РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на ЦСМП-Плевен.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Всклада за медикаменти в ЦСМП-Плевен,ул.Г.Кочев №8
Код NUTS:
BG314
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на спешните екипи на ЦСМП-Плевен.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
24000000
Описание:
Химически продукти
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Медикаменти в ампулни форми - около 23000 бр.,абокати-около 1200бр.,бинт-около 1200 бр.,еднокротни катетри-около 2600 бр.,марля-около 3600 м.,памук-около 720 бр.,ръкавици хирургични-около 8000 бр.,санпласт-около 60 бр.,спринцовки-около 24900 бр.,инжекционни игли-около 25000 бр.,системи за инфузия-около 2500 бр.,йода септ-около 460 бр.,системи към 50мл.спринцовки-около 250 бр.,перхидрол 30%-около 85 бр.,етилов спирт 90%-около 100 бт.,етилов спирт 70% - около 120 бр.
Прогнозна стойност без ДДС
55000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие - 300 лв. , гаранция за изпълнение в размер на 2 % от общата стойност на поръчката.Гаранцията е банкова или парична сума ,внесена в касата на ЦСМП-Плевен ,ул.Г.Кочев №8 ,всеки работен ден от 08.00 ч.до 16.00 ч.или внесени по банков път - G92UBBS80023106155009 , BIC кода на банката е: UBBS BGSF , ОББ - АД гр.Плевен.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането е от Министерството на здравеопазването. Плащането на доставените количества се извършава по банков път ,след представена данъчна фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.03.2009 г. или единен идентификационен код- за българско юридическо лице,документ за регистрация на чуждестранно лице,съобразно националното му законодателство , а когато участникът е физическо лице- копие от документ за самоличност.
2.Годишен финансов отче за 2008 г. -заверено копие
3.Списък на основните договори извършени през последните три години ,със същия предмет на дейност, със стойност над 50000 лв.,датите и получателите,придружен с препоръки за добро изпълнение за тези договори, с изходящ № и дата.
4.Техническо предложение за изпълнението на поръчката.
5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1 , ал.2 ,т.3 и ал.5.
6.Декларация за подизпълнители ,които ще участват при изпълнението на поръчката,и дела на тяхното участие , ако участникът предвижда подизпълнители.
7.Декларация за срока на изпълнение на поръчката.
8.Декларация за срок на валидност на офертата.
9.Декларация за запознаване с документацията.
10.Предложение за обем на поръчката - списък на предлаганите медикаменти и медицински консумативи съгласно Приложение №1.
11.Предложение за отложено плащане в дни.
12.Предлагана цена.
13.Документ за внесена гаранция за участие.
14.Документ за закупена документация.
15.Административни сведения за участника.
16.Проект на договор подписан и подпечатан от участника на всяка страница.
17.Списък на документите, съдържащи се във офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов ончет за 2008 г.-заверено копие.
Минимални изисквания: Годишен финансов ончет за 2008 г.-заверено копие.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставка на медикаменти и медицински консумативи извършени през последните три години , на стойност над 50000 лв .,датите и получателите придружени с препоръки за добро изпълнение за тези договори, с изх.№ и дата.
Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори за доставка на медикаменти и медицински консумативи извършени през последните три години, на стойност над 50000 лв .,датите и получателите придружени с препоръки за добро изпълнение за тези договори, с изх.№ и дата.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 14.04.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В касата на ЦСМП-Плевен,ул.Г.Кочев №8 ,всеки работен ден от 08:00 ч.до 16:00 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
21.04.2009 г. 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.04.2009 г. Час: 14:00
Място
гр.Плевен,ул.Г.Кочев №8 ,стая 201,ет.1
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.Представя се оригинал или препис на изрично пълномощно с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по защита на конкуренцията., бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120,ал.2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление