Версия за печат

00145-2009-0026

BG-Стара Загора: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт град Стара Загора, бул. "Руски" № 44, За: Златка Събева Колева, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 615390, E-mail: zlatka.koleva@starazagora.nssi.bg, Факс: 042 601176

Място/места за контакт: Н-к сектор, администрация "ЧРУС"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряване, като разпоредител втора степен

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ежедневно комплексно почистване на обект: "Регионално архивно стопанство" - гр. Стара Загора, ул. "Георги Байданов" № 2 А"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 14
Място на изпълнение: гр. Стара Загора, ул."Георги Байданов" № 2А
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Ежедневно комплексно почистване на обект "Регионално архивно стопанство" - гр. Стара Загора, ул. "Георги Байданов" № 2 А"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90900000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Ежедневно комплексно почистване на обект "Регионално архивно стопанство" - гр. Стара Загора, ул. "Георги Байданов" № 2 А"

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата-сума в размер на 1 % от обявената стойност на поръчката , която е в размер на 220 лв. /двеста и двадесет лева/ - заплаща се в касата на РУ "СО" Стара Загора, бул."Руски" № 44, ет.3 или по банков път - преведена по сметка на ТП на НОИ гр. Стара Загора в банка Юробанк И Еф Джи България АД- Стара Загора, BIC код - BPBIBGSF, IBAN- BG30BPBI79353177224801, параграф 931000 2. Гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора за изпълнение, преведена по сметката на РУ "СО" - Стара Загора: Банка - Юробанк и Еф Джи България АД- Стара Загора, BIC код - BPBIBGSF, IBAN- BG30BPBI79353177224801, параграф 931000 или внесена в касата на РУ СО-Стара Загора, бул.""Руски" № 44.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Общата стойност на поръчката не може да надхвърля 22 000 лв. без ДДС. Заплащането се извършва по банков път, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Административни сведения за участника - оригинал, изготвен и подпечатан от участника, подписан от представляващия 2.Списък-опис на документите, съдържащи се в офертата - оригинал изготвен и подпечатан от участника, подписан от представляващия участника с посочена длъжност, име и фамилия. 3.ЕИК на участника определен от Агенцията по вписванията, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние /с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от 6 месеца/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец и копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице- надлежно заверено от участника фотокопие. 4.Декларация от участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал.1 от ЗОП- оригинал 5.Декларация от участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП- оригинал 6.Декларация от участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - оригинал 7.Декларация от участника, относно използването на подизпълнители - оригинал 8.Декларация относно срока на валидност на офертата - оригинал 9.Документ за закупена документация за участие в процедурата, заверено от участника фотокопие се представя в офертата за участие 10.Документ за внесена гаранция за участие в размер 1 % от обявената стойност на поръчката, заверено от участника фотокопие се представя в офертата за участие 11.Документ за внесената гаранция за изпълнение в размер 5 % от стойността на поръчката се представя към датата на сключване на договора. 12.Документи удостоверяващи ИН по БУЛСТАТ и ИН по ЗДДС- заверени от участника фотокопия. 13.Договор- проект, който не се попълва, но се подписва и подпечатва. Предложенията за съществени промени в договора се прилагат отделно - оригинал. 14.Предлагана цена - оригинал, изготвен и подпечатан от участника, подписан от представляващия участника с посочена длъжност, име и фамилия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година с изключение на новорегистрираните участници и участници упражняващи свободна професия- надлежно заверено от участника фотокопие. 2.Списък на договорите изпълнени през 2008/2009 г. със стойност и клиенти за такава дейност - оригинал, подписан и подпечатан от участника.
Минимални изисквания: 1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година с изключение на новорегистрираните участници и участници упражняващи свободна професия- надлежно заверено от участника фотокопие. 2.Списък на договорите изпълнени през 2008/2009 г. със стойност и клиенти за такава дейност - оригинал, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кратко изложение за дейността на фирмата и опита и в такава дейност - оригинал, подписано и подпечатано от участника 2.Препоръки за добро изпълнение, съгласно чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП - допускат се оригинални и заверени от участника фотокопия.
Минимални изисквания: 1. Кратко изложение за дейността на фирмата и опита и в такава дейност - оригинал, подписано и подпечатано от участника 2.Препоръки за добро изпълнение, съгласно чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП - допускат се оригинални и заверени от участика фотокопия.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 4 BGN
Условия и начин на плащане

1. Документацията за участие се закупува до 15.05.2009г. /10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите/ 2. Документацията се заплаща в касата на ТП на НОИ гр.Стара Загора, бул."Руски" № 44, ет.3 и е в размер на 4,00 лв. с вкл. ДДС или по банков път: Банка - Юробанк И Еф Джи България АД Стара Загора, BIC код - BPBIBGSF, IBAN -BG30BPBI79353177224801, параграф 240404.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр. Стара Загора, бул."Руски" № 44, зала I, етаж III

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 282/ 31.03.2009г. на Директора на ТП на НОИ град Стара Загора за откриване на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 - дневен срок от уведомяването /узнаването/ за решението на Възложителя - чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ