Версия за печат

00450-2009-0002

BG-Нови пазар: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3, За: Галя Димитрова, РБългария 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311/вътрешен 403/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Място/места за контакт: Дирекция "ТСУ"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разширение на Дом за стари хора /отделение за лежащо болни/ в МБАЛ "Д-р Добри Беров" ,гр. Нови пазар

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Нови пазар
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Разширение на Дом за стари хора /отделение за лежащо болни/ в МБАЛ "Д-р Добри Беров" ,гр. Нови пазар

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45215222

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на обществени центрове

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно одобрената документация от Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
325391 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата /парична сума или банкова гаранция/ по избор на участника - 300,00 лв. /триста лева/; Парични суми се внасят в касата на Общината в Информационен център - всеки работен ден или по сметка на Община Нови пазар: IBAN BG68BUIN70143330547017 , BIC BUINBGSF - ТБ"Алианц България", клон Нови пазар; Гаранция за изпълнение на договора – 5 % от стойността на СМР - съгласно избраната по вид от кандидата /парична сума или банкова гаранция/. Парични суми се внасят по следната набирателна сметка на МТСП: IBAN BG 83 BNВG 9661 3300 13 41 02 BIС code BNBGBGSD Българска Народна Банка, Централно управление

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със средства по Проект "Красива България"

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура може да участва всеки кандидат, който отговаря на предварително обявените от Възложителя условия. От процедурата се отстранява участник, който не отговаря на изискванията , посочени в настоящото обявление и документацията за участие в процедурата, както и при условията на чл.21, ал.1 от НВМОП. Непредставянето на някой от документите е основание за отстраняване на кандидата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година с изключение на новорегистрираните-оригинал или заверено копие ; - Служебна бележка за липса на задължения към Община Нови пазар. - Годишен оборот от изпълнени СРР/СМР/КРР минимум 3 пъти стойността на подадената от тях оферта (за всяка от последните две години) при обекти до 50 000 лв. с ДДС, и 2 пъти при обекти до 240 000 лв. с ДДС; - Удостоверение на НАП за наличие, или липса на задължения, на основание чл.87, ал.6 от Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, издадено не по-рано от 25 дни преди датата на конкурсната комисия
Минимални изисквания: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година с изключение на новорегистрираните-оригинал или заверено копие ; - Служебна бележка за липса на задължения към Община Нови пазар. - Годишен оборот от изпълнени СРР/СМР/КРР минимум 3 пъти стойността на подадената от тях оферта (за всяка от последните две години) при обекти до 50 000 лв. с ДДС, и 2 пъти при обекти до 240 000 лв. с ДДС; - Удостоверение на НАП за наличие, или липса на задължения, на основание чл.87, ал.6 от Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, издадено не по-рано от 25 дни преди датата на конкурсната комисия
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие, заверено от участника, от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”; - Предложение относно създаване на условия за спазване изискванията по ЗБУТ, или План за безопасност и здраве (в случаите на издадено разрешение за строеж); - Списък на квалифицирани строителни работници съгласно Националния класификатор на професиите и длъжностите в Република България и придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл.62, ал.4 от Кодекса на труда; - Копие, заверено от участника, на регистрация в Централния професионален регистър на строителя, с изключение на случаите, в които строежът е от категория, за която не се изисква вписването му в регистъра съгласно чл.14, ал.2 от Закона за Камарата на строителите (при строежи на жилищни и смесени сгради с ниско застрояване, на вилни сгради и при строежи по чл.137, ал.1, т.5, букви "в" и "г" от ЗУТ), или ако за обекта не се изисква разрешение за строеж, съгласно чл.151 от ЗУТ; Копие, заверено от участника, от сертификат за внедрена система за управление на качеството във връзка с предмета на строителството. - Описание на дейността на кандидата, технически възможности на фирмата за изпълнение на СМР/СРР/КРР, брой, структура и професионална квалификация на персонала (списък на ръководните служители, отговарящи за извършване на строителството). Описание на техническото оборудване за осигуряване качествено изпълнение на СМР/СРР/КРР. Списък на техническите лица, отговарящи за контрола на качеството на СМР/СРР/КРР и вложените материали. - Копия, заверени от участника, от доказателства за търговската репутация на кандидата за последните 3 години – препоръки (вкл. актуалния адрес, телефон и факс на издалите препоръките), касаещи вида дейност, за която се кандидатства и др.
Минимални изисквания: Копие, заверено от участника, от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”; - Предложение относно създаване на условия за спазване изискванията по ЗБУТ, или План за безопасност и здраве (в случаите на издадено разрешение за строеж); - Списък на квалифицирани строителни работници съгласно Националния класификатор на професиите и длъжностите в Република България и придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл.62, ал.4 от Кодекса на труда; - Копие, заверено от участника, на регистрация в Централния професионален регистър на строителя, с изключение на случаите, в които строежът е от категория, за която не се изисква вписването му в регистъра съгласно чл.14, ал.2 от Закона за Камарата на строителите (при строежи на жилищни и смесени сгради с ниско застрояване, на вилни сгради и при строежи по чл.137, ал.1, т.5, букви "в" и "г" от ЗУТ), или ако за обекта не се изисква разрешение за строеж, съгласно чл.151 от ЗУТ; Копие, заверено от участника, от сертификат за внедрена система за управление на качеството във връзка с предмета на строителството. - Описание на дейността на кандидата, технически възможности на фирмата за изпълнение на СМР/СРР/КРР, брой, структура и професионална квалификация на персонала (списък на ръководните служители, отговарящи за извършване на строителството). Описание на техническото оборудване за осигуряване качествено изпълнение на СМР/СРР/КРР. Списък на техническите лица, отговарящи за контрола на качеството на СМР/СРР/КРР и вложените материали. - Копия, заверени от участника, от доказателства за търговската репутация на кандидата за последните 3 години – препоръки (вкл. актуалния адрес, телефон и факс на издалите препоръките), касаещи вида дейност, за която се кандидатства и др.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 15.04.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на общината - информационен център, всеки работен ден или по банков път: IBAN BG14BUIN70148430548417, BIC BUINBGSF, код на вид плащане - 447000, ТБ"Алианц България " - клон гр.Нови пазар.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
22.04.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2009 г.  Час: 14:00
Място

зала 310 на Община Нови пазар

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидати или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ