Версия за печат

00647-2009-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на културата, бул. "Ал. Стамболийски" № 17, За: Владимир Генов; Цвета Милева, България 1040, София, Тел.: 02 9400890; 02 9400949, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Владимир Генов; Цвета Милева

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: осъществява държавната политика в областта на културата

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Системна поддръжка на IT средата на Министерство на културата.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7

Място на изпълнение: сградата на МК
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва системна поддръжка на IT средата на Министерство на културата съгласно техническо задание и документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50322000, 50324000

Описание:

Услуги по поддържане на персонални компютри
Услуги по оказване на техническа помощ, свързана с персонални компютри

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническото задание

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на 1000лв. по банкова сметка IBAN BG 06BNBG96613000175501, BIC BNBGBGSD, БНБ-ЦУ; гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

от държавния бюджет, в лева

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: копия от документ за регистрация на участника или ЕИК, удостоверение за актуално състояние, в случай, че не е пререгистриран по Закона за търговския регистър, документ за внесена гаранция за участие в оригинал, декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Всички копия се заверяват с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на лицето.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от отчет за приходите и разходите и баланс за 2008г.
Минимални изисквания: съгласно документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация със списък на основните договори за подобни поръчки през 2008г., референции от последните две години, списък на техническите лица с професионални автобиографии на специалистите, ангажирани с изпълнението с посочени образование, опит и квалификация, копия от квалификационни сертификати от производителите на оборудване в следните области - Microsoft Server операционна система: Microsoft Certified Systems Engineer on Microsoft Windows Server 2003 и/или Microsoft Windows Server 2008 , Cisco-CCNA, CCNP, копие от сертификат за качество ISO 9001:2000 в срок на валидност
Минимални изисквания: съгласно документацията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

според спецификата на поръчката

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 04.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 50лв. без ДДС или 60 лв. с ДДС, платими в касата на Министерство на културата, всеки работен ден от 14 до 16 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
11.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2009 г.  Час: 14:00
Място

административната сграда на МК

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

упълномощени представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на кункуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ