Версия за печат

00422-2009-0005


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на труда и социалната политика, ул."Триадица" №2, За: Георги Стойнев - Държавен експерт, ГД "ЕФМПП", Република България 1051, София, Тел.: 02 9329532, E-mail: gstoinev@mlsp.government.bg, Факс: 02 9816978

Място/места за контакт: ул."Триадица" №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ophrd.government.bg/; http://www.mlsp.government.bg/bg/ministry/zop.htm.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Социална закрила
Друг: Осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на оборудване и обзавеждане за офисите на УО и информационните центрове на ОП РЧР”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката представлява доставка, инсталиране, пускане в експлоатация (където е приложимо), обучение на персонал (където е приложимо) и гаранционно обслужване на оборудване и обзавеждане за офисите на УО и информационните центрове на ОП РЧР.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000 (DA27, DA28, DA29)

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети (Административен , Социални услуги , Социална работа )

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
554667 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 4000 лв., в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора- парична или банкова, в размер на 5% от стойността на поръчката. Банкова гаранция - безусловна и неотменяема и със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. Гаранцията за изпълнение се освобождава след приключване на договора. При парична гаранция - превод по сметката на Възложителя IBAN BG83BNBG96613300134102 към БНБ - Централно управление; BIG BNBGBGSD към БНБ - Централно управление.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са осигурени от бюджета на ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ””

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1) Документи за юридическия статус на участниците: юридически лица или еднолични търговци, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър представят - копие от документ за първоначална съдебна регистрация - валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите. юридически лица или еднолични търговци, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър представят: - копие от документ за регистрация или единен идентификационен номер (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, . Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние ( извлечение от Търговския регистър). Забележка: В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага следните документи: - Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган не е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър – удостоверение за актуалното му състояние; - Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър – се представя извлечение от Търговския регистър или ЕИК. Физически лица – копие от документа за самоличност Чуждестранни лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод. 2) Документ за гаранция за участие - парична гаранция или банкова гаранция (по образец/ за участие на стойност 4 000 лева (словом четири хиляди лева), внесена по сметката на Възложителя : БНБ ЦУ, IBAN BG83BNBG96613300134102. , за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с обект:– „Доставка на оборудване и обзавеждане за офисите на Управляващия Орган и информационните центрове на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 3) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 4) Декларация за задължение от страна на участник да не разгласява факти и да не разпространява документи, станали му известни в хода на процедурата. 5) Нотариално заверено пълномощно за участие в процедурата. 6) Декларация, че е запознат с условията на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - годишен финансов отчет (включващ ОПР, баланс и др.) за предходните 3 години, за които счетоводните отчети са приключени – копие или еквивалентен документ, за кандидати, които не са регистрирани съгласно българското законодателство.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания: Средногодишните приходи на участника, за всяка една от последните 3 отчетни години (за които са финансовите години са приключили), трябва да надхвърлят 2 ( два ) пъти максималната прогнозна стойност на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1) Описание на профила на участника, включващо обща информация относно сферата на дейност, пазарната специализация и др. (по отношение на консорциумите, описанието трябва обхваща всички членове на консорциума) – максимум 3 страници; 2) Списък на основните договори за доставка на подобен вид оборудване, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите (начална и крайна) и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 3) Референции от предишни клиенти, отнасящи се до изпълнени от участника подобни договори за доставки - минимум 2 броя; 4) Нотариално заверено копие на сертификата ISO 9001:2000 (или еквивалентен сертификат) на участника и копия на сертификата по ISO 9001:2000 (или еквивалентен сертификат) на производителите на предложеното оборудване. 5) Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 6) Каталог и/или описание на стоките, които ще се доставят (когато са налични); 7) Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители, съответно на лицата, които отговарят за извършването на доставката; 8) Документ за удостоверяване оторизацията на участника от производителя да представлява и да разпространява предлагането от него оборудване; 9) Документ за удостоверяване, че участникът е и оторизиран сервиз на производителя на предлаганото оборудване, списък на лица за сервизно обслужване и списък на сертифицираните сервизни бази на кандидата. Документи, доказващи че предложената техника е сертифицирана по посочените в техническата спецификация стандарти;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1) Участникът трябва да има не по-малко от тригодишен опит в следните области: доставки, инсталиране, въвеждане в експлоатация, обучение и техническа поддръжка на оборудване от вида, който е предмет на поръчката. 2) Участникът трябва да прилага система за контрол на качеството, сертифицирана от акредитиран сертификационен орган за съответствие със стандарта ISO 9001:2000 (или еквивалентен стандарт), по отношение на обхвата на предложението по поръчката. 3) Участникът трябва да е изпълнил успешно поне два договора за доставки през последните 3 години, които да са приключили преди крайния срок за подаване на оферта по настоящата обществена поръчка, всеки от тях на стойност поне 50% от размера на максималната прогнозна стойност за поръчката и включващ дейности като доставки, инсталиране, въвеждане в експлоатация, обучение и техническа поддръжка на оборудване от вида, който е предмет на поръчката. 4) Участникът е длъжен да осигури гаранционна поддръжка на доставеното оборудване.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 60%
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10%
Показател: Опит та кандидата и търговска репутация; тежест: 15%
Показател: Гаранционна поддръжка; тежест: 15%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11/05/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18/05/2009 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18/05/2009 00:00 Час: 14:00
Място

ул. "Триадица" №2, партер, приемна на министерството.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Съгласно чл.68, ал.4 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Средствата са осигурени от Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси”
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ