Версия за печат

00564-2009-0002

BG-Панагюрище: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Панагюрище, площад "20-ти април" №13, За: Ангелина Герова - старши експерт "Управление на отпадъците", телефон: 0357 60047, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: obstina@abv.bg; ggerginekov@b-trust.org, Факс: 0357 63068

Място/места за контакт: Георги Илиев Гергинеков - Кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.

Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Панагюрище, площад "20-ти април" №13, За: Ангелина Герова - телефон:0357 60047, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: obstina@abv.bg; ggerginekov@b-trust.org, Факс: 0357 63068

Място/места за контакт: Георги Илиев Гергинеков - Кмет

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.panagyurishte.org.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Панагюрище - Център за услуги и информация на гражданите, площад "20-ти април" №13, За: Елисавета Огорялкова, Олга Иванова, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60050

Място/места за контакт: Георги Илиев Гергинеков - Кмет

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Панагюрище, площад "20-ти април" №13, За: Ангелина Герова - телефон:0357 60047, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041

Място/места за контакт: Георги Илиев Гергинеков - Кмет

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Миене на улици, тротоари и площадни пространства в гр. Панагюрище

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: Община Панагюрище
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Трикратно измиване на улици, тротоари и площадни пространства в гр. Панагюрище с обща площ 737,334 дка за срок до 30.09.2009 г.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90611000

Описание:

Услуги по почистване на улици

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Трикратно измиване на улици, тротоари и площадни пространства в гр. Панагюрище с обща площ 737,334 дка, подробно описани в Техническа спецификация към документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.09.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 600,00 (шестстотин) лева и се заплаща в една от следните форми: 1.1. Парична сума, внесена по сметката на Община Панагюрище по следната сметка за гаранции: IBAN: BG74 IORT 6091 3300 0282 00 BIC: IORT BGSF ТБ ”Инвест Банк” АД, клон Пазарджик, офис Панагюрище В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в процедура за възлагане на МОП с предмет: “Миене на улици, тротоари и площадни пространства в гр. Панагюрище”. Чуждестранните участници могат да представят банкова гаранция в Евро с равностоен размер изчислен по официалния курс “Евро за Лев”, определен от Българската народна банка за деня на превеждане на гаранцията. 1.2. Неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата, считано от датата на представяне на офертата; 2. Гаранция за изпълнение на договора – 5 % (пет процента) от стойността на малката обществена поръчка; 2.1. Условия: Представя се при сключване на договора. 2.2. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до приемане изпълнението на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя по следната сметка за гаранции: IBAN: BG74 IORT 6091 3300 0282 00 BIC: IORT BGSF ТБ ”Инвест Банк” АД, клон Пазарджик, офис Панагюрище

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансира се със средства от бюджета на Община Панагюрище

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл. 49 от ППЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2. Документ за гаранция за участие 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в документацията за участие и в обявлението за обществена поръчка; 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в документацията за участие и в обявлението за обществена поръчка; 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 6. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 7. Срок за изпълнение на поръчката; 8. Предлагана цена; 9. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 11. Документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът следва да представи към оферта доказателства за икономическо и финансово състояние, както следва: 1. Минимален изискуем оборот сумарно за предходните три години (2006, 2007 и 2008 год.) в общ размер на 3 000 000 (три милиона) лева; 2. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006 г., 2007 г. и 2008 г. – заверен съгласно ЗСч.; Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата малка обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
Минимални изисквания: 1. Минимален изискуем оборот сумарно за предходните три години (2006, 2007 и 2008 год.) в общ размер на 3 000 000 (три милиона) лева; 2. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006 г., 2007 г. и 2008 г. – заверен съгласно ЗСч.;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация/списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение 2. Списък на технически лица, които ще извършат съответните действия по изпълнение на поръчката, включително и тези отговарящи за контрола и качеството. 3. Описание на техническото оборудване собствено или наето, което участникът ще използва - документ за собственост на техниката или договор за наем.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да предостави декларация за не по-малко от 1 (един) договор за изпълнени услуги миене, сходни с предмета на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 50 (петдесет) лв., без вкл.ДДС Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на Общинска администрация Панагюрище или по сметка: IBAN: BG74 IORT 6091 8400 0287 00 код на вид плащане 444000 BIC: IORT BGSF ТБ ”Инвест Банк” АД, клон Пазарджик, офис Панагюрище на името на Община Панагюрище, с платежно нареждане, с посочен обект на поръчката

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
18.05.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2009 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Общинска администрация - Панагюрище, гр. Панагюрище, пл. "20-ти април" 13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 38, ал. 4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ