Версия за печат

00077-2009-0001

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ, ул."Георги Кочев" №8, За: Рени Борисова Добрева, България 5800, Плевен, Тел.: 064 833142, E-mail: csmp@pleven.interbgc.com, Факс: 064 830598

Място/места за контакт: Рени Борисова Добрева

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на ЦСМП-Плевен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Всклада за медикаменти в ЦСМП-Плевен,ул.Г.Кочев №8
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на спешните екипи на ЦСМП-Плевен.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Медикаменти в ампулни форми - около 23000 бр.,абокати-около 1200бр.,бинт-около 1200 бр.,еднокротни катетри-около 2600 бр.,марля-около 3600 м.,памук-около 720 бр.,ръкавици хирургични-около 8000 бр.,санпласт-около 60 бр.,спринцовки-около 24900 бр.,инжекционни игли-около 25000 бр.,системи за инфузия-около 2500 бр.,йода септ-около 460 бр.,системи към 50мл.спринцовки-около 250 бр.,перхидрол 30%-около 85 бр.,етилов спирт 90%-около 100 бт.,етилов спирт 70% - около 120 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
55000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие - 300 лв. , гаранция за изпълнение в размер на 2 % от общата стойност на поръчката.Гаранцията е банкова или парична сума ,внесена в касата на ЦСМП-Плевен ,ул.Г.Кочев №8 ,всеки работен ден от 08.00 ч.до 16.00 ч.или внесени по банков път - G92UBBS80023106155009 , BIC кода на банката е: UBBS BGSF , ОББ - АД гр.Плевен.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от Министерството на здравеопазването. Плащането на доставените количества се извършава по банков път ,след представена данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.03.2009 г. или единен идентификационен код- за българско юридическо лице,документ за регистрация на чуждестранно лице,съобразно националното му законодателство , а когато участникът е физическо лице- копие от документ за самоличност. 2.Годишен финансов отче за 2008 г. -заверено копие 3.Списък на основните договори извършени през последните три години ,със същия предмет на дейност, със стойност над 50000 лв.,датите и получателите,придружен с препоръки за добро изпълнение за тези договори, с изходящ № и дата. 4.Техническо предложение за изпълнението на поръчката. 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1 , ал.2 ,т.3 и ал.5. 6.Декларация за подизпълнители ,които ще участват при изпълнението на поръчката,и дела на тяхното участие , ако участникът предвижда подизпълнители. 7.Декларация за срока на изпълнение на поръчката. 8.Декларация за срок на валидност на офертата. 9.Декларация за запознаване с документацията. 10.Предложение за обем на поръчката - списък на предлаганите медикаменти и медицински консумативи съгласно Приложение №1. 11.Предложение за отложено плащане в дни. 12.Предлагана цена. 13.Документ за внесена гаранция за участие. 14.Документ за закупена документация. 15.Административни сведения за участника. 16.Проект на договор подписан и подпечатан от участника на всяка страница. 17.Списък на документите, съдържащи се във офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов ончет за 2008 г.-заверено копие.
Минимални изисквания: Годишен финансов ончет за 2008 г.-заверено копие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставка на медикаменти и медицински консумативи извършени през последните три години , на стойност над 50000 лв .,датите и получателите придружени с препоръки за добро изпълнение за тези договори, с изх.№ и дата.
Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори за доставка на медикаменти и медицински консумативи извършени през последните три години, на стойност над 50000 лв .,датите и получателите придружени с препоръки за добро изпълнение за тези договори, с изх.№ и дата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 14.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
1 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на ЦСМП-Плевен,ул.Г.Кочев №8 ,всеки работен ден от 08:00 ч.до 16:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
21.04.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.04.2009 г.  Час: 14:00
Място

гр.Плевен,ул.Г.Кочев №8 ,стая 201,ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.Представя се оригинал или препис на изрично пълномощно с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията., бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ