Версия за печат

00660-2009-0003

BG-Елхово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: инж.Теодора Добрева, Р България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81265, E-mail: kmet.elhovo@infotel.bg, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: ТСУС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elhovobg.org.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: инж.Теодора Добрева, Р България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81265, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Отдел ТСУС

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.elhovobg.org.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително монтажни работи с енергоспестяващ ефект в ЦДГ "Надежда" гр.Елхово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Елхово
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително монтажни работи с енергоспестяващ ефект в ЦДГ "Надежда" гр.Елхово

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45321000

Описание:

Топлоизолационни строителни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
320000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 3000 лева. Когато гаранцията е във форма на парична сума, тя трябва да е внесена по банков път: IBAN: BG 68STSA93003346210388, BIC код на банка "ДСК" клон Елхово STSABGSF или на касата в центъра за услуги и информация при община Елхово. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер 5% от стойността на договора или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, с възможност да се усвои изцяло или на части за сума в размер на 5% от стойността на договора и със срок на валидност съгласно проекта на договор приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно условията на финансиращата организация

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да съдържа документите, посочени в документацията по процедурата. Не може да участвува в процедурата по възлагане на обществена поръчка участник: 1.При който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП: 2. Който е представил оферта, която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в документацията за участие или не е използувал изготвените образци, или не са спазени указанията за изготвянето им; 3.Когато участникът е декларирал съгласие да участвува като подизпълнител в офертата на друг участник или е в съдружие с друг участник, или участвува пряко или косвено в управлението, контрола или капитала на дружество, което е участник в процедурата. 4.Когато участникът не е представил някой от документите, изискуеми по чл. 13 от НВМОП и/или документите, предвидени в документацията; 5.Когато участникът не е представил документ за закупуване на документация за участие и/или документ за внесена гаранция за участие; 6.Когато участникът е представил офертата за цена в нарушение на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП; 7.Когато гаранцията за участие е представена от участника под формата на банкова гаранция и е със срок на валидност по-кратък от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника; 8.Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в документацията. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (финансов отчет) на участника за последните три години; 2.Справка, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота oт строителството за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Копие от действуваща застрахователна полица за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за категорията строеж, в която попада обектът на поръчката; 4. Копие от действуваща застрахователна полица за трудова злополука; 5.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има минимален, документално доказан оборот от дейността за предходните три години, според приложени годишни финансови отчети в размер на 650 000 (шестотин и петдесет хиляди ) лева и положителен финансов резултат. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство за обекти, подобни на обекта на поръчката, изпълнени от участника през последните пет години, с посочване на стойностите на договорите, място и срокове на изпълнение, клиенти и придружен с препоръки за добро изпълнение (референции) и/или приложени заверени копия от договорите. Списъка с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат. 2.Списък на екипа специалисти, които са на ръководна длъжност или които ще отговарят за извършването на поръчката, включително на тези,отговарящи за контрола на качеството - приложени биографии удостоверяващи образованието, професионалната им квалификация и опит; 3.Описание на собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, с които разполага участника и са необходими за изпълнение на поръчката; 4.Заверено копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което удостоверява, че строителя отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от категорията, в която попада обекта на поръчката. При обединения на физически и/или юридически лица, участниците в обединението трябва да са вписани в регистъра за видовете работи, които ще извършват. 5. Документи удостоверяващи възможността на кандидата да упражнява вътрешно-фирмен контрол за качеството на СМР/Сертификат ISO 9001:2000.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Внесена по банков път: IBAN: BG 68STSA93003346210388, BIC код на банка "ДСК" клон Елхово STSABGSF или на касата в центъра за услуги и информация при община Елхово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.04.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2009 г.  Час: 14:00
Място

Община Елхово, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни пълномощници, упълномощени изрично с нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Проект по програма на Социалноинвестиционния фонд към МТСП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ