Версия за печат

00108-2009-0002

BG-Суворово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Суворово, пл. "Независимост" № 1, За: Николай Стефанов, Република България 9170, Суворово, Тел.: 05153 2550, E-mail: eu_suvorovo@abv.bg, Факс: 05153 2550

Място/места за контакт: гр. Суворово, пл. "Независимост" № 5, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.suvorovo.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Канализационен и водопроводен клон със сградни отклонения от спортно-възстановителен и културен комплекс в УПИ І, кв. 129, гр. Суворово до канализационен колектор Суворово-Девня”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Суворово, общ. Суворово, обл. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Строителство на канализационен клон, който ще отвежда отпадъчните води до главен канализационен колектор и ПСОВ гр. Девня. За изграждането му поръчката включва: извършване на изкопни работи, полагане на тръби, изграждане на ревизионни шахти и сградни отклонения, обратни насипи и възстановяване на настилката. Строителство на водопроводен клон.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документация за участие

Прогнозна стойност без ДДС
682363.33 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е в размер на 8 000 лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по следната банкова сметка: ТБ "Инвестбанк" АД-Варна, клон гр. Суворово, IBAN: BG81IORT73773346376003, BIC код: IORTBGSF. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора за малка обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция с валидност не по-кратка от продължителността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата ще бъдат осигурени от ПУДООС. Плащането ще се извърши съгласно клаузите на договора при евентуално финансиране.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на представените документи, съдържащи се в офертата. 2. Идентификационен номер по БУЛСТАТ. 3. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 1 месец от датата на подаване на офертата-оригинал или официално заверен препис или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. 4. Пълномощно на лицито, подписващо офертата - оригинал. 5. Документ за закупена документация за участие - заверено копие. 6. Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие. 7. Удостоверение на Участника за вписване в Централния професионален регистър на строителя - копие. 8. Сертификат по ISO9001 : 2000 за система за управление на качеството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката - копие. 9. Сертификат OHSAS 18001 : 1999 за внедрена система за безопасни условия на труд - копие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: І. За юридическите лица и едноличните търговци: 1. Заверено от Участника копие на годишен баланс за предходните три години ( 2006г., 2007 г., 2008 г.). 2. Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните три години ( 2006г., 2007 г., 2008 г.). ІІ. За физически лица: Официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за предходните три години.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален, документално доказан оборот от дейността си за последните три години ( 2006г., 2007 г., 2008 г.), според приложени отчети за приходите и разходите, в размер не по-малко от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, а когато е приложимо и за изпълнение на показателите за комплексна оценка на офертите. 2. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години (2006г., 2007г. и 2008г.), включително стойности, дати и получатели съгласно образец; Да се приложат заверени с гриф „Вярно с оригинала” копия на договорите потвърждаващи обстоятелствата в списъка по-горе или референции от получателите. 3. Списък на инженерно – техническия екип и изпълнителския състав, които ще вземат участие в изпълнение на поръчката (по образец); 4. Списък на собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) ( по образец ); 5. На основание чл.171 от ЗУТ (Закон за устройство на територията) и НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство, Участникът представя валидна застрахователна полица за сключена застраховка, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми за трета категория строежи. Документът се представя в оригинал или заверено за вярност копие от кандидата. 6. Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката. 7. Сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд. 8. Удостоверение на Участника за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил, през последните 3 години(2006, 2007 и 2008г.) договори (в областта на предмета на поръчката или сходен с него) на стойност равна или по-голяма от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева, според приложени и заверени за вярност от кандидата, копия от договори за изпълнение на строително-монтажни работи или референции от получатели.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 06.04.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
32 BGN
Условия и начин на плащане

Платими в касата на общината или по банкова сметка на Община Суворово: Банка ТБ”Инвестбанк”АД – Варна, клон гр. Суворово, IBAN BG81IORT73773346376003, BIC код: IORTBGSF. Документите за участие ще бъдат получени от офиса на Дирекция "Инвестиционна политика и проекти", гр. Суворово, пл. "Независимост" № 5, ет. 2, след представяне на документ (квитанция или платежно нареждане) за внесена сума.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
13.04.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Община Суворово, пл. " Независимост" № 5, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 2 от 10.03.2009г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120-122 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ