I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
НАЦИОНАЛНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КОМПАНИЯ (НЕК) ЕАД, ул. "Веслец" № 5, За: Стела Велева - тел. 02 9263524 (по процедурата), Бойко Янев - тел. 02 9263505 - по технически въпроси, Р България 1022, София, Тел.: 02 9263524, E-mail: sveleva@nek.bg, Факс: 02 9801971
Място/места за контакт: Управление "Търговия"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 6 (шест) броя нови въздухоохладители за охладителната система на ХГ-2 на ВЕЦ „Алеко”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
ВЕЦ "Алеко"
Код NUTS:
BG423
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 6 (шест) броя нови въздухоохладители за охладителната система на ХГ-2 на ВЕЦ „Алеко”
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
42511100
Описание:
Топлообменници
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Доставка на шест комплекта въздухоохладители.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие на стойност 1000.00 (хиляда) лева или 511,00 ЕВРО (петстотин и единадесет) ЕВРО във форма на депозит, внесен по сметка на НЕК ЕАД в банка “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД в лева: BG07BPBI79421087792201 и в Евро: BG95BPBI79421287792201, BIC: BPBIBGSF или неотменяема безусловна Банкова гаранция за участие. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчка
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Възложителят ще финансира поръчката със собствени средства. Плащане на стоките след доставка - 90% до 14 дни след представяне на фактура за 100% от стойността им и приемо-предавателен протокол и 10% до 14 дни след представяне на протокол за въвеждане в експлоатация; Плащане на услугите - 100% след изпълнението им в срок до 14 дни след представяне на данъчна фактура и протокол за извършването им. Допуска се аванс до 10% от стойността на доставките.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация и удостоверение за актуално състояние на участника (когато е физическо лице - документ за самоличност) - нотариално заверени копия;
Документ за гаранция за участие в процедурата;
Данъчна регистрация и БУЛСТАТ на Участника;
Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Годишният финансов отчет на участника за предходната година (или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която участникът е установен);
- Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на подобно оборудване, извършени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите;
- Данни за завода-производител на изделията, предмет на тази поръчка - списък на основните договори за доставки на подобно оборудване, извършени през последните три години, възможности за осигуряване на качеството и за изпитване на оборудването, каталози и проспектни материали за предлаганото оборудване;
- Сертификат ISO Quality Certificate на производителя на изделията;
- Доказателства за търговската репутация на участника – препоръки от предишни възложители или от постоянни партньори;
- Декларация за произхода на стоките, които ще бъдат доставени;
- Надлежно разрешение (пълномощно) от производителя на изделията, които се предлагат за доставка, в случай че участникът не е производител (оригинал или нотариално заверено копие);
- Декларация за патентна чистота на предлаганото за доставка оборудване; - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника / или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката.
- Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и броя на ръководните служители през последните три години.
- Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, дела на тяхното участие и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от тях (ако участникът предвижда подизпълнители);
- Идеен проект с изчислителна записка;
- Декларация за направен оглед на обекта;
- Парафиран и подпечатан договор, без посочена цена;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 22.04.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В касата на НЕК ЕАД, София, ул. "Веслец" № 5 или по сметка на НЕК ЕАД в банка “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД в лева: BG07BPBI79421087792201. Цената е с включен ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
29.04.2009 г. 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2009 г. Час: 14:00
Място
София, ул. "Веслец" № 5, управление "Търговия"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Упълномощени преставители на участниците
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление