Версия за печат

00265-2009-0022

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Григорий Котов - Експерт "Търговия", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82765, E-mail: gkotov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия", етаж 6, стая №13

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: инж.Весела Илчева - деловодител, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833043084

Място/места за контакт: Деловодство на Дружеството - етаж 1

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на резервни части за булдозери „Катерпилар” - реф.№ 019/2009 – ЗОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складова база на Предприятие „Материално-Техническо Снабдяване”
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата процедура е доставка на резервни части за булдозери "Катерпилар" D8R и D7H по видове и количества подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43200000

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи и части за тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описано в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 5 000 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА"АД - клон Раднево, IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC код: KORPBGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, не по-рано от 30 дни след всяка доставка, срещу представена оригимална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие участник, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражняват определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. За последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот не по-малко от 1 500 000,00 лева без ДДС и оборот от доставка на резервни части за машини на верижен ход не по-малко от 500 000,00 лева без ДДС - доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години - по приложен в документацията за участие образец.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Кандидатите да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 4 и т.8 от ЗОП. Кандидатите да са упълномощени от производителя на резервните части да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с нотариално заверено пълномощно или сключен договор/; Производителите на резервните части да са сертифицирани по ISO 9001:2000. Кандидатите които не са производители да са сертифицирани по ISO 9001:2000, включващ в обхвата си изделията по обекта на процедурата – доказва се с копие от сертификата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№019/2009 – ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.05.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

в брой, в касата на Дружеството, от 10.00 до 11.50 и от 13.00 до 15.00 часа или внесени в "КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА"АД - клон Раднево, BIC код:KORPBGSF, в сметка в лева - IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01. Цената на документацията е 10 лв без ДДС. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2009 г.  Час: 13:30
Място

Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД в гр.Раднево

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно документацията за участие



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти - минимален брой 3. Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по-голям от 3 се извършва оценка на Заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва:К1 – оборот от доставка на резервни части за машини на верижен ход на кандидата за последните 3 години - W1=0,5, К2 – общ оборот на кандидата за последните 3 календарни години, с тежест W2=0,3 и К3 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна календарна година с тежест W3=0,2. Методиката по която става оценката и класирането на кандидатите е подробно описана в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" - №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомен - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" - №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Резервни части за булдозери D8R.
1) Кратко описание

Доставка на резервни части за булдозери D8R.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43200000

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи и части за тях

3) Количество или обем

Подробно описани в документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

няма


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Резервни части за булдозери D7H.
1) Кратко описание

Доставка на резервни части за булдозери D7H.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43200000

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи и части за тях

3) Количество или обем

Подробно описани в документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

няма