Версия за печат

00087-2009-0031

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, "Московска" 33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9377548, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Столична Община, Столична Община, За: инж. Кристиян Димитров, България 1000, София, Тел.: 02 9831580123

Място/места за контакт: Дирекция "Транспортна инфраструктура"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Столична община, "Московска" 33, За: Дирекция "Общинска информация" - фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506; 02 9377545

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг/проектиране и строителство/ на обекти по обособени позиции: 1. Кръгово кръстовище бул. „Св. Климент Охридски” до бул. „Андрей Ляпчев” 2. Кръгово кръстовище ул. „Папрат” ул. „Захари Зограф”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Инженеринг/ проектиране и строителство/ на обекти по обособени позиции: 1. Кръгово кръстовище бул. „Св. Климент Охридски” до бул. „Андрей Ляпчев” 2. Кръгово кръстовище ул. „Папрат” ул. „Захари Зограф”

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233128

Описание:

Строителни и монтажни работи на кръстовища с кръгово движение

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в открит конкус в размер на: 1. Кръгово кръстовище бул. „Св. Климент Охридски” до бул. „Андрей Ляпчев” -5000 /пет хиляди/лв. 2. Кръгово кръстовище ул. „Папрат” ул. „Захари Зограф” -5000 /пет хиляди/лв. представени в една от следните форми: -парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча". ул. "Врабча" 6 на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или -банкова гаранция за срока на валидност на офертите /оригинал/ Гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договорите, представена в една от следните форми -парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча". ул. "Врабча" 6 на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или -банкова гаранция за срока на валидност на дговора /оригинал/ Гаранцията за изпълнение се представят при подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на СО Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията, плащане на СМР след осигуряване на финансиране.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Непредставяне на документи по чл.13 от НВМОП Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2 и 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т.1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 и 10 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания за икономически, финансови и технически възможности и изисквания на Възложителя, посочени в Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: чл.9 от ЗОП - Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. чл.13 ал.1 т.1 от НВМОП- Копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние или единен индефикационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. чл.13 ал.1 т.1 от НВМОП-се представя в легализиран превод. Декларация по чл.47, ал.1 и ал.5 чл.47, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на фирмата по чл.50, ал.1, т.т.1, 2 и 3 от ЗОП: - Копие от валидна застраховка за професионална отговорност като лице изпълняващо строителна дейност. - Отчет за приходите и разходите и баланс за 2006, 2007 и 2008г. - Информация за: - общият оборот през последните три години; - оборот от проектиране през последните три години -оборот от изпълнение на СМР в пътното строителство за последните три години;
Минимални изисквания: 1. Копие от застраховка за префесионална отговорносткато лице изпълняващо строителна дейност, за строежи ІІ категория; 2.-фирмата или проектантите от екипа на фирмата да имат оборот от проектиране на пътни обекти и мостови съоръжения не по-малко от 100 000 лв. за последните 3 г; 3. да има оборот за от изпълнение на СМР в пътното строителство за последните 3 години не по малко от 1 000 000 лв на година
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т.1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 и 10 от ЗОП. 1. Списък на основните договори за проектиране на подобен вид обекти, изпълнени през последните 3 години 2. Списък на договорите за изпълнени обекти в областта на пътното строителство за последните 5 години, включително стойностите, датите и възложителите, придрожен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти(от списъка по чл. 51 ал.1 т.2 от ЗОП) с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. Описание на техническо оборудване за осигуряване на качеството и оборудване за изпитване и изследване; 4. Списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; 5. Документи, касаещи предложените материали, които се изискват от Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответсвието на строителните продукти 6. Документи, удостоверяващи образованието и професионална квалификация на ръководните служители и лицата, които отговарят за извършването на строителството. 7. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. 8. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка ; 9. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на проектирането и строителството;
Минимални изисквания: 1. фирмата или проектантите от екипа на фирмата да има изпълнени работни/технически проекти за подобни обекти не по-малко от 5 бр. за последните 3 г.; да приложи не по-малко от 3 референции за подобни съоръжения, издадени на името на фирмата или проектант от екипа на фирмата; 2. Да представи документи за пълна проектантска правоспособност най-малко на 2 от членовете на екипа си – строителни инженери- магистри- транспортно строителство или ПГС. 3. Да е изпълнил мостови съоръжения – включително ремонт или рехабилитация – не по-малко от 5 бр. през последните 5 г.; да приложи не по-малко от 3 референции за обекти с подобни съоръжения; 4. Да има опит в извършване на подобен вид СМР при интензивно градско движение;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50т.
Показател: Технически показатели; тежест: 40т.
Показател: Планиране и изпълнение на проекта; тежест: 10т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 10.01.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30ч. до 12.30ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
07.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

"Московска" 33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал 3 и 4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Кръгово кръстовище бул. „Св. Климент Охридски” до бул. „Андрей Ляпчев”
1) Кратко описание

Кръгово кръстовище бул. „Св. Климент Охридски” до бул. „Андрей Ляпчев”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233128

Описание:

Строителни и монтажни работи на кръстовища с кръгово движение

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Кръгово кръстовище ул. „Папрат” ул. „Захари Зограф”
1) Кратко описание

Кръгово кръстовище ул. „Папрат” ул. „Захари Зограф”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233128

Описание:

Строителни и монтажни работи на кръстовища с кръгово движение

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение