ б/ има изпълнени най-малко 3 (три) договора, сходни с предмета на поръчката, с обща стойност на договорите не по-малко от 110 000.00 (сто и десет хиляди) лева, без ДДС / в случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност след 2006 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи по буква ”а”/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; 2. Препоръки /референции/ за добро изпълнение, издадени от клиенти; 3. Списък на екипа, отговорен за изпълнението на поръчката, с приложен за всеки един от тях трудов или граждански договор / възможно е в договорите информацията, която участникът счита за конфиденциална или лична да бъде закрита/; 4. Професионални биографии на експертите по образец, приложение към документацията на всеки от експертите, които доказват искания опит, придружени с дипломи и сертификати и др. документи, доказващи образование, квалификация и опит, необходими за изпълнението на поръчката образование. 5. Декларация от всеки един от членовете на екипа, че е на разположение за целия период на проекта. 6. Декларация от лицето, представляващо участника, че експертите, включени в екипа, няма да бъдат отклонявани за работа по други проекти, в срока за изпълнение на всички посочени в договора етапи.
Минимални изисквания: Технически възможности и квалификация. а/ В процедурата могат да участват лица, които имат изпълнен най-малко един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, което се доказва със справка за реализираните проекти, подписана от представител на участника, която може да бъде придружена с договори, приемо-предавателни протоколи или референции. Под „сходни” с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори, за разработване на програмни продукти, свързани с обработването на деловодна информация в съдебната система, държавна или общинска администрация. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат отчитани. б/ Участникът да разполага с необходимия административен капацитет за изпълнение на поръчката, като осигури екип от поне 3 /трима/ експерти, имащи необходимия опит и квалификация в областта на поръчката / наети по трудов или граждански договор/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: оценка на техницеската оферта; тежест: 50 %
Показател: оценка на финансовата оферта; тежест: 50%

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 56 от 22.12.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Административен съд София - град, ул. Г.Вашингтон № 17

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

законни или упълномощени представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Утвърждаване на доверието в дейността на АССГ и повишаване на имиджа му в обществото” Проектът се изпълнява по подприоритет 1.5 „Компетентна и ефективна съдебна система” на Оперативна програма „Административен капацитет”.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е достъпна на Интернет страницата на АССГ www.admincourtsofia.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" 16, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" 16, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ