Версия за печат

00335-2009-0001

BG-Кресна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО "КРЕСНА", гр. Кресна, ул. " Македония" №198, За: инж. Росен Янев, България 2840, Кресна, Тел.: 07433 2264, E-mail: dlkresna@dag.bg, Факс: 07433 2264

Място/места за контакт: инж. Росен Янев

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: охрана на горския фонд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

възлагане на дърводобив в Обект №902 на територията на ДГС Кресна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: отдел210 "е" Обект 902 на територията на ДГС Кресна
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

възлагане да дърводобив - сечи , извож и рампиране, ремонт подръжка и изграждане на горски пътв Обект №902, отдел 210 "е" в ГСУ Влахи, местността "Върбите" на територията на ДГС Кресна

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

03000000, 03400000

Описание:

Продукти на земеделието, животновъдството, рибарството, лесовъдството и свързани с тях продукти
Продукти на горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1393 м3

Прогнозна стойност без ДДС
35103 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 350 /триста и петдесет лева/ гаранция за изпълнение - 5% от стойността на достигнатата цена

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ежемесечно след изготвяне на протокол за добитата дървесина

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

съгласно условията за провеждане на процедурата

ІІІ.1.4) Други особени условия

търговецът следва да е вписан в публичния регистър на ДАГ гр. София

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: съгласно условията за провеждане на процедурата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за внесена такса за закупуване на документацията за участие 2. Документ за внесена гаранция за участие 3. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП 4.Декларация по чл. 47, ал.2 от ЗОП 5.Декларация по чл. 47, ал.1 от ЗОП 6.Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. доказателства за технически възможности за изпълнение по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП-декларация
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

вписване в публичния регистър на ДАГ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на ДГС Кресна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
07.05.2009 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

30

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на ДГС Кресна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

присъствието на кандидатите е задължително



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ