Версия за печат

00111-2009-0002

BG-Котел: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община-Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл. специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 2336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 2540

Място/места за контакт: Община-Котел

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддържане, основен и текущ ремонт, реконструкция и свързаното с тях проектиране на уличната и общинската пътна мрежа, разположена на територията на Община Котел, вкл. текущ ремонт и поддържане на пътната настилка на републиканските пътища в границите на гр.Котел за периода 2009 – 2011 година

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Улична и общинска пътна мрежа на територията на община-Котел и частта от републиканските пътища в границите на гр.Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на стротелни работи за поддържане, основен и текущ ремонт и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа, разположена на територията на Община Котел. В предмета на поръчката е включено и свързаното с тези дейности проектиране и извършване на строителни работи за текущ ремонт и поддържане на пътната настилка на републиканските пътища в границите на гр.Котел. Договора за възлагане на посочените работи ще се сключи за период от три години - 2009, 2010 и 2011.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233120 (IA13, IA23) , 45233200, 45233252, 45233141, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища (Реконструкция , Основен преглед и ремонт )
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Работи по поддръжане на пътища
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете и количества СМР, и обекти ще се конкретизират със задания в процеса на изпълнение на поръчката в зависичост от осигурения финансов ресурс и възникналата нужда.

Прогнозна стойност без ДДС
2150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възложителят си запазва правото при възникване на допълнителни видове работи, които не са предвидени от страните при сключване на договара, но са неразривно свързани с/или произтичащи от предмета му, да възлага изпълнението им при условията на чл.53 от НВМОП.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 5000 (пет хиляди) лв.; Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 0,8 % от максимално допустимата стойност на поръчката по договор с ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1) парична сума ; 2) безусловна, неотменяема банкова гаранция . Срок на валидност на банковите гаранциите: при банкова гаранция за участие - не по-малък от срока на валидност на офертата,т.е. 90 дни от крайния срок за подаване на офертите; при банкови гаранции за изпълнение на договора - с валидност, надвишаваща срока на договора с минимум 1 месец. Когато гаранциите са парични суми се внасят по набирателната сметка на Община Котел – - IBAN BG 55 SОМВ 91303315510001, BIC код SОМВBGSF при „Общинска банка” АД , фин.център–Котел или в брой в касата на Общината (стая №18, ІІ етаж) . Освобождаването им става съгласно НВМОП и договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Източниците за финансиране на поръчката основно ще са отпусканите целеви средства за изграждане и ремонт на общинска пътна мрежа през трите години, средства от общинския бюджета за ремонт и поддържане на уличната мрежа в населените места на община-Котел и целеви средства от фонд „РПИ” за текущ ремонт и поддържане на пътната настилка на републиканските пътища в границите на гр.Котел. Допуска се целево финансиране и от други източници. Посочената стойността на договора е прогнозна и е определена от Възложителя като максимално допустима стойност на поръчката. Окончателната стойност на договора ще се получи на база действителни разходи за изпълнение предмета на поръчката. Плащанията по договора ще се извършват в левове, по банков път на база издадени фактури. Фактурите ще се издават след приемане на извършените дейности и работи и съставяне на необходимата документация - ведомости, протоколи, актове и др. за тяхното отчитане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридически лице, както и техни обединения, които са закупили документацията за настоящата МОП и отговарят на предварително обявените условия. Всяка оферта трябва да съдържа следните документи: 1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър / ЗТР/ или удостоверение за актуално състояние на участника, когото той е българско ЮЛ или ЕТ. Когато участника е чуждестранно лице, представя документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документите следва да са издадени не по-рано от 30 дни от крайната дата на подаване на офертите. Когато участника е физическо лице представя копие от документ за самоличност. 2. Съдебно решение за вписване на участника според изискванията на Търговския закон, а чуждестранните ЮЛ представят еквивалентни документи на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 3. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 4. Документите посочени в т.ІІІ.2.2 и т.ІІІ.2.3 от настоящото обявление. 5. Копия от удостоверението за данъчна регистрация, регистрацията по ДДС (ако има такава) и от документа за регистрация по БУЛСТАТ или ЕИК. 6. Други документи, подробно описани в документацията за МОП и съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП . Ако изискваните документите се представат под формата на копия, те трябва да са заверени, подписани и подпечатани от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходи и разходи на участника за последните три пълни финансови години /2006, 2007, 2008г./, заверени съгласно Закона за счетоводството, с изключение на новорегистрираните фирми и ФЛ. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи. 2. Банкова референция (атестация) от обслужващата банка. 3. Документ, удостоверяващ наличието на застраховка за професионална отговорност на строителя по чл.171 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Минимум 70% от общия среден годишен приход на участника (сумарно обединението) за последните три години – 2006, 2007, 2008 г. да е приход от дейности с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка (изграждане, ремонт и поддържане на пътища и улици). 2. Участниците да имат положителна годишна оперативна печалба за последната отчетена финансова година – 2008 г. 3. Участниците да имат сключена застраховка за професионална отговорност на строителя на основание чл.171 от ЗУТ. Застрахователната сума да е съобразена с минималните посочени такива в Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр.17 от 2004 г.)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на сключените договори за строителство от подобно естество и мащаби като настоящата MОП през последните пет години /2004-2008/ 2. Декларация за наличната собствена и/или наета тежка и малогабаритна механизация, с които участника разполага и ще използва при изпълнение на поръчката. 3. Документи, удостоверяващи собствеността на посочената механизация. И документи, доказващи, че посочената механизация е в изправност. 4. Документ за собственост или нотариално заверен договор за ползване на лицензирана пътно-строителна лаборатория. 5. Документ за акредитация на лабораторията, която ще ползва участника. 6. Декларация за асфалтовата база, която е на разположение на участника. 7. Списък за ръководния състав и инженерно- техническия състав, ангажиран в организацията и изпълнението на поръчката, включително тези, които отговарят за контрола на качеството. 8. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководния и инженерно-техническия състав на участника, както и на лицата, които ще ръководят изпълнението на поръчката. 9. Списък на лицата, ангажирани с дейностите по проектиране и удостоверенията им за проектантска правоспособност. 10. Декларации за разположение на проектант. 11. Удостоверение за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя по чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите за обекти от втора група, подгрупа – минимум трета категория. 12. Документи, доказващи че участника е сертифициран по ISO 9001-2000 и BS OHSAS 18001:2007 СУЗБП–Система за управление на здравето и безопасност при работа (ако имат такива);
Минимални изисквания: 1. Да имат опит в изпълнението на обекти с подобен характер, които да докажат. 2. Да разполагат със собствена или наета лицензирана пътно-строителна лаборатория. 3. Да докажат наличие на минимум посочената в документацията за МОП тежка и малогабаритна механизация - собственна и/или наета , необходима при изпълнение на поръката. 4. Да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Да има в състава на фирмата строителен инженер със специалност „Пътно строителство”, а ръководителят на екипа за изпълнение на поръчката да бъде най-малко с 5 (пет) годишен опит в изпълнение на подобни обекти и с не по-малко от 3 (три) години стаж като ръководител . 5. Да са вписани в Централния професионален регистър на строителя по чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите за обекти от втора група, подгрупа - трета категория или по-висока 6. За дейностите по проектиране да докажат, че имат на разположение лица с валидна проектантска правоспособност по част Пътна, част Ел. и част ВиК. 7. Да притежават собствена асфалтова база или да са сключили договор за доставка на асфалтови смеси от асфалтова база за целия период на действие на договора за настоящата МОП В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 05.05.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
13 BGN
Условия и начин на плащане

всеки работен ден до посочената по-горе дата от 9.00 до 12,00 и от 13,00 до 16,30 часа в ст.№ 5, І ет. на административна сграда на Общината срещу представен документ за платена цена на документацията, заплатена в касата - ст.16 , ет.ІІ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
12.05.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2009 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала, ет.І в административната сграда на Общината

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в конкурса или техни упълномощени представители, които се легитимират с документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на настоящата МОП е октрита с Решение № РД-17-213 / 07.04.2009 г. на Кмета на Община-Котел. Отварянето на ценовите офертите ще се състои на 20.05.2009 г. от 13,30 часа в Заседателната зала на Община-Котел, пл. "Възраждане " № 1 , ет.1.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ