Версия за печат

00744-2008-0018

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол, Ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: Ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“доставка, пускане в експлоатация и гаранционно техническо обслужване на система за образна диагностика”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол - Ул. Панайот Хитов № 30
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. предмет на процедурата за възлагане на обществена поръчка: “доставка, пускане в експлоатация и гаранционно техническо обслужване на система за образна диагностика”. 2. вид на процедурата - открита процедура, на основание чл. 14, ал. 1, т. 2, вр. чл. 16, ал. 4, вр. глава V от закона за обществените поръчки /ЗОП/. 3. място на изпълнение - мбал "св. пантелеймон" ад - гр. ямбол 8600, ул. панайот хитов № 30 4. срок за изпълнение на обществената поръчка - 90 дни, считано от датата на подписване на договора. 5. предлаганата апаратура следва да отговаря на изискванията на възложителя и да притежава техническите характеристики посочени в техническите спецификации, към документацията - обект на обществената поръчка, като участникът определен за изпълнител в съответствие с офертата си трябва да достави, пусне в експлоатация и поддържа по време на гаранционния срок нова неупотребявана апаратура. апаратурата трябва да отговаря на нормативно установените изисквания за качество и международни стандарти, да е със съответна маркировка за производител и партидни номера. апаратурата трябва да бъде доставена опакована в оригиналната опаковка на производителя. 6. стойност на поръчката и начин на плащане - съгласно чл. 15, ал. 3 от ЗОП. 6.1. начин на образуване на предлаганата цена - предлаганата от съответния участник цена следва да включва общата стойност на апаратурата, с включени разходи за доставка, монтаж, пуск в експлоатация, обучение на персонала, техническо обслужване и профилактика по време на гаранционния срок, с вкл. ддс. плащанията се извършват по банков път по сметка, посочена от изпълнителя. 6.2. дължимата сума за изпълнение на обществената поръчка възложителят превежда на изпълнителя, при условията на разсрочено безлихвено плащане, считано от пускането в експлоатация на доставената от изпълнителя апаратура, установено с подписан приемателно - предавателен протокол от представителите на страните или упълномощени от тях лица и гаранционна карата. 7. гаранционен срок на апаратурата: не по-малко от 18 месеца 8. срок и валидност на предложенията - 180 календарни дни от изтичане на срока за подаване на предложенията. този срок може да бъде удължен до сключване на договора за възлагане на поръчката. 9. ограничения при изпълнението: 9.1. поръчката следва да се изпълни при спазване на всички нормативни разпоредби. 9.2. кандидатите могат да подават само едно предложение за участие в поръчката. не се допускат варианти. 9.3. не се допускат до участие в процедурата кандидати, които не отговарят на законовите изисквания и условията на възложителя. 9.4. кандидатите с оферти, които не покриват изискванията към апаратурата, посочени в настоящата документация, ще бъдат отстранявани от участие в процедурата на основание чл.69, ал.1, т.3 от зоп. 10. Други изисквания - кандидатите следва да осигурят: 10.1. инсталирането на апаратурата 10.2. обучение на персонала на възложителя за работа с апаратурата 10.3. гаранционен сервиз с време на реакция не повече от 2 часа след повикване 10.4. следгаранционен сервиз

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33111800

Описание:

Система за рентгенова диагностика

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
630000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена обща цена за изпълнение на обществената поръчка в лева без ДДС; тежест: 50
Показател: съответствие с техническата спецификация; тежест: 20
Показател: гаранционен срок на предлаганата апаратура в месеци; тежест: 10
Показател: качество и положителни референции за инсталирани в България рентгенови уредби и дигитализиращи системи за образна диагностика от предлагания производител; тежест: 10
Показател: опит в дейността, обект на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2008/S 252-337860 00744-2008-0018

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 252 - 337860 от 30.12.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Доставка, пускане в експлоатация и гаранционно техническо обслужване на система за образна диагностика
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

01.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Медикъл Имидж” ООД ЕИК 130488072, гр. София 1505, Оборище, ул. «Фр. Пресансе» №15, България 1505, София, Тел.: 02 9442290, E-mail: dimaging@netissat.bg, Факс: 02 9442916

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 630000 BGN без ДДС
В брой месеци: 3

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка