Версия за печат

00797-2009-0002

BG-Бургас: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул."Александровска" №26, За: Ваня Димитрова, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 841164, Факс: 056 841193

Място/места за контакт: Ваня Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите, изпълнявани от Община Бургас, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативни програми “Регионално развитие”, „Конкурентноспособност”, „Околна среда”, „Транспорт”, „Развитие на човешките ресурси”, “Административен капацитет”, „Техническа помощ”, “Оперативна програма за развитие на сектор рибарство”, „Програма за развитие на селските райони 2007-2013”, съфинансирани от Европейския съюз за периода 2009-2011 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Срок на действие в години

3

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите, изпълнявани от Община Бургас, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативни програми “Регионално развитие”, „Конкурентноспособност”, „Околна среда”, „Транспорт”, „Развитие на човешките ресурси”, “Административен капацитет”, „Техническа помощ”, “Оперативна програма за развитие на сектор рибарство”, „Програма за развитие на селските райони 2007-2013”, съфинансирани от Европейския съюз за периода 2009-2011 г.”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложената документация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

• Оригинал на документ за внесена гаранция за участие в размер на 2 000 (две хиляди ) лв. по банкова сметка на Община Бургас № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас, или банкова гаранция.Гаранция за изпълнение по всеки отделен договор, в размер на 5 % от прогнозната стойност на договора. Същата се освобождава до 15 (петнадесет) работни дни след приемане на изпълнението на конкретния договор. Гаранциите следва да бъдат представени като безусловни и неотменими банкови гаранции или като парични суми, преведени по банковата сметка на Възложителя. Валидността на гаранцията следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Целта на процедурата е да бъдат избрани 5 / пет/ потенциални независими одитори, които да извършват одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекти, изпълнявани от Община Бургас през периода 2009-2011г., осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативни програми “Регионално развитие”, „Конкурентноспособност”, „Околна среда”, „Транспорт”, „Развитие на човешките ресурси”, “Административен капацитет”, „Техническа помощ”, “Оперативна програма за развитие на сектор рибарство”, „Програма за развитие на селските райони 2007-2013”, съфинансирани от Европейския съюз за периода 2009-2011 г. Одитните доклади ще придружават всички необходими документи представяни за сертификация на разходите от Сертифициращия орган в МФ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице – документ за самоличност – заверени от участника копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в легализиран превод; • Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП и за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, а именно: - заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последната финансова година; - информация за общия оборот за последната финансова година; - условие за допустимост е оборотът от сходни с обекта на настоящата поръчка дейности да е не по-малко от 200 000 лева за последната финансова година (доказва се със справка – декларация); При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот важи за поне един от членовете на обединението. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, изискването за оборот се отнася за участника. - кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности; - декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен на предмета на поръчката, извършени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружена с препоръки за добро изпълнение ; - автобиографии и сертификати, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата;
Минимални изисквания: съгласно приложената документация
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация за средния годишен брой на наетите от участника лица, чиито основни задължения включват дейности, сходни с предмета на обществената поръчка и за броя на ръководните служители на участника за 2007 г. Средният годишен брой на наетите от участника лица, чиито основни задължения включват дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, трябва да бъде не по-малко от 5 души. При участие чрез подизпълнители, това изискване важи за участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването важи поне за един от членовете на обединението. • Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП. • Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. • Декларация за безпристрастност и независимост. • Декларация за безпристрастност и поверителност. • Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, и дела на тяхното участие. Попълва се, подписва се и се подпечатва приложената към настоящата документация декларация; • Декларация по образец от всеки от подизпълнителите за съгласие за участие в изпълнението на услугата, с посочване кои конкретни дейности ще се извършат от подизпълнителя; Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на условията, на които отговаря и Участникът, както и да удостовери тези обстоятелства, като представи за себе си: - удостоверение за актуално съдебно състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; - доказателства за икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и/или квалификация, съгласно обявлението за обществената поръчка; - декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП – попълват се, подписват се и се подпечатват образците на приложените декларации към настоящата документацията; - декларации за безпристрастност и независимост – попълва се, подписва се и се подпечатва образците на приложените декларации към настоящата документацията; - декларация за безпристрастност и поверителност – попълва се, подписва се и се подпечатва образците на приложените декларации към настоящата документацията.
Минимални изисквания: съгласно приложената документация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 70
Показател: оценка за адекватност на стратегически и годишен план; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Центъра за информационно обслужване на гражданите, находящ се в сградата на Община Бургас, ул."Александровска" №26.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Община Бургас, находяща се на ул."Александровска" №26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или нотариално упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ