Версия за печат

01022-2009-0001

BG-Попово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение - Попово" ЕООД, кв. "Запад", За: Тодор Маринов, България 7800, Попово, Тел.: 0608-47842, E-mail: mbal-popovo@mbox.contact.bg, Факс: 0608-43574

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Приготвяне и доставяна на готова храна за пациенти и дежурен персонал.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "МБАЛ-Попово" ЕООД
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Възложителят поръчва различни по вид диети и брой порции, съласно ежедневните си нужди от предварително изготвено седмично меню. Количеството, качеството и калириността на ястията, следва да са съобразени с изискванията за рационално и диетично лечебно хранене, съгласно Номеричната система на отделните диети, в съответствие с Рецептурниците за диетично хранене в Република България.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозиран годишен обем:брой хранодни за пациенти-28800;брой хранодни за дежурен персонал-18000;

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се предлагат в парична сума или банкова гаранция (по избор на учасника). Гаранция за участие в конкурса-500лв. Гаранция за изпълнение на договора - 2% от неговата стойност.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствени средства по договори с НЗОК и МЗ. Плащането се извършва месечно в левове по банков път в сро 30(тридесет) календарни дни след представяне на редовна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Регистрация по ТЗ; Съдебно решение за първоначална регистрация и Удостоверение за актуално съдебно състояние,издадено не по-рано от един месец от датата на заявлението за участие; Документи за данъчна регистрация и Булстат; Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен финансов отчет 2. Информация за обема на извършени услуги от този вид през последните три години.
Минимални изисквания: 1. Годишен финансов отчет 2. Информация за обема на извършени услуги от този вид през последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Санитарно разрешително от РИОКОЗ за транспортните средства за превоз на хранителни продукти. 2. Ветеринарно медицинско разрешително. 3. Референции за добро партньорство от настоящата или предшествани години.
Минимални изисквания: 1. Санитарно разрешително от РИОКОЗ за транспортните средства за превоз на хранителни продукти. 2. Ветеринарно медицинско разрешително.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

55523000 Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от деловодството след заплащане в касата на "МБАЛ-Попово" ЕООД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
07.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

"МБАЛ-Попово" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законови или надлежно упълномощени представители на участника.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от писменото уведомяване на участниците за съответните решения на възложтеля.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ