Версия за печат

00246-2009-0039

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси - инж. Борислав Николов; по документацията - инж. Нено Димов, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662062; 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: цех ЕЦ; Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Борислав Николов, Република България 6265, с.Ковачево, Тел.: 042 662062, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: ЕЦ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Нено Димов - Експерт търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimova@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Иван Павлов - Завеждащ "Регистратура за класифицирана информация", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662519, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура за класифицирана информация

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Реконструкция на електрозадвижването на възел “Ход – 1F10” на комбинирано роторно съоръжение (КРС) - 6В”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, Въглеподаване, КРС-6В
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

При изпълнение на обекта на поръчката е необходимо да се извършат следните дейности: - Изготвяне на работна документация, касаеща необходимите изменения за реконструкцията на възела в съществуващия екзекутивен проект на КРС-6В. - Доставка на необходимите материали по приложената спецификация в т.2. - Преработка на приложния софтуер на съществуващата система за управление на съоръжението (контролер SLC 500 и операторска станция PanelView) и ъпгрейтване на системата. - Оптимизиране на управлението на възел “Подем-1W10” чрез добавяне на допълнителни входове от оперативните вериги и преработка на приложния софтуер на възела. - Монтаж, настройка и пуск на новото оборудване със съществуващия контролер SLC 500 и операторска станция PanelView на КРС-6В. - Провеждане на 72 часови проби.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50532000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически машини, апарати и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочено в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.10.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП). Тази гаранция е на стойност 700.00 лева 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане 22 месеца от датата на сключване на договор . Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка със срок на валидност съответно за участие 90 дни след датата на отваряне на офертата, а за изпълнение на договора е 23 месеца от датата на сключване на договора) и са за посочените по – горе суми.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане до 60 дни след представяне на протокол за успешно преминали 72 часови проби и въвеждане в експлоатация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определения за Изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Гаранционният срок е 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация /72 часови проби/, но не повече от 18 месеца от датата на доставка. 2. Участниците да представят каталози от фирмите – производителки на оборудването 3. Участникът трябва да включи в офертата си цената на всички разходи, настъпили при или по повод отваряне и затваряне / демонтаж и монтаж, поотделно за всяко съоръжение, обект на ОП, при поява на дефект в рамките на гаранционния срок, който дефект не се дължи на некачествено извършен ремонт от страна на Изпълнителя

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки Участник представя в офертата си: – Удостоверение за актуално състояние (издадено от компетентен съд до 2 месеца преди датата на разглеждане на офертата) и документ за регистрация или съответни документи на чуждестранно лице съобарзно националното му законодателство, а когато е физ.лице - документ за самоличност /копие/. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър, се представя удостоверение, издадено от съответната служба по вписванията. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1 ЗОП. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.5 ЗОП Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. – Всички необходими документи по чл.56 ЗОП. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За доказване на икономическото си и финансово състояние Участника представя: 1. чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г.; 2. чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на доставките, аналогични с обекта на поръчката за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на Участник

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възмойности, всеки участник представя в офертата си: 1. списък на основните договори за извършването на подобен вид дейност – внедрявания по предмета на ОП в енергийни обекти, изпълнени през последните 3 години /2006, 2007 и 2008 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение, съгл. чл 51, ал.1, т.1. Възложителят изисква минимум 3 бр. договори, общата стойност, на които да не е по-малка от 100 000 лв. 2. Списък на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване, на производителя, съгл. чл 51, ал.1, т.3 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата, съгл. чл 51, ал.1, т.7 4. Сертификати издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството и за сертификация на продукти на производителите на оборудването по ІSO 9001:2000 или еквивалентно (копие заверено от участника), съгласно чл. 51, ал. 1, т. 6 Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на Участник

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Финансова оценка; тежест: Кф=0.5
Показател: Техническа оценка, със слeдните критерии:Опит в изпълнение на подобен вид поръчки – 0.5; Експертност на основния екип – 0.5; тежест: Кт=0.5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

9047

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.05.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2009 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.06.2009 г.  Час: 13:00
Място

Заседателна зала на търговски отдел в ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници в процедурата или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ