Версия за печат

01224-2009-0012

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Димитър Павлов - по процедурата - тел. 02 91451517, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451356, E-mail: Pavlov.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Йорданка Колевска - по предмета на поръчката

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: БНБ

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разширена техническа поддръжка на програмен продукт "TurboSwift" и SWIFTNet инфраструктурата на БНБ.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: София, пл."Княз Александър І" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услуги по техническа поддръжка на TURBOSWIFT в неговата основна функционалност, допълнителни доработки и интерфейси от страна на системата съгласно Приложение № 1 от документацията за участие в процедурата - „Задание за разширена техническа поддръжка на програмния продукт „TurboSwift” и SWIFTNET инфраструктурата в БНБ”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Услугите по техническата поддръжка на TURBOSWIFT в неговата основна функционалност, допълнителни доработки и интерфейси от страна на системата са съгласно Приложение № 1 - „Задание за разширена техническа поддръжка на програмния продукт „TurboSwift” и SWIFTNET инфраструктурата в БНБ” от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 2 000 лв. (две хиляди лева) - парична сума, преведена по IBAN на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSF или банкова гаранция със срок на валидност не по - малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора – 5 % от цената на техническата поддръжка без ДДС. Гаранцията за изпълнение също се представя под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора и се освобождава и задържа при условия и срокове, посочени в договора за възлагане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците представят: 1.1. За юридически лица и ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: - копие от документ за първоначална съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите; 1.2. За юридически лица и ЕТ, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). Забележка: В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага следните документи: - Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган не е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър - удостоверение за актуалното им състояние, - Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър – се представя извлечение от Търговския регистър или ЕИК. 1.3. За физически лица - копие от документа за самоличност. 1.4. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 3. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 4. Доказателства за икономическото и финансово състояние, посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 5. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 6. Документ, в който се посочват подизпълнителите, както и дела на тяхното участие, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случай на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите; 7. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан; 8. Предлагана цена по образец; 9. Документ за гаранция за участие; 10. Проект на договор; 11. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за 2008 година, (в случай, че участникът не изготвя такъв, е необходимо да представи баланс и отчет за приходите и разходите).
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Техническо предложение на участника, в което следва да се опише начинът на изпълнение на поръчката в съответствие с Приложение № 1- „Задание за разширена техническа поддръжка на програмния продукт „TurboSwift” и SWIFTNET инфраструктурата в БНБ”. В техническото предложение участникът следва да има описание на опита на участника в създаване и поддържане на интерфейси между програмния продукт "TurboSwift" с други приложни системи и описание на опита му в изграждане и поддържане на инфраструктура SWIFTNet (SNL). 2. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 5 (пет) години, включително стойностите (в лева), датите и получателите и препоръки (референции) за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки; 3. Оторизационно писмо от фирма "Bankserv" за това, че участникът е официален партнъор за разпространение на програмния продукт "TurboSwift" върху операционна система AIX на територията на РБългария;
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил най-малко три договора от последните пет години, свързани с поддържането на програмния продукт "TurboSwift" в среда на AIX, ORACLE.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена за изпълнение на поръчката; тежест: 50 т.
Показател: Професионален опит на участника в изпълнението на поръчки от подобен хартактер, описан в Техническото предложение; тежест: 50 т.

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.05.2009 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 24 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.05.2009 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

София ,пл."Княз Александър І" № 1;

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, при представяне на документ за принадлежност към конкретната медия/организация. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите и проверка на съответствието на офертите със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за възлагане на обществената поръчка заедно с прiложените образци на документи, могат да се изтеглят от интернет страницата на БНБ - www.bnb.bg;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ