Версия за печат

00383-2009-0002

BG-Добрич: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. "България" 12, За: Калоян Костов и Николай Великов, Р България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600165

Място/места за контакт: Калоян Костов и Николай Великов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Специализиран превоз на пътници

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2

Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва три обособени позиции: ОП 1 - Превозване в почивни и празнични дни на социално слаби граждани до гробищен парк по определен от Общината маршрут; ОП 2 - Превозване на инвалиди със специално пригоден за целта автобус. По заявка на инвалида специализираното превозно средство го взема от посоченото от него място и след определено от него време го връща обратно. Инвалида заплаща част от стойността на услугата на цената на билет от градския транспорт; ОП 3 - Превозване на ученици от кв. "Рилци" до ОУ "Стефан Караджа" град Добрич по маршрут и разписание определени от Община град Добрич.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

60100000, 60130000

Описание:

Пътни транспортни услуги
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Около 6 000 км. за ОП 1 Около 25 000 км. за ОП 2 Пробега за един курс е около 17 км. за ОП 3

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: за ОП 1 - 150 лв.; за ОП 2 - 300 лв.; за ОП 3 - 150 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата; Гаранция за изпълнение на договора: за ОП 1 - 2 % от стойността на договора; за ОП 2 - 2 % от стойността на договора; за ОП 3 - 2 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от сроковете по изпълнение на договорите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Всеки месец от бюджета на Община град Добрич и след представяне на фактури за извършване на услугата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

От процедурата се отстранява участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, както и при наличие на предпоставките визирани в чл. 67 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Попълнено и подписано заявление /оферта/ съгласно приложения образец; - Удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено копие с мокър печат от институцията издала оригинала /издадено не по-късно от 30 дни от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, ЕИК/единен идентификационен код/ съглсно чл.23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност - за ОП1, ОП2 и ОП3; - Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 от ЗОП –за ОП1, ОП2 и ОП3; - Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – за ОП1,ОП2 и ОП3; - Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП -за ОП1, ОП2 и ОП3; - Срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата -срокът не може да бъде по-дълъг от посочения в обявлението / - за ОП1,ОП2, ОП3; - Предлагана цена /попълва се образеца на ценовото предложение/ - за ОП 1, ОП2 и ОП3; - Срок на валидност на офертата /в образеца на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от посочения в обявлението/ - за ОП1, ОП2 и ОП3; - Документ за внесена гаранция за участие – оригинал - за ОП1, ОП2 и ОП3 /в зависимост от позицията за която се кандидатства/; - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника -за ОП1, ОП2 и ОП3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Отчет за приходи и разходи на участника за 2008 г. - заверено копие; - Документ за регистрация по ЗДДС /ако има такъв/ и ЕИК - заверено копие.
Минимални изисквания: Нетни приходи от продажбите не по-малко от 100 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и професионална квалификация на участника: - Списък на основните договори за извършени транспортни услуги през последните 3 години, - Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на ОП 2, а именно за наличие на функциониращ офис със съответните телефонни номера /диспечерски център/; - Лицензия за обществен превоз на пътници по ОП 1, ОП 2 и ОП3;- заверено копие - Произход и технически възможности на автобуса за превоз на инвалиди – заверено копие на техническата документация - за ОП 2; - Списък с транспортните средства за превоз (копия от талоните на автобусите) – заверено копие - за ОП1, ОП 2 и ОП3 /Когато участникът кандидатства за ОП 2 описва с какъв точно специализиран превоз ще бъде извършвана услугата/; - Копие от списък към лицензията и копия от удостоверенията за транспортна годност на автобусите – за ОП 1, ОП 2 и ОП3; - Документ, удостоверяващ осигурена поддръжка и обслужване на автобусите в собствена или наета сервизна база /може и под формата на декларация/ - за ОП 1, ОП 2 и ОП3; - Документ, доказващ осигурен предпътен медицински преглед на водачите –за ОП1, ОП 2 и ОП3; - Документ, удостоверяващ професионална компетентност – заверено копие –за ОП1, ОП 2 и ОП3.
Минимални изисквания: Да е участник в обществения превоз на пътници не по-малко от 1 година.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Лицензия за обществен превоз на пътници издадена от Министерството на транспорта.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 - 12:00 часа и от 13:00 - 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срущу документ за закупена документация в размер на 20 лв., внесени в касата на ЦУИ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.04.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Малка заседателна зала на Община град Добрич

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Превозване в почивни и празнични дни на социално слаби граждани до гробищен парк по определен от Общината маршрут
1) Кратко описание

Превозване в почивни и празнични дни на социално слаби граждани до гробищен парк по определен от Общината маршрут.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

Около 6 000 км. пробег с автобус

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Превозване на инвалиди със специално пригоден за целта автобус
1) Кратко описание

Превозване на инвалиди със специално пригоден за целта автобус. По заявка на инвалида специализираното превозно средство го взема от посоченото от него място и след определено от него време го връща обратно. Инвалида заплаща част от стойността на услугата на цената на билет от градския транспорт

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Около 25 000 км. пробег с автобус пригоден за возене на инвалиди

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2009 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Превозване на ученици от кв. "Рилци" до ОУ "Стефан Караджа" град Добрич по маршрут и разписание определени от Община град Добрич.
1) Кратко описание

Превозване на ученици от кв. "Рилци" до ОУ "Стефан Караджа" град Добрич по маршрут и разписание определени от Община град Добрич.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

Около 17 км. пробег за един курс с автобус

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2009 г.