Версия за печат

00381-2009-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция за национален строителен контрол, бул."Христо Ботев" № 47, За: Ганка Джунакова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159108, Факс: 02 9159108

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dnsk.mrrb.government.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: строителен контрол

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на консумативи за офис техника /принтери и копирни машини/

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Административните сгради на ДНСК и РДНСК, съгласно приложен списък
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на консумативи за офис техника /принтери и копирни машини/ за ДНСК и регионалните й дирекции

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

не може да се определи

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение в размер на 3000 /хиляда/ лева, банкова или парична, внесена по банкова сметка IBAN ВG40UNCR96603319858910, SWIFT BIC код на УниКредит Булбанк UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път по сметка на изпълнителя в седемдневен срок от извършване на доставката на определеното от възложителя място и представяне на фактура от изпълнителя

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП и на посочените изисквания в документацията за участие. Офертите да отговарят на изискванията на чл.13 и чл.14 от НВМОП. Участниците да представят изискуемите документи, съгласно условията и изискванията за участие в обществената поръчка, съдържащи се в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за 2008г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; сертификат за произход на консумативите; оторизация на участника за продажба на съответната марка консумативи на територията на РБ от официалните представители за региона и валиден сертификат за качество ISO 9001:2000 или еквивалент на участника.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път, банкова сметка IBAN BG92UNCR96603119858912, SWIFT BIC код на УниКредит Булбанк UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
15.04.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на ДНСК, гр.София, бул."Христо Ботев" № 47

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ