РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Строително-монтажни работи по сгради общинска собственост-детски градини на територията на Община Варна по обособени позиции "
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Община Варна
Код NUTS:
BG331
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45231110, 45261300, 45261320, 31500000, 44111520, 45420000, 09331100
Описание:
Строителни и монтажни работи по полагане на тръби
Монтажни работи на обшивки и водосточни тръби, железарски работи
Монтажни работи на водосточни тръби
Осветителни уреди и електрически лампи
Материали за термична изолация
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Слънчеви колектори за производство на топлинна енергия
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори
Прогнозна стойност без ДДС
4697815 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие за Обособена позиция №1:е в размер на 23 435,00лв. и за Обособена позиция №2:е в размер на 23 544,00лв. , представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 2% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджет по IBAN: BG63CECB9790336215000 и BIC:CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на Община Варна .Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането ще се осигури от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г., съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Регионално развитие" между Община Варна и Министерство на Регионалното развитие и благоустройството- BG161PО001/1.1.-01./2007/031
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: -Документ за регистрация на участника - нотариално заверено копие или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; нотариално заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му;
-Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП;
- Декларация по чл.56, ал.1, т.7 и т.10 от ЗОП и други документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Копие от годишния баланс и ОПР за 2007г. и 2008г., заверени от участника;
Минимални изисквания: - Копие от актуална застраховка за професионална отговорност- заверено от участника;
-Декларация за общия оборот от СМР-подобни на предмета на процедуратаза за последните три години,като за 2008 следва да не е по-малък от 2 300 000 лв.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката дейности през последните 5 год., придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните обекти.Тези препоръки включват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионслно и в съответствие с нормативните изисквания;
-Списък на техническите лица по длъжности, заети със строителната дейност, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;
-Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката - копия заверени от участника;
-Описание на техническото оборудване, механизация и транспорт за осигуряване на качеството, придружено с копия на документи, доказващи собствеността или ползването му;
-Документи, доказващи наличие на производствена, складова, техническа база - собствени или наети с посочване на точното им местонахождение - копия заверени от участника;
-Автореференция на участника.
--Сертификат за произход и сертификат за качество на влаганите профили при изработка на дограмата с легален превод на български език, копия заверени от участника;
-Сертификат за произход и сертификат за качество(ISO 9001:2000) на енергоспестяващите осветителни тела ;
-Сертификат за произход и сертификат за качество на слънчевите колектори;
-Сертификат ISO 9001:2000 на участника, издаден от акредетирани лица за сертификация на система за управление на качеството ;
-Внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18 001:2007 (или еквивалентна)
-Удостоверение за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или еквивалентен документ при участие на чуждестрано лице
Минимални изисквания: -Вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя;
-Участника да притежава собствена или наета техника и механизация
-Участника трябва да осигури технически лица по длъжности,заети със строителна дейност и лица отговарящи за контрола и качеството,които да имат необходимата квалификация и опит,съответстващи на нормативните изисквания
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оферта; тежест: 60%
Показател: Ценова оферта; тежест: 40%
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение №0954/01.04.2009г. на Кмета на община Варна.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.05.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. при отдел “Обществени Поръчки”,Дирекция “ПНО” при Община Варна – гр.Варна, бул.”Съборни ” № 24 , ет.7 – тел.: 668248, факс:659147 срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с платежен документ за стойността на документа за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG49CECB97908462 и BIC:CECBBGSF,код:444000 на Община Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2009 г. Час: 14:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г. Час: 10:00
Място
отдел “Обществени Поръчки”,Дирекция “ПНО” при Община Варна – гр.Варна, бул.”Съборни ” № 24 , ет.7
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно). Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.
• За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Строително-монтажни работи по сградите на: ЦДГ №13 “Звездичка”, ЦДГ № 17 “В.Терешкова”,ЦДГ №38 “Ян Бибиян”, ЦДГ №30 “Мечо Пух”, ЦДГ №21 “Калина Малина”, ОДЗ №9 “Ален Мак”, ЦДГ №15 “Гълъбче”, ОДЗ №14 “Дружба”, ОДЗ №4 “Чайка”, ЦДГ №35 “Незабравка”, ОДЗ №5 “Славейче”, ЦДГ №16 “Ал.С.Пушкин”, ОДЗ №31 “Боров кът”, на територията на Община Варна"
1)
Кратко описание
При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45231110, 45261300, 45261320, 31500000, 44111520, 45420000, 09331100
Описание:
Строителни и монтажни работи по полагане на тръби
Монтажни работи на обшивки и водосточни тръби, железарски работи
Монтажни работи на водосточни тръби
Осветителни уреди и електрически лампи
Материали за термична изолация
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Слънчеви колектори за производство на топлинна енергия
3)
Количество или обем
При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори.Количеството на строително-монтажните работи са подробно описани в документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
2343440 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 19
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Строително-монтажни работи по сградите на: ЦДГ №2“Пламъче”, ОДЗ № 11 “Детски свят”,ОДЗ “Първи юни”, ОДЗ №1 “Маргаритка”, ОДЗ №16 “Българче”, ОДЗ №8 “Лястовичка”, ОДЗ №13 “Детска радост”, ОДЗ №10 “Приказка”, ЦДГ №45 “Пролет”, ЦДГ №44 “Крилатко”, ЦДГ №39 “Звънче”, ОДЗ №15 “Морска звездица”, ЦДГ №43-I “Синчец”, ЦДГ №43-II “Синчец”, ЦДГ №32-I “Моряче”, ЦДГ №32-II “Моряче” на територията на Община Варна"
1)
Кратко описание
При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45231110, 45261300, 45261320, 31500000, 44111520, 45420000, 09331100
Описание:
Строителни и монтажни работи по полагане на тръби
Монтажни работи на обшивки и водосточни тръби, железарски работи
Монтажни работи на водосточни тръби
Осветителни уреди и електрически лампи
Материали за термична изолация
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Слънчеви колектори за производство на топлинна енергия
3)
Количество или обем
При изпълнение на поръчката следва да се извърши:подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи;подмяна на канализационни тръби;подмяна водопроводни тръби;подмяна на вертикални щрангове от отоплителната инсталация;поставяне на хидроизолация;поставяне на топлоизолация на стените;демонтаж на стара дограма ,доставка и монтаж на PVC дограма и врати;доставка и монтаж на слънчеви колектори.Количеството на строително-монтажните работи са подробно описани в документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
2354375 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 19