Версия за печат

00728-2008-0021


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" № 2, За: Мартин Григоров, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393056, E-mail: mgeorgiev@parliament.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на собствеността"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на офис столове за нуждите на Народното събрание"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на Народното събрание, София, пл."Княз Александър І" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

174 броя работен офис стол с подлакътници VIZA и 40 броя директорски офис стол с подлакътници ZIKO

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30191000

Описание:

Офис оборудване, без мебелировка


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22907.84 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 21665, Най-висока оферта: 31212.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50 %
Показател: Предлагани гаранционни срокове; тежест: 45 %
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 5 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 69 от 29.02.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 33 от 09.12.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 961-02-48 / Наименование:за възлагане изпълнение на малка обществена поръчка за доставка на офис столове
V.1) Дата на сключване договора

14.03.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "ПАНДА", жк "Дружба1", ул. "Илия Бешков" № 12, Република България 1592, София, Тел.: 02 9766874; 02 9766875, E-mail: rahnev@hq.office1.bg; expert_zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 22907.84 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска оферта: 21665, Най-висока оферта: 31212.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Поръчката е възложена въз основа на проведен открит конкурс, открит с решение № ОП 850-05-69 от 08.12.2008г. на председателя на Народното събрание= Преписка № 00728-2008-0021.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок от 16.02.2009г.- датата на получаване на уведомлението за решението за обявяване класирането и определяне изпълнител на обществената поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.03.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор