Версия за печат

00338-2009-0003

BG-РАЗГРАД: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РАЗГРАД, БУЛ."БЕЛИ ЛОМ"№37 А, За: Виргиния Станкова, инж.Емилия Георгиева, Р БЪЛГАРИЯ 7200, РАЗГРАД, Тел.: 084 618171; 084 618183, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Дирекция "Правно нормативно обслужване" и Дирекция Инвестиционни дейности" при Община Разград

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община разград, бул."Бели Лом" №37 А, За: Севдалина Карачанова;Милена Енчева;Нели Иванова;Сузан Исмаилова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618303;084 618304;084 618305;084 618306, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Фронт - офис на Община Разград

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община разград, бул."Бели Лом" №37 А, За: Пламена Тодорова Райна Маринова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация на улици в населените места на територията на Община Разград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: населените места на територията на Община Разград- гр.Разград и всички села
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща изпълнението на строително-монтажни работи, свързани с рехабилитация на улици, разположени в чертите на населените места на територията на община Разград , както следва : - гр. Разград - всички села на територията на общината : Балкански, Благоево, Дряновец, Дянково, Киченица, Липник, Мортагоново, Осенец, Побит камък, Пороище, Радинград, Раковски, Ясеновец, Ушинци, Недоклан, Черковна, Гецово, Стражец, Топчии, Просторно и Островче. Период на изпълнение отдатата на сключване на договора до 30.04.2010 г. включително.Предвидено е единичните пукнатини, мрежовидните пукнатини, дупките и неравностите да се изрязват на правилни форми, ръчно или механизирано, и се запълват с асфалтова смес ръчно или машинно,както и фрезоване и преасфалтиране на цели улични участъци или улици .Всички обработки се извършват след задължително почистване на основата ръчно, с механизирана четка или сгъстен въздух в зависимост от големината на компрометираната асфалтова площ.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на поръчката се образува по изчислителен път, въз основа на реално изпълнени и измерени количества работи, по предложените от участника, определен за изпълнител единични цени и при условията на договора за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.04.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка е в размер на 3 000.00 /три хиляди/ лева, под формата на банкова гаранция или парична сума, която се внася по банков път, по следната набирателна сметка на Община Разград : IBAN : BG77TTBB94003319023653 BIC код : ТТBBBG22 при ЕКСПРЕСБАНК АД Възложителят освобождава гаранциите за участие: - на отстранените участници в срок 3 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.; - класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници –в срок 3 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При прекратяване на процедурата за възлагане на малка обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок 3 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за изпълнение на договора е 20 000.00 /двадесет хиляди/ лева. Гаранцията се внася при подписване на договор с кандидата, определен за изпълнител, в избрана от него форма – банкова гаранция или парична сума, внесена по набирателна сметка на Община Разград : IBAN : BG77TTBB94003319023653 BIC код : ТТBBBG22 при ЕКСПРЕСБАНК АД

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се извършва до изчерпване на целево определените в бюджета на Община Разград средства и възможностите на възложителя за финансиране на поръчката.Плащането се осъществява, както следва: Авансово плащане в размер на 30000лв, без ДДС след подписване на договора, който се приспада при следващите плащания; Следващи периодични плащания въз основа на двустранно подписани протоколи за реално изпълнените и измерени количества работи и фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по банков път, с платежно нареждане.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците да имат готовност и възможност за изпълнение на строително -монтажни работи при условията и реда на чл.53, ал.1, т.11 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. отговарящи на изискванията на Закона за обществените поръчки и условията, посочени в настоящата документация. Изискуеми документи: Удостоверение за актуално състояние или Удостоверение от Агенцията по вписванията, издадено през 2009г.;Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда офертата /оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно/, в случай, че това не е законния представител на участника;Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП;Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП;Декларации по чл.47, ал.5 от ЗОП;Декларация,че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;Документ за внесена гаранция за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка;Списък на документите, които се съдържат в офертата, подписан от участника;Документ, издаден от възложителя, за закупена документация;Декларация за използване на подизпълнители при изпълнение на поръчката по чл.13, ал.1, т.5 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние / образците са посочени в документацията/:Заверено копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години ( 2006, 2007 и 2008, оформени съгласно Закона за счетоводството и счетоводните стандарти ;Справка (по образец) за общия оборот и за оборота, реализиран от строителство за предходните три години ( 2006, 2007 и 2008 ) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, ако тя е след 2006 г.; Заверено копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ , валидна до изтичане срока на валидност на офертите.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на кандидатите за изпълнители на поръчката: Годишният финансов резултат (приходи-разходи) на кандидата за всяка от последните три финансови години (2006, 2007 и 2008 г.) да бъде положителен. За всяка от последните три години (2006, 2007 и 2008г.) минимум 70% от приходите на кандидата да са от строителство. Кандидатът да има застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности /образците са посочени в документацията/:. Списък ( по образец) на основните поръчки от подобен характер в областта на пътното строителство ( ново строителство, реконструкция и рехабилитация на улици и пътища и принадлежности към тях), извършени през последните пет години, включително : стойност; процента от тях, който е изпълнен от кандидата ; периода на изпълнение и възложителите. Да се приложат: препоръки за изпълнение, съдържащи данни за възложителя, вида на поръчката и видовете работи, които включва, стойността на поръчката, периода на изпълнение , и/или копия от договори за поръчките , покриващи минималните изисквания;Списък ( по образец) на основната специализирана техника, която кандидатът ще ползва за изпълнение на поръчката, с данни за нейното техническо състояние и дали е собствена или наета . За наетите да се посочи чия собственост са същите и да се приложат документи, доказващи възможността за наемането( договори, писма за съгласие и/или др.);Справка ( по образец) за асфалтовата база, която кандидатът ще ползва при изпълнение на поръчката, с данни за местоположение, производствен капацитет ( в тона асф.смес/ден ) и собственост. За наетите да се посочи чия собственост са същите и се приложи документ, доказващ възможността за наемането ( договор; писмо за съгласие или др.);Попълнено и подписано CV (по образец) за всеки от членовете на ключовия персонал и копие отсъответната диплома;Копие от документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителя.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за техническите възможности и квалификацията на кандидатите за изпълнители на поръчката Кандидатите да имат съответстващ предмет на дейност и професионален опит в изпълнението на поръчки в областта на пътното строителство , като имат изпълнен за последните пет години общ обем СМР от подобен характер ( ново строителство, реконструкция, рехабилитация или ремонт на улици и пътища и принадлежности към тях ) на обща стойност минимум 1 500 000 лева без ДДС или 1 800 000 лева с ДДС. Кандидатите да разполагат с основната специализирана техника за изпълнение на поръчката , в добро техническо състояние, собствена или наета, минимум както следва : Асфалтополагаща машина;Студена фреза за асфалт;Моторна четка ;Автогудронатор;Водоноска;Фугорез;Моторна метла;Самосвали 2 бр.;Автогрейдер;Багер;Фадрома;Вибрационен валяк за основи и тр.каменни настилки;Вибрационен валяк за асфалт до 2 т.;Вибрационен валяк за асфалт до 10 т.;Пневматичен валяк;Автокран. Кандидатите да имат осигурена собствена или наета асфалтова база за изпълнение на поръчката с производствен капацитет мин.50т/час. Кандидатът да разполага с ключов персонал за организация и изпълнение на поръчката , отговарящ на условията на чл. 163а от ЗУТ, както следва : • Технически ръководител на обекта - образование висше или средно специално – строителен инженер или строителен техник, минимум 5 години професионален опит по специалността , от които поне 1 година като технически ръководител на подобен обект/и. • Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд с документ за правоспособност • Отговорник за контрола на качеството - инженер/техник, минимум 3 години професионален опит. Кандидатът да е регистиран в Централния професионален регистър на строителя за съответната група и категория работи.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
40 BGN
Условия и начин на плащане

В брой, всеки работен ден в рамките на работното време на администрацията на Община Разград от фронт-офиса на общината,който се намира на партерния етаж в административната сграда на бул."Бели Лом" № 37 А.Комплектът с документацията може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересованото лице, срещу получаване на писмено поискване на посочените данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена парична сума.Банковата сметка за заплащане на документацията е IBAN:BG16TTBB94008419023530, BIC:TTBBBG22,да бъде изписано в платежното -код/вид на плащане:447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
07.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г.  Час: 09:00
Място

зала №102 в административната сграда на Община Разград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на участниците след представяне на пълномощно с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

След приключване изпълнението на настоящата поръчка.

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №7 / 30.03.2009г. на Кмета на Община Разград

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ