Версия за печат

00081-2009-0009

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул."Осми Примoрски полк"№43, За: Антон Жожев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 659121, E-mail: azhozhev@varna.bg, Факс: 052 668147

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Строително-монтажни работи по сгради общинска собственост-детски градини на територията на Община Варна по обособени позиции "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231110, 45261300, 45261320, 31500000, 44111520, 45420000, 09331100

Описание:

Строителни и монтажни работи по полагане на тръби
Монтажни работи на обшивки и водосточни тръби, железарски работи
Монтажни работи на водосточни тръби
Осветителни уреди и електрически лампи
Материали за термична изолация
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Слънчеви колектори за производство на топлинна енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори

Прогнозна стойност без ДДС
4697815 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

19


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за Обособена позиция №1:е в размер на 23 435,00лв. и за Обособена позиция №2:е в размер на 23 544,00лв. , представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 2% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджет по IBAN: BG63CECB9790336215000 и BIC:CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на Община Варна .Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осигури от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г., съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Регионално развитие" между Община Варна и Министерство на Регионалното развитие и благоустройството- BG161PО001/1.1.-01./2007/031

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: -Документ за регистрация на участника - нотариално заверено копие или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; нотариално заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му; -Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; - Декларация по чл.56, ал.1, т.7 и т.10 от ЗОП и други документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Копие от годишния баланс и ОПР за 2007г. и 2008г., заверени от участника;
Минимални изисквания: - Копие от актуална застраховка за професионална отговорност- заверено от участника; -Декларация за общия оборот от СМР-подобни на предмета на процедуратаза за последните три години,като за 2008 следва да не е по-малък от 2 300 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката дейности през последните 5 год., придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните обекти.Тези препоръки включват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионслно и в съответствие с нормативните изисквания; -Списък на техническите лица по длъжности, заети със строителната дейност, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; -Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката - копия заверени от участника; -Описание на техническото оборудване, механизация и транспорт за осигуряване на качеството, придружено с копия на документи, доказващи собствеността или ползването му; -Документи, доказващи наличие на производствена, складова, техническа база - собствени или наети с посочване на точното им местонахождение - копия заверени от участника; -Автореференция на участника. --Сертификат за произход и сертификат за качество на влаганите профили при изработка на дограмата с легален превод на български език, копия заверени от участника; -Сертификат за произход и сертификат за качество(ISO 9001:2000) на енергоспестяващите осветителни тела ; -Сертификат за произход и сертификат за качество на слънчевите колектори; -Сертификат ISO 9001:2000 на участника, издаден от акредетирани лица за сертификация на система за управление на качеството ; -Внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18 001:2007 (или еквивалентна) -Удостоверение за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или еквивалентен документ при участие на чуждестрано лице
Минимални изисквания: -Вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя; -Участника да притежава собствена или наета техника и механизация -Участника трябва да осигури технически лица по длъжности,заети със строителна дейност и лица отговарящи за контрола и качеството,които да имат необходимата квалификация и опит,съответстващи на нормативните изисквания
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оферта; тежест: 60%
Показател: Ценова оферта; тежест: 40%

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение №0954/01.04.2009г. на Кмета на община Варна.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. при отдел “Обществени Поръчки”,Дирекция “ПНО” при Община Варна – гр.Варна, бул.”Съборни ” № 24 , ет.7 – тел.: 668248, факс:659147 срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с платежен документ за стойността на документа за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG49CECB97908462 и BIC:CECBBGSF,код:444000 на Община Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

отдел “Обществени Поръчки”,Дирекция “ПНО” при Община Варна – гр.Варна, бул.”Съборни ” № 24 , ет.7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно). Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Строително-монтажни работи по сградите на: ЦДГ №13 “Звездичка”, ЦДГ № 17 “В.Терешкова”,ЦДГ №38 “Ян Бибиян”, ЦДГ №30 “Мечо Пух”, ЦДГ №21 “Калина Малина”, ОДЗ №9 “Ален Мак”, ЦДГ №15 “Гълъбче”, ОДЗ №14 “Дружба”, ОДЗ №4 “Чайка”, ЦДГ №35 “Незабравка”, ОДЗ №5 “Славейче”, ЦДГ №16 “Ал.С.Пушкин”, ОДЗ №31 “Боров кът”, на територията на Община Варна"
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231110, 45261300, 45261320, 31500000, 44111520, 45420000, 09331100

Описание:

Строителни и монтажни работи по полагане на тръби
Монтажни работи на обшивки и водосточни тръби, железарски работи
Монтажни работи на водосточни тръби
Осветителни уреди и електрически лампи
Материали за термична изолация
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Слънчеви колектори за производство на топлинна енергия

3) Количество или обем

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори.Количеството на строително-монтажните работи са подробно описани в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
2343440 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 19

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Строително-монтажни работи по сградите на: ЦДГ №2“Пламъче”, ОДЗ № 11 “Детски свят”,ОДЗ “Първи юни”, ОДЗ №1 “Маргаритка”, ОДЗ №16 “Българче”, ОДЗ №8 “Лястовичка”, ОДЗ №13 “Детска радост”, ОДЗ №10 “Приказка”, ЦДГ №45 “Пролет”, ЦДГ №44 “Крилатко”, ЦДГ №39 “Звънче”, ОДЗ №15 “Морска звездица”, ЦДГ №43-I “Синчец”, ЦДГ №43-II “Синчец”, ЦДГ №32-I “Моряче”, ЦДГ №32-II “Моряче” на територията на Община Варна"
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231110, 45261300, 45261320, 31500000, 44111520, 45420000, 09331100

Описание:

Строителни и монтажни работи по полагане на тръби
Монтажни работи на обшивки и водосточни тръби, железарски работи
Монтажни работи на водосточни тръби
Осветителни уреди и електрически лампи
Материали за термична изолация
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Слънчеви колектори за производство на топлинна енергия

3) Количество или обем

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори.Количеството на строително-монтажните работи са подробно описани в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
2354375 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 19