00589-2009-0008
BG-гр. Перник: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Перник, пл.”Св. Иван Рилски” №1А, За: Иван Искренов – директор на дирекция „Икономическо развитие и управление на собствеността”, Община Перник, Република България 2300, гр. Перник, Тел.: 076 602933, E-mail: eurointegra@abv.bg
Място/места за контакт: obshtina@pernik.bg; eurointegra@pernik.bgИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.
Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗВЪРШВАНЕ НА АНАЛИЗ НА СРЕДАТА И АНАЛИЗ НА НОРМАТИВНАТА УРЕДБА ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОЕКТ „В ТЪРСЕНЕ НА УСТОЙЧИВИ МОДЕЛИ: ОБЩИНА ПЕРНИК – ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПАРТНЬОРСТВА С БИЗНЕСА”, процедура No А08-14-22-С/1 в рамките на проект „В търсене на устойчиви модели: Община Перник – възможности за партньорства с бизнеса”, съфинансиран от Европейския социален фонд в рамките на ОП Административен капацитет 2007-2013, Приоритетна ос І – Добро управление, Подприоритет 1.4. Администрацията – партньор на бизнеса, бюджетна линия: BG051PO002/08/1.4-02, договор №: А08-14-22-С/09.02.2009
Поръчката е с предмет „ИЗВЪРШВАНЕ НА АНАЛИЗ НА СРЕДАТА И АНАЛИЗ НА НОРМАТИВНАТА УРЕДБА ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОЕКТ „В ТЪРСЕНЕ НА УСТОЙЧИВИ МОДЕЛИ: ОБЩИНА ПЕРНИК – ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПАРТНЬОРСТВА С БИЗНЕСА” и включва 3 /три/ дейности: • Анализ на средата: дейността комбинира анализ на наличната документация – съществуващи стратегически документи, налична нова статистическа и друга информация, осъществени инициативи със социологическо проучване за нагласите на заинтересованите страни и оценката им за концепцията ПЧП; • Анализ на нормативната уредба - дейността предвижда да се опише и анализира доколко съществуващата нормативна база подпомага и улеснява процеса на ПЧП в община Перник. На основание заключенията на анализите, ще се направят препоръки за промени, в унисон с българското и европейско законодателство и ще се разработят стандартизирани образци на документи, правила, насоки, методики за работа. • Избор на проекти – целта е да се ангажира местната общност в процеса на осмисляне на концепцията за ПЧП и в избора на онези важни проекти, чието реализиране ще доведе до така търсената реална положителна промяна в качеството на живота на местната общност. Подробно описание на поръчката можете да намерите в техническото задание.
98390000
Описание:
НЕ
НЕ
Дейност 1: анализ на средата; Дейност 2: Анализ на нормативната уредба Дейност 3: Избор на проекти
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в размер на 500 лв., представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция за срока на валидност на офертите /оригинал/. Гаранцията за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. Гаранциите се представят в една от двете форми, съгласно чл.60, ал.1 от Закона за обществените поръчки по преценка на участника, съответно изпълнителя.
Финансирането се осъществява от Община Перник със средства осигурени по проект BG 051 PO 002/08/1.4-02 - "в ТЪРСЕНЕ НА УСТОЙЧИВИ МОДЕЛИ" : Община Перник - Възможности за партньорства с бизнеса". а) начин на образуване на предлаганата цена – предлаганата цена следва да бъде формирана в лева и да включва всички разходи (труд, транспорт и др.), без ДДС. б) Плащането се извършва след приключване на работата по всяка една от дейностите и след подписване на приемо-предавателен протокол, придружен с фактура от Изпълнителя.
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същите следва да се регистрират като юридическо лице за изпълнение на обществената поръчка.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
Решение № 37 от 31/03/2009 год.
ДА
Получаване на документацията: участниците е необходимо да направят предварителна заявка за закупуване на документацията на тел. 076/ 684237 - Ани Илиева и Мирослава Йорданова, всеки работен ден от 09.00 ч. до 16.00ч. Документацията се получава след представяне на документ за платена такса в ст.1, ет.9 - Община Перник.
Български
90
Община Перник, заседателна зала ет.1
При провеждане на действията на комисията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители притежаващи нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
"В търсене на устойчиви модели: Община Перник – възможности за партньорства с бизнеса”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 8, Република България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
Всяко решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
отдел "Правно-нормативно обслужване и човешки ресурси", пл. Св.Иван Рилски №1А, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684216; 076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.pernik.bg.
03.04.2009 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ