Версия за печат

00026-2009-0023

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Национална електрическа компания" ЕАД, ул. "Триадица" № 8, За: Борис Йорданов - по процедурата, тел. 02 9263511; Николай Любенов - по технически въпроси, тел. 02 9263589, България 1040, София, Тел.: 02 9263636, E-mail: bjordanov@nek.bg, Факс: 02 9263505

Място/места за контакт: "Национална електрическа компания" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Водолазен оглед, отстраняване на бетонови късове по арматурата и изработка на екзекутивна документация за решетките на основните изпускатели” - язовирен район “Кърджали”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Язовирен район "Кърджали"
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на водолазните работи е да се извърши оглед и почистят входовете на основните изпускатели, а също да се изработи екзекутивна документация на съществуващите решетки и входни контури. Задачи за изпълнение: • Да се установи състоянието на съществуващите решетки и бетона около входните отвори на основните изпускатели; • Да се отстранят бетоновите късове от арматурата и скалната маса от входните отвори на основните изпускатели; • Отстранените тела да се изнесат на 10м от ръба на входа на съответния основен изпускател; • Здравата част от стоманобетонната решетка на ДОИ да не се разрушава; • Да се изготви екзекутивна документация на съществуващите решетки и контур на входовете на основни изпускатели; • Да се заснеме подробен снимков и видеоматериал от огледа с акцентиране на специфичните особености на обследваните области; • Да се изготви технически доклад с резултатите от огледа и извършената работа със заключения за състоянието на съществуващите решетки и бетона около входните отвори на основните изпускатели.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98363000

Описание:

Водолазни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

-Почистване бетонови късове -Почистване скална маса - 5м пред изпускателя и 5м навътре в тунела -Изготвяне на екзекутивна документация

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие във форма на депозит, внесен по сметка на НЕК ЕАД в банка “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД в лева: BG07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF, или неотменяема, безусловна банкова гаранция за участие на стойност 3000 (три хиляди) лева. Текстът на банковата гаранция следва да отговаря на в документацията и да бъде валидна 30 дни след изтичане валидността на офертата. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчката (чл. 59, ал. 3 от ЗОП). Гаранцията за изпълнение следва да бъде във форма на банкова гаранция съгласно образеца към документацията с валидност 30 дни след датата на приключване на изпълнението на задълженията на изпълнителя по договора, включително задълженията му през гаранционния период, или парична сума (депозит), внесена по сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Аванс в размер до 20% от стойността на договора, в срок от 10 работни дни след представяне на проформа фактура и неотменяема, безусловна банкова гаранция на стойността на авансовото плащане с валидност до един месец след крайния срок за изпълнение на договора. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще предостави оригинална фактура до три дни от постъпване на авансовото плащане по неговата банкова сметка. Заплащането на екзекутивната документация ще се извърши до 10 работни дни след представянето на одобрения протокол от Техническия съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и оригинална данъчна фактура. Заплащането на водолазните работи ще се извършва на основание двустранно подписани протоколи за действително извършени работи, в срок до 10 /десет/ работни дни след представяне данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, подписана от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за реално изпълнени видове и количества работи, съгласно офертата в предложението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Последното плащане, ще се извърши в срок до 10 работни дни от приемането на техническия доклад за извършената работа и видеоматериалите, документиращи състоянието на решетките и терена в подножието на водовземна кула след извършеното почистване и подписване на приемо – предавателен протокол срещу представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: -Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице (актуално удостоверение за търговска регистрация), документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност; -Документ за гаранция за участие; -Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в съответствие с глава VI. и приложения образец от документацията за участие; -Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на по-ръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; -План за безопасност и здраве. -Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; -Парафиран проекто-договор по образеца, посочен в Глава VІІ на настоящата документация, без посочена цена и % на исканото авансово плащане; -Данъчна регистрация и БУЛСТАТ на Участника; -Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие, включително проекта; -Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от Участни-ка;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

-Удостоверения от банки и копие от застраховка за професионална отговорност (по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ); -Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; -Информация за общия оборот и за оборота на водолазните дейности, ко-ито са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си;

ІІІ.2.3) Технически възможности

-Списък на договорите за водолазни дейности, изпълнени през последните 5, придружен от препоръки (референции) за добро изпълнение за най-важните обекти; тези препоръки следва да посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; -Описание на техническото оборудване за осигуряване на качествено изпълнение на работата; -Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; -Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; -Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на водолазни дейностито, и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; -Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; -Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или водолазни дейности; -Данни за собствена или наета механизация, която кандидатът или участникът ще използва за извършване на водолазни дейностито; -Описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката; -Документи и данни, указани в Глава IV.1., т.2 от Документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1. Наредба № Н - 7 от 12.06.2008 г. 2. Наредба № 2 от 22.03.2004 г. 3. Наредба № 9 от 23.09.2004 г.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Съответствие на предложението; тежест: 0,7;
Показател: Срок на изпълнение ; тежест: 0,3;
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ТС 2980020

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
18 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане в брой в касата на ЦУ на НЕК - ЕАД на цената на документацията от 18 лева с включен ДДС на адрес - София, ул. "Веслец" № 5 или по сметка на НЕК ЕАД. Получаване на документацията - в у-ние "Търговия" на НЕК ЕАД, ул. "Веслец" № 5.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.05.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.05.2009 г.  Час: 14:00
Място

НЕК ЕАД, ул. "Веслец" 5, 1040 гр. София, Управление "Търговия"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е до 60 /шестдесет/ календарни дни и започва да тече от датата на предаване на работната площадка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc./.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ