Версия за печат

00689-2009-0002

BG-Ямбол: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Ангелина Танева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 666853, Факс: 046 666853

Място/места за контакт: отдел "Инвестиции"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tundzha.net.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община "Тунджа", пл."Освобождение" №1, За: Нейка Кожухарова, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, Факс: 046 661565

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обезвреждане и уплътняване на депа за битови отпадъци в населени места на територията на Община "Тунджа"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: Землища на населени места в общината
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предвид голямата площ на община “Тунджа” и отдалечеността на селата се обособяват три района на цялата територия - Район “Централен”, Район “Източен”, Район “Западен”. Кандидатите могат да участват за всеки район отделно. Дейностите по обезвреждане и уплътняване на депата за битови отпадъци ще се извършват за всеки район отделно. Предвижда се двукратно извършване на дейността през годината в зависимост от нуждите на населеното място и постъпилите средства . Формирането на цената на машиносмяна на използваната техника става на база пробутване на земни маси /отпадъци/ м3/ден при група на почвата “средна" на разстояние 40 метра. В цената на машиносмяната да бъде включен транспортът до населените места.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90000000

Описание:

Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителните количества са посочени в приложените към документацията количествени сметки

Прогнозна стойност без ДДС
92000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в открития конкурс в размер на 250 лева. за всяка позиция . Когато гаранцията е във форма на парична сума, тя трябва да е внесена по банковата сметка в ИАБанка- Ямбол, IBAN- BG 30 IABG70943300435600 BIG-IABGBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Размерът на обществената поръчка е в рамките на осигурения финансов ресурс .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • документ за регистрация, а когато е физическо лице – документ за самоличност; • удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - информация за общия оборот за последните три години; - последен годишен финансов отчет;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на договорите за изпълнени услуги през последните три години, с информация за възложител, година на изпълнение и стойност придружени с препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на услугата, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка с приложени документи за собственост, договори за наем по Образец №3;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00689/2009/0002

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в настоящата процедура може да се закупи от отдел "Инвестиции", стая 104, Община "Тунджа" при представен документ за плащане

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.04.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Зала №3 на община "Тунджа"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата - представляващ/и участника представят документ за самоличност.За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За юридически лица с нестопанска цел - представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност.За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение №РД-0298/06.04.2009г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Район "Централен"-Обезвреждане и уплътняване на депа за битови отпадъци
1) Кратко описание

Района включва депа за битови отпадъци в 16 населени места

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Посочени в количествена сметка към документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 CYP
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.12.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Район "Източен" - Обезвреждане и уплътняване на депа за битови отпадъци
1) Кратко описание

Позицията включва 15 населени места

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Посочени в количествената сметка

Прогнозна стойност, без ДДС
32000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.12.2009 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Район "Западен" - Обезвреждане и уплътняване на депа за битови отпадъци
1) Кратко описание

Позицията включва 13 населени места

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Посочени в количествени сметки

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 EUR
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.12.2009 г.