Версия за печат

00589-2009-0008

BG-гр. Перник: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл.”Св. Иван Рилски” №1А, За: Иван Искренов – директор на дирекция „Икономическо развитие и управление на собствеността”, Община Перник, Република България 2300, гр. Перник, Тел.: 076 602933, E-mail: eurointegra@abv.bg

Място/места за контакт: obshtina@pernik.bg; eurointegra@pernik.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА АНАЛИЗ НА СРЕДАТА И АНАЛИЗ НА НОРМАТИВНАТА УРЕДБА ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОЕКТ „В ТЪРСЕНЕ НА УСТОЙЧИВИ МОДЕЛИ: ОБЩИНА ПЕРНИК – ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПАРТНЬОРСТВА С БИЗНЕСА”, процедура No А08-14-22-С/1 в рамките на проект „В търсене на устойчиви модели: Община Перник – възможности за партньорства с бизнеса”, съфинансиран от Европейския социален фонд в рамките на ОП Административен капацитет 2007-2013, Приоритетна ос І – Добро управление, Подприоритет 1.4. Администрацията – партньор на бизнеса, бюджетна линия: BG051PO002/08/1.4-02, договор №: А08-14-22-С/09.02.2009

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: общини Перник, Радомир и Кюстендил
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката е с предмет „ИЗВЪРШВАНЕ НА АНАЛИЗ НА СРЕДАТА И АНАЛИЗ НА НОРМАТИВНАТА УРЕДБА ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОЕКТ „В ТЪРСЕНЕ НА УСТОЙЧИВИ МОДЕЛИ: ОБЩИНА ПЕРНИК – ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПАРТНЬОРСТВА С БИЗНЕСА” и включва 3 /три/ дейности: • Анализ на средата: дейността комбинира анализ на наличната документация – съществуващи стратегически документи, налична нова статистическа и друга информация, осъществени инициативи със социологическо проучване за нагласите на заинтересованите страни и оценката им за концепцията ПЧП; • Анализ на нормативната уредба - дейността предвижда да се опише и анализира доколко съществуващата нормативна база подпомага и улеснява процеса на ПЧП в община Перник. На основание заключенията на анализите, ще се направят препоръки за промени, в унисон с българското и европейско законодателство и ще се разработят стандартизирани образци на документи, правила, насоки, методики за работа. • Избор на проекти – целта е да се ангажира местната общност в процеса на осмисляне на концепцията за ПЧП и в избора на онези важни проекти, чието реализиране ще доведе до така търсената реална положителна промяна в качеството на живота на местната общност. Подробно описание на поръчката можете да намерите в техническото задание.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

98390000

Описание:

Други услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1: анализ на средата; Дейност 2: Анализ на нормативната уредба Дейност 3: Избор на проекти

Прогнозна стойност без ДДС
53000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 лв., представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция за срока на валидност на офертите /оригинал/. Гаранцията за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. Гаранциите се представят в една от двете форми, съгласно чл.60, ал.1 от Закона за обществените поръчки по преценка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от Община Перник със средства осигурени по проект BG 051 PO 002/08/1.4-02 - "в ТЪРСЕНЕ НА УСТОЙЧИВИ МОДЕЛИ" : Община Перник - Възможности за партньорства с бизнеса". а) начин на образуване на предлаганата цена – предлаганата цена следва да бъде формирана в лева и да включва всички разходи (труд, транспорт и др.), без ДДС. б) Плащането се извършва след приключване на работата по всяка една от дейностите и след подписване на приемо-предавателен протокол, придружен с фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същите следва да се регистрират като юридическо лице за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: кандидатите следва да са български или чуждестранни юридически или физически лица, регистрирани по Търговския закон, Закона за кооперациите или по Закона за юридическите лица с нестопанска цел на Република България или по съответното национално законодателство. Да са извършвали дейности, аналогични на предмета на поръчката и да разполагат с необходимия опит и оборудване. • Списък на документите, съдържащи се в офертата • Удостоверение за актуално съдебно състояние (оригинал или нотариално заверено копие), издадено от съответния съд не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за кандидатстване. В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за търговския регистър, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър. • Документ за първоначална съдебна регистрация (заверено копие) • Оферта за изпълнение на поръчка (по образец) • Техническо предложение (по образец) • Административни сведения (по образец) • Декларация по чл.47, ал.1 от ЗОП (по образец) • Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП (по образец) • Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП (по образец) • Декларация за запознаване с условията на поръчката (по образец) • Декларация за валидност на офертата (по образец) • Декларация за използване на подизпълнител (по образец) • Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец / ако е приложимо) • Ценово предложение (по образец) • Професионална биография на експерт (по образец) • Парафиран проект на договор • Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономически и финансови възможности участникът трябва да представи: 1.Баланс и отчет за приходи и разходи за последните три приключени финансови години 2.Справка за общия оборот за последните три приключени финансови години 3.Справка за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания: 1.Положителен финансов резултат за последните три приключени финансови години 2.Общ оборот за последните три години не по малко от 30 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности участникът трябва да представи: 1.Списък на експерти – лица, които ще вземат участие в изпълнението на поръчката 2.Автобиографии на лицата по т.1 3.Декларация за техническо оборудване, с което разполага кандидата
Минимални изисквания: Да са извършвали дейности, аналогични на предмета на поръчката и да разполагат с необходимия опит и оборудване.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 37 от 31/03/2009 год.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 07.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване на документацията: участниците е необходимо да направят предварителна заявка за закупуване на документацията на тел. 076/ 684237 - Ани Илиева и Мирослава Йорданова, всеки работен ден от 09.00 ч. до 16.00ч. Документацията се получава след представяне на документ за платена такса в ст.1, ет.9 - Община Перник.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
14.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.05.2009 г.  Час: 14:00
Място

Община Перник, заседателна зала ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При провеждане на действията на комисията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители притежаващи нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

"В търсене на устойчиви модели: Община Перник – възможности за партньорства с бизнеса”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 8, Република България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

отдел "Правно-нормативно обслужване и човешки ресурси", пл. Св.Иван Рилски №1А, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684216; 076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ