Версия за печат

00377-2009-0001

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на инертни материали (фракция) за нуждите на експлоатационните райони на Дружеството.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставките да се извършват: а) Франко депо или складова база на Изпълнителя на доставката на инертни материали; и/или б) Франко складове и депа на територията на експлоатацион- ните райони на Възложителя.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на инертни материали (фракция) за нуждите на експлоатационните райони на Дружеството, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди в съответствие с предложената оферта. Място на изпълнение на поръчката: а) франко депо или складова база на Изпълнителя на доставката на инертни материали - участниците посочват местонахождението на депото/склада; и/или б) франко складове и депа на територията на експлоатационните райони на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, както следва: Централен склад - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30; ЕР - Горна Оряховица; ЕР - Павликени; ЕР - Полски Тръмбеш; ЕР - Стражица; ЕР - Лясковец; ЕР - Златарица; ЕР - Елена; Хидровъзел "Йовковци"; Пречиствателна станция за питейни води (ПСПВ) и Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ), с транспорт на Изпълнителя. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на инертните материали (фракция) по видове и размери за едногодишен период за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Количествата на инертните материали (фракция) по всяка доставка ще се определят според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора. Изпълнението на поръчката е за срок от 1 (една) календарна година, считано от датата на сключване на договора. Всеки Участник може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка само за изпълнение на целия обем от предмета на обществената поръчка. Всеки Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Не се приемат варианти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозни количества по видове и размери за необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, инертни материали (фракция) за едногодишен период, подробно са описани в техническата спецификация, приложена в тръжната документация. Посочените в техническата спецификация видове и количества за доставка на инертни материали (фракция) за текущата дейност на Дружеството са приблизителни, за едногодишен период; количествата по всяка доставка ще се определят съобразно текущите заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
233000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - участникът е длъжен да представи като част от офертата си гаранция за участие в процедурата в размер на 1 500 (хиляда и петстотин) лв., представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG17UNCR75271040015022, BIC: UNCRBGSF при "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД, клон Велико Търново, или в касата на "В и К Йовковци" ООД, или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от прогнозната стойност на договора. 3. Гаранциите се задържат или освобождават, съгласно условията посочени в документацията за участие и в договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура за доставените инертни материали и/или тон/км транспорт на инертни материали, оформена съобразно изискванията на закона, придружена с приемателно-предавателен протокол и/или експедиционна бележка с точните количества в тонове на доставените инертни материали. Фактурата се издава два пъти в месеца - в средата и в края на месеца. В офертата си Участниците трябва да предложат срок за разсрочено плащане в календарни дни след издаване на фактура за доставените инертни материали. Плащането на заявените от Купувача инертни материали се извършва по цени съгласно ценовата оферта за участие в процедурата на определения за Изпълнител на обществената поръчка участник.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците да представят: 1. Документи за регистрация - копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; копие от регистрация по БУЛСТАТ, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; и Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато е приложимо; 2. Удостоверение за актуално съдебно състояние на Участниците - юридически лица или еднолични търговци, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издадено от съответния компетентен съд най-рано един месец преди датата, обявена за краен срок за представяне на офертите, в съответствие с чл. 24, ал. 1 от ППЗОП; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие. Изискванията към Участниците подробно са описани в документацията за участие в процедурата, разработена от Възложителя. Участник, който представи оферта, която не отговаря на ЗОП, ППЗОП и на т. 8.5 от Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП в документацията, както и при несъответствие с техническата спецификацията към документацията, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник, който не докаже отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копие от Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2008 г.; копие от Отчета за приходите и разходите за 2008 г.; 2. Справка-декларация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за всяка от последните три години, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, свързани с обекта на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството; 3. Описание на вида и физико-механичните показатели на материала; 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на изделията, които са предмет на поръчката със съответните спецификации или стандарти; в случай, че продуктите са в процес на сертифициране, Участникът може да представи копие от Договора с оторизирана фирма за сертифициране, като посочи и очаквания срок за получаване на такъв сертификат; 5. Декларация, че разполага със складова база и транспорт за срочна доставка на заявените количества, като посочи и дали са собствени или наети; 6. Документи, доказващи, качеството на предлаганите инертни материали, които ако са на чужд език, задължително се придружават с превод на български език - сертификат за качество и сертификат за произход; протокол от изпитване, издаден от акредитирана строителна лаборатория; декларация от производителя за съответствие на качеството на инертните материали; 7. До участие в процедурата се допускат производители или фирми притежаващи договор с производителя за дистрибуция и продажба на стоките, обект на поръчката, със срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - Предложена цена от участника;; тежест: Т1 = 3,5;
Показател: К2 - Отдалеченост на депото или складовата база от Централния склад на Възложителя;; тежест: Т2 = 3,0;
Показател: К3 - Предложен срок на разсрочено плащане;; тежест: Т3 = 1,5;
Показател: К4 - Срок на доставка;; тежест: Т4 = 1,5
Показател: К5 - Качество на инертните материали (фракция).; тежест: Т5 = 0,5.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите, може да се получи всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. в административната сграда на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, отдел "Договори и тръжна документация" , стая 306, срещу представяне на документ за платени 12 лв. (с ДДС) в касата на Възложителя или по банковата му сметка. Документацията може да се получи и чрез куриерска фирма за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват лицата, представляващи Участниците в процедурата, съгласно регистрацията на Участника или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Месец Април, 2010 година.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № ОП-8/07.04.2009 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Изпълнението на обществената поръчка да бъде в съответствие с изискванията на действащите в Република България стандарти и клаузите на подписания между страните договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 120, ал. 2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ