I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Технически университет- София, бул."Св. Климент Охридски" № 8, За: маг. инж. Елеонора Станоева - дирекция ОП, България 1000, София, Тел.: 02 9652965
Място/места за контакт: маг. инж. Елеонора Станоева - дирекция ОП
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
София, Пловдив, Сливен, Правец, Созопол и Семково
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения, в три обособени позиции, как следва:
Обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София и неговите поделения”;
Обособена позиция № 2 – „Доставка на магнитни носители за ТУ-Софияи неговите поделения”;
Обособена позиция № 3 – „Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30199200, 30197620, 30197630, 30197642, 30197600, 22850000, 30237320, 30237380, 30192000
Описание:
Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички
Хартия за писане
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Третирана хартия и картон
Класьори и аксесоари за тях
Дискети
CD-ROM дискове
Принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: КО; тежест: 100
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 132 - 794 от 16.12.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 65 / Заглавие:„Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София и неговите поделения”;„Доставка на магнитни носители за ТУ-София и неговите поделения”;„Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
Кооперация "Панда", гр. София, о-на "Искър",ул. "Илия Бешков"-12, България 1000, София, Тел.: 02 9766883, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Поръчка №: 66 / Заглавие:„Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София и неговите поделения”;„Доставка на магнитни носители за ТУ – София и неговите поделения”;„Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Алегро 2000", гр. София, о-на "Младост", бул. "Самоковско шосе" - 1, България 1000, София, Тел.: 02 9175609
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КЗК, 1000, България 1000, София, Тел.: 02 9356113
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
КЗК, бул. Витоша - 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка