Версия за печат

00530-2009-0014

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Атанас Янев, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593014, E-mail: a.ianev@nra.bg

Място/места за контакт: Централно управление на Националната агениця за приходите, дирекция "Информационни системи"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтеура за управление на приходите /СУП/ в НАП.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: ЦУ на НАП, при необходимост в териториалните структури на НАП
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтеура за управление на приходите /СУП/ в НАП, включващи следните основни дейности, подробно описани в документацията за участие: 1. Настройка и оптимизация на връзката между основните елементи на СУП; 2. Настройка, поддръжка и оптимизация на системната среда на СУП; 3. Наблюдение, настройка, оптимизация и поддръжка на базата данни на СУП; 4. Настройка, поддръжка и оптимизация на приложния софтуер на СУП, включително и отстраняване на грешки, бъгове и проблеми; 5. Развитие на приложния софтуер на СУП; 6. Актуализиране и развитие на нови интерфейси на СУП; 7. Трансфер на знания на ИТ служителите в НАП; 8. Интегриране на пакети, процедури, функции, справки и други функционалности на СУП, разработени в НАП; 9. Интегриране на пакети, процедури, функции, справки и функционалности на други системи на НАП.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Осъществяване на всички дейности, необходими за изпълнението на поръчката за период от 3 години.

Прогнозна стойност без ДДС
2000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 20 000 /двадесет хиляди/ лева или 10 225, 84 евро /десет хиляди двеста двадесет и пет евро и осемдесет и четири евроцента/, представляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция - в оригинал или парична сума. При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC № BNBGBGSD, а при преводи от чужбина сумата в евро се внася по банков път по банковата сметка на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER I SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01 – за гаранция за участие, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt in Euro: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата - 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Оферта, в която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 5 на сто от стойността на поръчката без ДДС под формата на банкова гаранция - оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията за изпълнение на договора се извършват на равни вноски на тримесечен период, като всяка от вноските е в размер на 7,5 % от стойността на договора, в срок до 30 дни, след одобрен от НАП отчет, изготвен от изпълнителя за изпълнените дейности през съответното тримесечие и представена фактура. Останалите 10 % от стойността на договора се изплащат в срок до 30 дни, след приключване на изпълнението на договорените дейности и одобрен от НАП окончателен доклад, изготвен от изпълнителя и представена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник в процедурата, с офертата си следва да представи: 1. В случай, че е юридическо лице или едноличен търговец - единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, ако е регистриран /пререгистриран/ по смисъла на същия закон. Ако участинкът не е регистриран /пререгистриран/ по реда ЗТР, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност. 2. Копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че има такава; 3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 4. Оригинален документ на гаранция за участие - представя се банкова гаранция или документ за внесена по банков път парична сума. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението представя документите, посочени в т. 1 - 3 от настоящия раздел. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 1 - 3 от настоящия раздел. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, посочени в т. 1 се представят в легализиран превод на български език, а документите по т. 3, които са на чужд език се представят и в превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверени копия от балансите и отчетите за приходи и разходи за последните три години - 2006 г., 2007 г. и 2008 г., когато публикуването им се изисква от законодателството.Участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години. В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години - 2006, 2007 и 2008 г. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението представя съответните документи, посочени в настоящия раздел. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в настоящия раздел. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, посочени в настоящия раздел, които са на чужд език се представят и в превод на български език.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник следва да е реализирал общ приход за последните три години - 2006 г., 2007 г. и 2008 г., в размер на 2 000 000 /два милиона/ лева или равностойността в евро.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на техническите възможности и квалификация, участниците представят следните документи: 1. Списък на договорите за изпълнени услуги /проекти/ през последните три години (2006, 2007 и 2008 г.) за разработка и поддръжка на приложен софтуер, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръка за добро изпълнение по някои от тях. 2. Декларация за средния годишен брой на служителите, работещи пряко в разработката и поддръжката на приложен софтуер и броя на ръководните служители на участника за всяка една от последните три години (2006, 2007 и 2008 г.). 3. Списък на екипа експерти /специалисти/, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на настоящата поръчка. За всеки ключов експерт следва да се приложат професионална биография /CV/ и документи, удостоверяващи образованието, техническата квалификация и професионален опит, включително сертификати за познания на съответна технология или продукт. 4. Валидни сертификати ISO 9001:2000 или еквивалентни документи на участника в областта на разработката и поддръжката на софтеур, издадени от акредитирана сертифицираща институция. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението представя съответните документи, посочени в настоящия раздел по отношение на обхвата от дейности, които ще изпълнява. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в настоящия раздел по отношение на обхвата от дейности, които ще изпълняват. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, посочени в настоящия раздел, които са на чужд език се представят и в превод на български език.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания към техническите възможности и квалификация на участниците в процедурата: 1. Поне три от договорите /проектите/ за посочения период /последните три години - 2006, 2007 и 2008/ да са с единична стойност най-малко 300 000 /триста хиляди/ лева. В предмета на договорите /проектите/ да са включени специализираните области: разработка и внедряване на web базирани приложения, обектно ориентиран бизнес и системен анализ и дизайн, разработка на софтуер с J2EE и XML и Oracle база данни. В описание на всеки договор /проект/ да бъде посочено: стойност на договора; срок на изпълнение - начална и крайна дата на изпълнение на договора; предмет на договора; кратко описание на извършените дейности по договора; име на клиента; използвани стандарти - J2EE, XML, EJB и др.; софтуерна архитектура - обектно ориентирана, многослойна, web базирана, централизирана и др.; използвани инструменти за разработка на софтуер /технологии, СУБД, софтуер за системна интеграция и др./. Участникът следва да е изпълнил през последните три години - 2006 г., 2007 г. и 2008 г. договори, сходни с предмета на настоящата поръчка на обща стойност не по малко от 2 000 000 /два милиона/ лева или равностойността в евро без ДДС. Под договори, сходни с предмета на настоящата поръчка, се разбира: договори за разработка и поддръжка на приложен софтуер. Договори за доставка и поддръжка на оборудване, лицензи за операционни системи, СУБД, антивирусни програмни пакети, архивиращи програмни пакети или друг системен софтуeр не се считат за сходни с предмета на поръчката. Посочват се договори, чиито изпълнение е приключило през последните три години (2006, 2007 и 2008 г.), независимо от датата на сключването им. 2. Минималният и задължителен брой на служителите, работещи пряко в разработката и поддръжката на приложен софтуер през всяка от последните три години (2006, 2007 и 2008 г.), е 20 /двадесет/ човека. 3. Участникът следва да осигури екип от минимум 9 служителя за изпълнението на поръчката, включващ: І. Ръководител на екипа - 1 служител; ІІ. Бизнес системен анализатор - 1 служител; ІІІ. Java програмисти - 3-ма служители; ІV. Администратор на база данни - 2-ма служители; V. Администратор на системен софтуер AIX - 1 служител; VІ. Администратор на системен софтуер Linux - 1 служител. Изискванията към образователната и техническа квалификация и професионален опит към експертите, включени в екипа, са изчерпателно посочени в документацията за участие. Всеки участник, в случай, че бъде определен за изпълнител на поръчката, е длъжен да осигурява непрекъснато за целия срок на действие на договора, екипа от експерти със съответната образователна, техническа и професионална квалификация. 4. Участниците следва да притежават валидни сертификати ISO 9001:2000 или еквивалентни документи в областта на разработката и поддръжката на софтуeр, издадени от акредитирана сертифицираща институция.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.05.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 2 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупува в деловодството на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, срещу представяне на документ за платена цена - 2,00 /два/ лева с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901, BIC BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21.05.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.05.2009 г.  Час: 11:00
Място

ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg/, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т. 3.3 от настоящето обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лицев 10-дневен срок от уведомяванто муза съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ