Версия за печат

00019-2009-0006

BG-гр.Монтана: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул.Извора 1, За: Венета Замфирова Петрова, България 3400, гр.Монтана, Тел.: 096 306698, Факс: 096 306698

Място/места за контакт: Венета Замфирова Петрова

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на ел.материали за подържка и ремонт улично осветление в населените места на територията на Община Монтана

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Общинско предприятие "Чистота" гр.Монтана ул.Сирма войвода 6
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на ел.материали за подържка и ремонт улично осветление в населени места на територията на Община Монтана: включваща- уличен осветител за живачна лампа 125w; 250w.Уличен осветител за натриеви лампи 50w; 70 w; 150w.Уличен осветител с енергоспестяваща лампа 36w;55w.Парков осветител с енергоспестяваща лампа 23 w. Парков осветител живачна лампа 125w.Запално устройство-50-70 w; 100-150w.Живачни лампи:125w; 250w. Прекъсвачи А1-100А; А2-250А. Кабели за ниско напрежение- усукан изолиран проводник ASX 2 x 16 мм2; СВТ 2 х 1.5мм2; СВТ 2х6мм2; ПВО 6 мм2. Автоматични предпазители - 10А;16А;25А;40А;63А;100А. Контактори: 16А; 25А;40А; 63А. Енергоспестяващи лампи -11w,23w,36w,55w.Лампи с нажежаема жичка 25w/230v,100w/230v и 100w/270v.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

31000000, 31300000, 31500000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
Изолирани жици и кабели
Осветителни уреди и електрически лампи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението ще се осъществи на периодични доставки по заявка на възложителя

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 50000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 180000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 200 лв. внесена под формата на парична сума в касата на Община Монтана / стая 501/ или по банкова сметка BG47BUIN76613372690031 BIC BUINBGSF при ТБ Алианц България АД клон Монтана Гаранция за изпълнение 2000 лева се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствени средства. Плащане съгласно договор за възлагане МОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право за участие в откритата процедура има всеки, който е закупил документация за участие и прдстави документи съгласно чл. 13 от НВМОП и документацията за участие, а именно: 1. Удостоверение за актуалното състояние или единен индентификационен код-за българско юридическо лице,документ за регистразия на чуждестранно лице,съобразно националното му законодателство, а когато учасникът е физическо лице - копие от документа за самоличност;2.Доказателства по чл.50, ал.1,т.2 от ЗОП,както и по чл 51,ал.1,т.1,т.3,т.6,т.9 от ЗОП; 3. Регистрация по ДДС; 4.Деклерация по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6. Деклерация за използване / неизползване на подизпълнители при изпълнение на поръчката; 7. Документ за закупена документация; 8. Документ за внесена гаранция за участие. 8.Срок за валидност на офертата;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документите и информация по чл.50 ал.1,т.2 от ЗОП: 1. Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за участника за 2007 и 2008 год.
Минимални изисквания: Доказателство за 1 500 000 лева оборот на стоката, обект на поръчката за 2008 год.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документите и информацията по чл.51,ал.1.т,1,т.3,т.6,т.9, от ЗОП: 1. Списък на основните договори за доставка от подобен характер, изпълненеи през последните 3 години,придружен от препоръки за добро изпълнение,включително стойностите,датите и получателите; 2. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и следване;3.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 4.Деклерация за техническото оборудване,с което разполага кандидатът или участникът за изпълненеи на обществента поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 10.04.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Копие от документацията могат да се закупят в стая 102 в административната сграда на Община Монтана ул.Извора 1 всеки ден от 8:30 до 17:00 часа, или по банкова сметка BG88BUIN76618472700003 BIC BUINBGSF, вид плащане 447000 при търговска банка "Алианц България" АД клон Монтана

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
17.04.2009 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.04.2009 г.  Час: 17:30
Място

Община Монтана ул.Извора 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38,ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 8, България 1000, София, Тел.: 096 306698, Факс: 096 306698

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ