Версия за печат

00630-2009-0003

BG-СИТОВО: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СИТОВО, УЛ. "ТРЕТИ МАРТ" № 72, За: ИНЖ. ТАТЯНА БОРИСОВА ХРИСТОВА, БЪЛГАРИЯ 7583, СИТОВО, Тел.: 08663 711, E-mail: sitovo@mail.bg, Факс: 08663 712

Място/места за контакт: ОБЩИНА СИТОВО

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: ОБЩИНА СИТОВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

:“Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ “Щастливо детство”, с.Ситово, община Ситово”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с.Ситово,община Ситово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

В предмета на поръчката се включва извършването на следните СМР в ЦДГ “Щастливо детство” с.Ситово, община Ситово както следва: Укрепване на тераса /2-ри етаж/ чрез метални подпори; Ново цялостно изграждане на водоплътни тротоари около сградата и ремонт на канализационните шахти с оглед защитата й от атмосферни води; Укрепване на подпорната стена на откритата тераса /кота – 095 м./; Частична подмяна на керамиди, олуци и водосточни тръби; полагане на допълнвителни изолационни слоеве по стени, тавани и подове и нови довършителни работи; Подмяна на дървената дограма с пласмасова и алуминиева; Нова ВиК мрежа и площадкова канализация; Нова отоплителна система с котел на твърдо гориво; Частична реконструкция на ел. мрежата в преустроените помещения и подмяна на обикновените осветителни тела с луминисцентни.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

до 450 000 (четиристотин и петдесет хиляди) без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
450000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите да представят гаранция за участие в процедурата в размер на 4 000 лв. /четири хиляди лева/ , внесена в касата на Общината или по банков път: BG 03STSA93003311145864, BIC - STSABGSF при Банка “ДСК” ЕАД – клон Ситово. Гаранцията се задържа или освобождава при условията на чл.28 и 29 от НВМОП. Кандидатът определен за изпълнител трябва да представи банкова гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора, под формата на банкова гаранция. Гаранцията се задържа или освобождава съгласно чл.30 от НВМОП

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията се осъществяват по банков път, в български лева, по ред и условия, регламентирани в документацията и проекто-договора за възлагане на обществена поръчка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. (2) От участие в процедурата се отстранява участник: А) при който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, а именно: - е осъден с влязла в сила присъда: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс, освен ако не е реабилитиран. - е обявен в несъстоятелност. - е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. - има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. - член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, е свързано лице по смисъла на § 1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по буква «А» в държавата, в която е установен. Б) който е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие; В) който е съдружник и/или е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник; Г) който не притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Първа група – строежи от високо строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоражения; І до V категория. Четвърта група – строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда; Строежи от І до ІІІ категория.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: А)заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и паричен поток на участника за последните 3 (три) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформени съгласно изискванията на ЗС; Б) декларация за изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните 3(три) години (по образец); В) справка за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3(три) години (по образец).; Г) Копие на застраховката, професионална отговорност Д) Удостоверение от обслужващата банка – оригинал или нотариално заверено копие. Е)Копие от застраховка трудова злополука, съгласно Наредбата задължително застраховане на работниците и служителите за риска “Трудова злополука”.
Минимални изисквания: а) да имат изпълнен минимален обем на строително-монтажни работи през последните 3(три) години в размер, не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева. При участие на обединение, изпълненият минимален обем строително-монтажни работи през последните 3(три) години да бъде в размер не по-малко от 1 200 000 (един милион и двеста хиляди лева) лева общо за обединението. Б) да имат изпълнени минимален обем строително-монтажни работи с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години в размер, не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева. При участие на обединение, изпълненият минимален обем строително-монтажни работи с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3(три) години да бъде в размер не по-малко от 750 000 (седемстотин и петдесет хиляди) лева общо за обединението. в) „Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” следва да е валидна минимум 30 дни след изтичане срока на валидност на офретата. г) да са коректни клиенти към обслужващата ги банка/и;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А) Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за строителство през последните 5 (пет) години, с предмет подобен на предмета на поръчката, включително вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите (по образец); Б) Препоръки за добро изпълнение на договорите по предходната точка от предишни възложители. Тези препоръки следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; В) Справка за инженерно-техническия състав на фирмата, ангажиран в строителството на обекта на поръчката.Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация; Г) Справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; Д) Списък на собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнението на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи), който трябва да е придружен с документи за собственост или договори за наем и/или лизинг на техниката/оборудването/механизацията; Е) Сертификат по ISO 9001:2000 за внедрена система за управление на качеството в строителството. Обхватът на сертификацията следва да съответства на предмета на поръчката; Ж) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд (в строителството) . Непредставянето на сертификат не води до отстраняване на участника. З) сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда. Непредставянето на сертификата не води до отстраняване на участника.
Минимални изисквания: а) да имат изпълнени не по-малко от 10 (десет) строителни обекта, подобни на предмета на обществената поръчка през последните 5(пет) години; б) да притежават собствена или наета механизация, обезпечаваща този строеж; в) да разполагат със специалисти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката и притежават съответните документи за правоспособност, квалификация и опит; г) да притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Четвърта група – строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда; Строежи от І до ІІІ категория и Първа група – строежи от високо строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоражения от І-ва до V-та категория.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден от 08.00 – 17.00 ч. в Община Ситово, ул.”Трети март” №72, инж. Татяна Борисова – гл. спец.”Общинска собственост” до 17.00 часа на 26.05.2009г., срещу заплащане в брой или приведени по банкова сметка на Община Ситово в Банка “ДСК”ЕАД-клон Ситово, BIC STSABGSF, IBAN BG37STSA93008423344400, КОД 44 80 07 сума от 150 /сто и петдесет/ лева. Комплектът документи за участие в поръчката може да бъде изпратен по e-mail или чрез куриерска служба за сметка на участника, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс и информация относно: наименование на обекта на поръчката, данни за издаване на фактура, точен адрес и лице за получаване на документацията, телефон и факс.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
02.06.2009 г.  10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на община Ситово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на офертите. Представителят на участника се допуска след удостоверяване та неговата самоличност и представяне на надлежно пълномощно. Пълномощното слезва да е нотариално заверено.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. ВИТОША № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 988470, Факс: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. ВИТОША № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9887315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ