Версия за печат

00835-2009-0002

BG-Съединение: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Съединение, ул. "6-ти септември" № 13, За: инж. Камен Стойчев, България 4190, Съединение, Тел.: 0318 22002, E-mail: oba_saedinenie@abv.bg, Факс: 0318 23517

Място/места за контакт: Директор на Дирекция „УПАБ, ГС и ДД” на Общ. Съединение

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saedinenie.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуга – осъществяване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи на обект: "Канализация на гр. Съединение – I-ви етап"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Съединение
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е осъществяване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи на обект: "Канализация на гр. Съединение – I-ви етап", при спазване на договорените срокове и съответствието им с изискванията на нормативната база в отрасъл „Строителство” и изискванията на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71700000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги по наблюдение и контрол

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на инвеститорския контрол на обекта - "Канализация на гр. Съединение – I-ви етап" ще се извършва по проект, внесен за одобрение и финасиране от Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” към Министерство на околната среда и водите; референтен номер на процедурата: BG161PO005/08/1.11/01/04; наименование на процедурата: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 е.ж.”

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 7 700 (седем хиляди и седемстотин) лева , и следва да бъде внесена по банкова сметка на Община Съединение: IBAN: BG67BUIN95613300108568, BIC: BUINBGSF, Банка: „АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ” АД, Клон „Престиж” – Пловдив, или да бъде представена банкова гаранция, открита в полза на Община Съединение. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се представя от спечелилия процедурата по чл. 59, ал. 3 от ЗОП при подписване на договора за възлагане на обществена поръчка - в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция, като текстът е на неотменяема банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Уреждат се с договора за изпълнение (проект), приложен в документацията по процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от решението за съдебна регистрация, включително и решения за последващи промени; 2. Удостоверение за актуално правно състояние, издадено не по-рано от три месеца от датата на представяне на офертата – оригинал или нотариално заверено копие или декларация по чл. 23, ал. 4 от ЗТР за пререгистрираните в ТР към АВ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; 3. Доказателства за търговската репутация на участника – декларация (по образец ), съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП – по образец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в превод; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – по образец. Когато участника в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в превод; 6. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и стойността и дела на тяхното участие – по образец;Попълва се, подписва се и се подпечатва приложената към настоящата документация декларация – образец. Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на условията, на които отговаря и участникът, с изключение на предвиденото в настоящата документация, както и да удостовери тези обстоятелства като представи за себе си: -удостоверение за актуално правно състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; -доказателства за икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и/или квалификация, съгласно обявлението за обществената поръчка; -декларациите за отсъствия на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 7. Техническо предложение, с което участникът в конкурса заявява готовността си да изпълни всички изисквания на техническото задание. 8. Оригинал на документ за внесена гаранция за участие в размер на: 7 700 (седем хиляди и седемстотин ) лева по банкова сметка Община Съединение: IBAN: BG67BUIN95613300108568, BIC: BUINBGSF, Банка: „АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ” АД, Клон „Престиж” – Пловдив или банкова гаранция, открита в полза на Община Съединение, или банкова гаранция за тази сума (по образец ); 9. Оферта - по образец ; 10. Регистрация по БУЛСТАТ (ЕИК) – копие; 11. Регистрация по ЗДДС – копие (ако е регистриран); 12. Документ за закупена документация – копие; 13. Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай че нямат представителни функции-оригинал; 14. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години; 2. банкова атестация (референция) от обслужващата банка, удостоверяваща, че участникът е коректен клиент – оригинал; 3. информация за общия оборот и за оборота от дейностите, обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 4. информация за осъществяван инвеститорски контрол на обекти, въведени в експлоатация през последните три години (2006, 2007 и 2008 г). Доказването на обстоятелствата в тази точка се извършва с декларация (свободен текст) от кандидата, както и с изрична препоръка от възложителя на обекта, въведен в експлоатация.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да докаже реализиран оборот от дейностите, предмет на тази поръчка (строителен надзор) – минимум 1 000 000 (един милион) лева за всяка от последните две години (2007 и 2008 г). При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася поне за един от участниците в него. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, изискването за оборот се отнася за основния участник. 2. Участникът следва да докаже осъществен инвеститорски контрол на обекти на стойност минимум 30 000 000 (тридесет милиона) лева за последните три години (2006, 2007 и 2008 г.). При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за осъществен инвеститорски контрол се отнася поне за един от участниците в него. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, изискването за осъществен инвеститорски контрол се отнася за основния участник. 3.Участникът следва да представи минимум три препоръки, свързани с дейността – предмет на поръчката от други възложители, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. документи, отразяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на дейностите, предмет на тази поръчка и техен списък. За всеки от списъка на екипа – приложени документи доказващи, че участникът е в трудови или облигационни правоотношения с тях: копие от трудова книжка или трудови договори или граждански договори; както и дипломи и удостоверения за правоспособност; 2. копие от застраховка за професионална отговорност за 2009 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) и декларация със задължението на представляващия участника за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора; 3.копие от лиценз за извършване на дейностите по чл. 166 от ЗУТ с приложен списък на правоспособните физически лица, чрез които се осъществява инвеститорски контрол по различните специалности; 4. декларация, че участникът притежава най-малко 3 години непрекъснат и съвременен опит като самостоятелен или водещ консултант; 5. декларация,че не е допуснал и/ или извършил системни нарушения по Закона за устройство на територията и нормативните актове по прилагането му; 6. декларация по чл. 166 ал. 3 ЗУТ; 7. данни за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години.
Минимални изисквания: Минимални изисквания към съдържанието на екипа, заявен за изпълнение на тази поръчка (участникът задължително трябва да посочи следните ключови експерти): ръководител на екипа от експерти (притежаващ диплом за завършено техническо образование, с придобита квалификация магистър - инженер или еквивалентно образование), хидроинженер (притежаващ диплом за завършено техническо образование, с придобита квалификация магистър - инженер ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентно образование), геодезист (притежаващ документ за завършено висше образование магистър - инженер ГФК или еквивалентно образование), машинен инженер (притежаващ документ за завършено техническо образование, с придобита квалификация „Машинен инженер” или еквивалентно образование), електроинженер (притежаващ документ за завършено техническо образование, с придобита квалификация магистър - инженер „Електроенергетика”, „Електроснабдяване” или еквивалентно образование).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Чл. 51, ал. 2 от ЗОП - Минимални изисквания към съдържанието на екипа, заявен за изпълнение на тази поръчка (участникът задължително трябва да посочи следните ключови експерти): ръководител на екипа от експерти (притежаващ диплом за завършено техническо образование, с придобита квалификация магистър - инженер или еквивалентно образование), хидроинженер (притежаващ диплом за завършено техническо образование, с придобита квалификация магистър - инженер ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентно образование), геодезист (притежаващ документ за завършено висше образование магистър - инженер ГФК или еквивалентно образование), машинен инженер (притежаващ документ за завършено техническо образование, с придобита квалификация „Машинен инженер” или еквивалентно образование), електроинженер (притежаващ документ за завършено техническо образование, с придобита квалификация магистър - инженер „Електроенергетика”, „Електроснабдяване” или еквивалентно образование).

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически възможности; тежест: до 60 точки
Показател: Професионална квалификация; тежест: до 10 точки
Показател: Ценово предложение; тежест: до 30 точки

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение №04-01/14.03.2009 г. на Кмета на Община Съединение

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 250 BGN
Условия и начин на плащане

Комплект документи може да се закупи всеки работен от 10,00 ч. до 12,00 ч. и от 14,00 ч. до 16,00 ч. от Деловодството на Община Съединение, ул. "6-ти септември" № 13, срещу заплащане на сумата в брой или по банков път с платежно нареждане към бюджета по сметка на Община Съединение: IBAN: BG96BUIN95618400108571, BIC: BUINBGSF, Банка: „АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ” АД, Клон „Престиж” – Пловдив, вид плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.05.2009 г.  Час: 13:00
Място

заседателната зала в сградата на Община Съединение - гр. Съединение, ул. "6-ти септември" № 13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите, представляващи дружествата, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по отварянето на ПЛИК „А”.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” към Министерство на околната среда и водите; референтен номер на процедурата: BG161PO005/08/1.11/01/04; наименование на процедурата: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 е.ж.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, ет. 2, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка .

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ