Версия за печат

00744-2008-0021

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол, Ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: Ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“доставка на медицински изделия”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол - Ул. Панайот Хитов № 30
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. периодична доставка на медицински изделия за нуждите на мбал „св. пантелеймон” ад – гр. ямбол след подадена заявка /по факс, електронна поща или др./, съгласно спецификация по заявка на поръчителя в рамките на определения в проекто-договора срок и начин; 2. спецификацията на медицинските изделия е разделена на 17 обособени позиции, включващи общо 343 номенклатурни единици. по първа и втора обособени позиции се участва за цялата позиция, тоест е възможен само един спечелил участник. по всички други обособени позиции може да се участва поотделно за всяка една номенклатурна единица, тоест за всяка една обособена позиция може да има повече от един спечелил участник. за всички обособени позиции договорите ще се сключват за една календарна година. ако в рамките на този срок е открита процедура за провеждане на нов търг по зоп за същата дейност, възложителят може да удължи договора до сключването на нов договор. 3. количествата на медицинските изделия са приблизителни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като възложителят може да не поръча същия обем по време на срока на договора. заявените количества ще са в зависимост от нуждите на възложителят за периода на съответните договори. 4. към датата на доставката, остатъчният срок на годност на медицинските изделия, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъде не по малко от 60% от обявения от производителя; 5. доставчика осигурява транспорта за заявените количества медицински изделия до “болнична аптека” на мбал “св. пантелеймон” – ад гр ямбол; 6. доставките се извършват в количество и вид съгласно изготвяната от болницата заявка, в срок до 24 часа, след изпращане на заявката по факс или електронна поща; 7. крайната цена се формира в левове без ДДС до краен получател франко болницата със всички включени разходи, такси и транспорт до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол; 8. по обособена позиция №1. хемодиализни разтвори и консумативи участниците трябва да се съобразят със следните изисквания - участва се за всички номенклатурни единици от обособената позиция. 9. по обособена позиция №2. затворена система за вземане на кръв /аспирационна/ участниците трябва да се съобразят със следните изисквания - участва се за всички номенклатурни единици от обособената позиция. отделните елементи /номенклатурни единици/ трябва да бъдат част от комплект, тоест съвместими една с друга /участниците трябва да предоставят образци на изделията при подаване на офертите, придружени с опис и техническа спецификация, доказващи съвместимост и комплектност между отделните артикули/ - непредставянето на образци и неучастието за някоя от номенклатурните единици е основание за отстраняване на участника за тази позиция. 10. участниците, които участват по обособена позиция №3 консумативи за затворена система, обособена позиция №4 катетри и обособена позиция №14 дренажи в зависимост от това за коя номенклатурна единица участват в съответната позиция представят задължително образец на изделието, което предлагат при подаване на офертите - липсата на образец е основание за отстраняване на участника за съответната номенклатурна единица от обособената позиция. 11. за номенклатурни единици "№349. спинална канюла 25G + водеща игла /комплект/" и "№350. спинална канюла 29G + водеща игла /комплект/" от обособена позиция №16 „канюли”, участниците трябва да представят образци на изделията при подаване на офертите, придружени с опис и техническа спецификация, доказващи съвместимост и комплектност на спиналната канюла с водещата игла - липсата на образци с опис и техническа спецификация към тях е основание за отстраняване на участника за тези номенклатурни единици.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
24007.87 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 0.8
Показател: срок на разсрочено плащане; тежест: 0.2
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 42 - 058205 от 29.02.2008 г. 
Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 3 - 003346 от 07.01.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:“Доставка на медицински изделия”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.03.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Б. Браун Медикал" ЕООД, гр. София, п.к. 1404, община Триадица, квартал „Бокар”, бул. „България” 21, България 1404, София, Тел.: 02 9442916

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6264.85 BGN без ДДС
В брой години: 1
Поръчка №: 2 / Заглавие:Доставка на медицински изделия
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.03.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Софарма трейдинг АД, район «Надежда», бул. «Рожен» №16, България 1000, София, Тел.: 02 8133666, E-mail: office@sopharmatrading.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17743.02 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка