Версия за печат

00530-2008-0213


Информация за сключен договор

BG-к.к. Боровец: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Учебен център на НАП - Боровец, к.к. Боровец, За: Цветослава Иванова; Валентина Лазарова, РБ 2010, к.к. Боровец, Тел.: 02 98593063; 0750 32248, E-mail: tzv.ivanova@nra.bg; center_borovec@tax.egvrn.net, Факс: 02 98593237; 0750 32252

Място/места за контакт: УЦ на НАП Боровец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на хигиенни и почистващи материали и консумативи"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: склада на УЦ на НАП - Боровец, общ. Боровец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

«Доставка на хигиенни и почистващи материали и консумативи” за нуждите на УЦ на НАП – Боровец за 2008 г. подробно и детайлно посочени по видове и количества, описани в Приложение, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура. Доставките са периодични, извършват се на адреса на Възложителя и по негова предварителна заявка. Хигиенни и почистващи материали и консумативи се доставят, чрез периодични доставки по заявка на Възложителя, през работен ден от седмицата, в рамките на установеното за НАП работно време от 9.00 ч. до 17.30 ч. в склада на Възложителя, а именно: в Учебен център на Националната агенция за приходите – Б о р о в е ц.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33700000

Описание:

Продукти за лични грижи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
9999.6 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническа оценка ; тежест: 40
Показател: финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 18/S - от 25.02.2008 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 64/S - от 08.12.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 2 / Заглавие:Доставка на хигиенни материали и консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

11.03.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

ЕТ "Илибо-Иван Йорданов - Мая Йорданова", ЕИК 175113123, ул. "Христо Зографски" № 10, РБ 2010, Самоков, Тел.: 0888 778863

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 10000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9999.6 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. "Витоша" № 2, РБ 1000, София, Тел.: 02 9267464, E-mail: sofcourt@ttm.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка