00246-2009-0039
BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси - инж. Борислав Николов; по документацията - инж. Нено Димов, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662062; 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662507
Място/места за контакт: цех ЕЦ; Търговски отделИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Борислав Николов, Република България 6265, с.Ковачево, Тел.: 042 662062, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662507
Място/места за контакт: ЕЦАдреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Нено Димов - Експерт търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimova@tpp2.com, Факс: 042 662507
Място/места за контакт: Търговски отделАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Иван Павлов - Завеждащ "Регистратура за класифицирана информация", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662519, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507
Място/места за контакт: Регистратура за класифицирана информацияЕлектрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Реконструкция на електрозадвижването на възел “Ход – 1F10” на комбинирано роторно съоръжение (КРС) - 6В”
Възлагане на обществена поръчка
При изпълнение на обекта на поръчката е необходимо да се извършат следните дейности: - Изготвяне на работна документация, касаеща необходимите изменения за реконструкцията на възела в съществуващия екзекутивен проект на КРС-6В. - Доставка на необходимите материали по приложената спецификация в т.2. - Преработка на приложния софтуер на съществуващата система за управление на съоръжението (контролер SLC 500 и операторска станция PanelView) и ъпгрейтване на системата. - Оптимизиране на управлението на възел “Подем-1W10” чрез добавяне на допълнителни входове от оперативните вериги и преработка на приложния софтуер на възела. - Монтаж, настройка и пуск на новото оборудване със съществуващия контролер SLC 500 и операторска станция PanelView на КРС-6В. - Провеждане на 72 часови проби.
50532000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Посочено в документацията за участие
НЕ
30.10.2009 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП). Тази гаранция е на стойност 700.00 лева 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане 22 месеца от датата на сключване на договор . Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка със срок на валидност съответно за участие 90 дни след датата на отваряне на офертата, а за изпълнение на договора е 23 месеца от датата на сключване на договора) и са за посочените по – горе суми.
Плащане до 60 дни след представяне на протокол за успешно преминали 72 часови проби и въвеждане в експлоатация.
НЕ. Преди подписване на договора определения за Изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).
1. Гаранционният срок е 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация /72 часови проби/, но не повече от 18 месеца от датата на доставка. 2. Участниците да представят каталози от фирмите – производителки на оборудването 3. Участникът трябва да включи в офертата си цената на всички разходи, настъпили при или по повод отваряне и затваряне / демонтаж и монтаж, поотделно за всяко съоръжение, обект на ОП, при поява на дефект в рамките на гаранционния срок, който дефект не се дължи на некачествено извършен ремонт от страна на Изпълнителя
За доказване на икономическото си и финансово състояние Участника представя: 1. чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г.; 2. чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на доставките, аналогични с обекта на поръчката за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на Участник
За доказване на техническите възмойности, всеки участник представя в офертата си: 1. списък на основните договори за извършването на подобен вид дейност – внедрявания по предмета на ОП в енергийни обекти, изпълнени през последните 3 години /2006, 2007 и 2008 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение, съгл. чл 51, ал.1, т.1. Възложителят изисква минимум 3 бр. договори, общата стойност, на които да не е по-малка от 100 000 лв. 2. Списък на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване, на производителя, съгл. чл 51, ал.1, т.3 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата, съгл. чл 51, ал.1, т.7 4. Сертификати издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството и за сертификация на продукти на производителите на оборудването по ІSO 9001:2000 или еквивалентно (копие заверено от участника), съгласно чл. 51, ал. 1, т. 6 Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на Участник
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
9047
НЕ
ДА
Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
Български
90
Заседателна зала на търговски отдел в ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД
1. Участници в процедурата или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП
13.04.2009 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ