Версия за печат

00383-2009-0005

BG-Добрич: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул."България" №12, За: Никола Сърбов, Р България 9300, Добрич, Тел.: 058 600705, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Никола Сърбов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изкърпване на уличната мрежа на град Добрич и изграждане и ремонт на общински пътища"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: уличната мрежа на град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва две обособени позиции. Обособена позиция 1: "Изкърпване на уличната мрежа на град Добрич и общинските пътища с асфалтобетонова смес"; Обособена позиция 2: "Изкърпване на уличната мрежа на град Добрич с бетонов разтвор Б12,5".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Очакван обем около 15 000 кв. м. настилка

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.07.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: за ОП 1 - 4 949 лв.; за ОП 2 - 833 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата; Гаранция за изпълнение на договора: за ОП 1 - 5 % от стойността на договора; за ОП 2 - 5 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от гаранционния срок за извършените СМР.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от общинския бюджет, в рамките на планираните средства за 2009 г. Плащанията ще се извършват по банков път, след подписване на протоколи за извършено строителство и представяне на оригинални данъчни фактури.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - попълнено и подписано заявление /оферта/ съгласно приложения образец; - удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено копие с мокър печат от институцията издала оригинала / - издадено не по-рано от 30 дни от датата на подаване на офертата, ЕИК/ единен идентификационен код / съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за ЮЛ, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразено с националното му законодателство а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; - декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; - декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; - декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; - декларация за използването /или не/ на подизпълнител по време на изпълнението на поръчката, и дела на неговото участие, ако участникът предвижда подизпълнител; - декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; - срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата -срокът не може да бъде по-дълъг от посочения в обявлението/; - предлагана цена /попълва се образеца на ценовото предложение/; - срок на валидност на офертата /в образеца на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от посочения в обявлението/; - гаранционен срок на подлежащите на извършване СМР /в образеца на офертата/; - документ за внесена гаранция за участие – оригинал /в зависимост от позицията за която се кандидатства/; - списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния финансов отчет за 2008 год.
Минимални изисквания: минимален годишен оборот - 100 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 5 /пет/ години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. В тези препоръки трябва да е посочена стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
Минимални изисквания: да е изпълнил не по-малко от 3 /три/ обекта с подобен характер.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 - 12:00 часа и от 13:00 - 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срущу документ за закупена документация в размер на 20 лв., внесени в касата на ЦУИ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
07.05.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

Малка заседателна зала на Община град Добрич

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е възлагане на допълнително строителство на същия изпълнител, чрез процедура на договаряне с него, съгласно чл. 53, ал. 1 от НВМОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Изкърпване на уличната мрежа на град Добрич и общинските пътища с асфалтобетонова смес"
1) Кратко описание

Изкърпване на асфалтовата настилка по уличната мрежа и общинските пътища. Кръпките се оформят с мотофреза, почистват се с въздушна струя, обработват се с битумна емулсия и се запълват с плътна асфалтобетонова смес, като се валират с пневматични, вибрационни и гумени валяци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

Очаквано количество - 12 000 кв. м. настилка

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.07.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Изкърпване на уличната мрежа на град Добрич с бетонов разтвор Б12,5"
1) Кратко описание

Изкърпване на асфалтовата настилка по уличната мрежа. Разрушените участъци се обрязват с фугорезачка, почистват се с въздушна струч и се заливат с бетонов разтвор Б12,5.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

Очаквано количество - 3 000 кв. м. настилка

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.07.2009 г.