Версия за печат

01070-2009-0008

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на държавната администрация и административната реформа, ул. "Аксаков" № 1, За: Ангелина Димитрова, България 1000, София, Тел.: 02 9401/173/, E-mail: Angelina.Dimitrova@mdaar.government.bg, Факс: 02 9401/136/; 02 9401/172/

Място/места за контакт: ул. "Аксаков" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mdaar.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"1. Проверки ма място по проекти на бенефициенти, финансирани по Оперативна програма "Административен капацитет"; 2. Проверки на подадените от бенефициентите междинни технически доклади."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"1. Проверки ма място по проекти на бенефициенти, финансирани по Оперативна програма "Административен капацитет"; 2. Проверки на подадените от бенефициентите междинни технически доклади."

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71700000

Описание:

Услуги по наблюдение и контрол

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Настоящата обществена поръчка има за цел сключването на договор за извършването на следните дейности за целите на дирекция “Управление на програми и проекти”, в качеството и на Управляващ орган по Оперативната програма: 1. Проверки на място по проекти на бенефициенти, финансирани по Оперативна програма “Административен капацитет” 2. Проверки на подадените от бенефициентите междинни технически доклади.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на: 5 000 (пет хиляди) лева по банкова сметка на Министерство на държавната администрация и административната реформа (посочва се обекта на процедурата): БНБ BIG КОД: BNBGBGSD, IBAN: BG63 BNBG 9661 3300 1720 01, или банкова гаранция за тази сума.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

В български лева, по банков път.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Копие от решението за съдебна регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - Удостоверение за актуално съдебно състояние със срок на валидност 2 месеца от датата на издаване – оригинал или нотариално заверено копие или декларация по чл. 23, ал. 4 от ЗТР за пререгистрираните в ТР към АВ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; - Регистрация по БУЛСТАТ; - Регистрация по ЗДДС – копие; - Документ за закупена документация – копие; - Други, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Kопие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2008 г.; - Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години (2006, 2007, 2008 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът следва да докаже реализиран оборот – минимум 500 000 лева за 2008 г.; - Други, посочени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Kопие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2008 г.; - Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години (2006, 2007, 2008 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът следва да докаже реализиран оборот – минимум 500 000 лева за 2008 г.; - Други, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение; - Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката, придружен с документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит, в т. ч.: копия от дипломи за завършено образование; сертификати, доказващи квалификация в областта на одита; CV (формат European CV); - Копие от валиден сертификат за управление на качеството – ISO 9001:2000 (или еквивалент); - Други, посочени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение; - Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката, придружен с документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит, в т. ч.: копия от дипломи за завършено образование; сертификати, доказващи квалификация в областта на одита; CV (формат European CV); - Копие от валиден сертификат за управление на качеството – ISO 9001:2000 (или еквивалент); - Други, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка ; тежест: 0,26
Показател: Опит на участника ; тежест: 0,24
Показател: Цена; тежест: 0,50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

С ДДС, платими по банков път по сметка на МДААР, както следва: БНБ BIC КОД: BNBGBGSD, IBAN: BG28 BNBG 9661 3000 1720 01. Документация за участие може да се получи в сградата на МДААР на адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 1, стая 205 всеки работен ден от 09:00 до 12:00 и от 14:00 до 17:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25.05.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Аксаков" № 1, гр. София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законни представители или упълномощени лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Поръчката се финансира от средствата по Оперативна програма "Административен капацитет".

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в ІV.3.4 и ІV.3.7 са съкратени, поради наличието на основанията на чл. 64, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ