Версия за печат

00043-2009-0003

BG-Дулово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Дулово, ул."Васил Левски" №18, За: д-р Митхат Мехмед Табаков, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23229, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.info.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Упражняване на строителен надзор по строителството на обект: ”Изграждане на канализационна мрeжа и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на част от гр.Дулово”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: гр.Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Упражняване на строителен надзор по строителството на обект: ”Изграждане на канализационна мержа и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на част от гр.Дулово”, общ.Дулово, обл.Силистра по проект „Подкрепа за устойчиво развитие на община Дулово, чрез развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води””, по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005 08/1.10/01/02 „Подобряване и изграждане на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Посочените в документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

37


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума в размер на 5000,00лева платими в брой на касата на община Дулово или по сметка на община Дулово посочена в тръжната документация. Гаранция за изпълнение е парична сума в размер на 2% от стойността на договора. Гаранциите за участие се задържат и освобождават по реда на чл.62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

След одобряване на финансиране по Оперативна програма "Околна среда 2007-20013г.", Приоритетна ос 1, процедура с референтен номер BG161PO005 08/1.10/01/02 "Подобряване и изграждане на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води"

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Договорът се сключва за срок от 37 месеца считано от датата на издаване известието за започване на изпълнението на договора от страна на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Изисванията по чл.47, ал.1 от ЗОП 2.Изискванията на чл.47, ал.2 от ЗОП 3.Изискванията по чл.47, ал.5 от ЗОП 4. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96, буква"а" от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС приложим към бюджета на Европейските общности, изменен с регламент (ЕО, Евратом) №1995/2006 на Съвета на ЕС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006, 2007 и 2008година; 2.Банкова референция за финансова стабилност; 3.Застраховка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Общият оборот за последните 3(три) години (2006, 2007, 2008)да е не по-малък от 500 000.00лева в това число от строетелен надзор не по-малък от 500 000.00лева, последните стойности са със включен ДДС; 2.Участникът трябва да притежава необходимите финансови срества за изпълнение на поръчката(собствени или привлечени); 3.Участникът да притежава застраховка за професионална отговорност.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на договорите за последните три години включително стойностите, датите и възложителите; 2.Лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните еквивалентни документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица; 3.Списък на ключовите експерти и документи удостоверяващи образованието, професионалната им квалификация и опит;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът следва да има опит в изпълнението на договори със същия или подобен предмет. 2.Участникът следва да притежава Лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните еквивалентни документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица; 3.Участникът следва да посочи: - ръководител екип, който да отговаре на следните условия Образование - Строителен инженер. Общ професионален опит- минимум 15 години професионален опит; опит в ръководенето на строителни проекти. Специфичен професионален опит поне 5 години стаж в упражняването на строителен надзор; опит в ръководенето на екип от специалисти в състава на фирма, упражняваща строителен надзор; опит в надзора и координирането на всички технически дейности и аспекти на договора за строителен надзор; опит в организирането и ръководенето на дейностите на обекта; - инженер със специалност " ВиК"; - инженер със специалост "Ел"; - специалист " Пожарна и аварийна безопастност". последните трима експерти трябва да притежават: Квалификации и умения съответно образование (съгласно посочения по-горе профил); минимум 10 години професионален опит; Специфичен професионален опит минимум 5 години стаж като контрол на инвестиционни проекти в проектирането и/или строителството.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът следва да притежава Лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните еквивалентни документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица;

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 31 - 045456 от 12.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получана от кандидата или от упълномощен негов представител в сградата на общинска администрация гр.Дулово, ул.Васил Левски 18 срещу представен документ за закупена тръжна документация в стая №24 всеки работен ден до края на срока на продажба.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11.05.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2009 г.  Час: 14:00
Място

Зала №13 в сградата на общинска администрация гр.Дулово

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстватучастниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в десет дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответните действия. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва. Жалбата трябва да съдържа всички реквизити посочени в чл. 121, ал. 2, ал. 3, ал. 4 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ