Версия за печат

00001-2009-0002

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Икономически университет - Варна, бул. "Княз Борис I" № 77, За: инж. Александър Францев, Величка Михайлова, България 9002, Варна, Тел.: 052 660416, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Подмяна на дървена и метална дограма с алуминиева на сгради на Икономически университет - Варна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Икономически университет-Варна - Учебен блок № 2 , ул. “Евлоги Георгиев” № 24
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на обществената поръчка е да се извърши: заготовка в цех, доставка и монтаж на алуминиева дограма с прекъснат термомост, вкл.РСМР в сгради на Икономически университет-Варна - Учебен блок № 2 , ул. “Евлоги Георгиев” № 24. При изпълнение на обществената поръчка следва да се извърши демонтаж на старата дограма, заготовка, доставка и монтаж на алуминиева дограма - цвят бял, със стъклопакет от 24 мм. и дебелина на стъклата 2 х 4 мм. с прозрачни (флоатни) стъкла - около 1900 кв. м (описани по схеми, размер и брой в техническата спецификация от документацията за участие). Подробна техническа спецификация и схеми с размери и количества на алуминиевата дограма се съдържат в документацията за участие. След монтажа на дограмата следва да се извършат РСМР, съгласно техническата спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Монтажни работи на дограма

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подмяна на дървена и метална дограма с алуминиева с приблизителни: - обща квадратура - 1900 кв.м.; - общ брой прозорци - 477 обединени в 26 групи посочени в техническото задание;

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.08.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума, внесена по сметка на ИУ-Варна - IBAN BG28UBBS80023106028703, BIC UBBSBGSF - ОББ-клон Варна, равняваща се на 4000 (четири хиляди) лева. Гаранцията за изпълнение е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума, внесена по сметка на ИУ-Варна - IBAN BG28UBBS80023106028703, BIC UBBSBGSF - ОББ-клон Варна, равняваща се на 5% от стойността на сключения договор. Гаранцията се представя в момента на сключването на договора за обществена по-ръчка и се освобождава след приключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в левове веднъж месечно, след подписване на подробна ведомост, протокол образец 19 и фактура, а за допълнително възложените работи и анализни цени по ТНС и УСН.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация или единен регистрационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 1 март 2009 г 3.Декларации за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 4.Декларация по чл. 56, ал. 1, т.10 от ЗОП 5.Документ за внесена гаранция за участие (оригинал)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие на счетоводен баланс за предходната отчетна (2008) година; 2. Копие на отчет за приходите и разходите за предходната отчетна (2008) година. 3. Заверено копие от застрахователна полица, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за реда и условията за задължително застраховане със срок на действие - след крайния срок на сключения договор.
Минимални изисквания: 1. Размерът на счетоводния финансов резултат след данъчно облагане трябва да е положителна величина за последната отчетна година. 2. Участниците следва да имат оборот за всяка от последните 2 (2007 и 2008) години, не по-малко от 300 хил. лева от подобен вид поръчки.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за подобни поръчки, изпълнени през последните две(2007 и 2008) години, включително стойностите, обема, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на поръчката и довършителните строително-ремонтните работи; 3. Придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл. 62, ал. 4 от КТ. 4. Декларация, съдържаща описание на техническото оборудване, машини, транспортни средства и др., с които разполага участника за изпълнение на поръчката; 5. Доказателства за наличието на собствена или наета производствена и складова база; 6. Сертификат ISO на участника 9001:2000 с област на приложение заготовка и монтаж на алуминиева дограма, 7. Сертификат за произход и сертификат за качество на влаганите профили, усилващите профили, винтове, уплътнители, обков, дръжки, панти, стъклопакет, подпрозоречна дъска и всички консумативи и аксесоари, които се влагат в изработката и монтажа на дограмата и гаранционни условия на производителя.
Минимални изисквания: Участниците следва да притежават сертификат ISO 9001:2000 с област на приложение проектиране, производство и монтаж на алуминиева дограма.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща сума на поръчката; тежест: 90
Показател: Нетен размер на приходи от продажби - общо група I от Отчета за приходите и разходите за 2008 г ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.05.2009 г.  Час: 14:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 09:00
Място

зала 205 в Основната сграда на Икономически университет, бул. "Княз Борис I" № 77

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Един представител на кандидатите участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша № 18", България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ