Версия за печат

00325-2009-0003

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" № 66, За: Доц.д-р Илия Баташки, д.м.; г-н Велизар Руев; Цеца Бресковска, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602849

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на лекарства за нуждите на УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД гр.Пловдив

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на лекарства по смисъла на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина за нуждите на УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД гр.Пловдив

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Подробно описани по вид и количество в Приложение 1 от Документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 40000 лв., внесена в касата или по сметка парична сума или банкова гаранция. Банкова сметка : BG 97 UNCR 7527 1054 8081 19, код – SWIFT BIC код на Уникредитбулбанк – UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 1% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път, съгласно Приложение 2 от Документацията за участие

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Задължително е кандидатите да бъдат оторизирани от производителите на лекарствените продукти, като оторизационният документ трябва да бъде в оригинал или нотариално заверено фотокопие, с дата, последваща публикацията на обявлението за обществената поръчка в Държавен вестник и да бъде конкретно за участие в процедурата, обявена от УМБАЛ «Св. Георги» ЕАД. Необходимо е производителите да укажат, за кои лекарствени продукти от тяхната производствена листа, оторизират съответния дистрибутор. В офертите на кандидатите да се съдържат само продукти с нови пределно регистрирани цени, което се удостоверява с копие от заповед на Комисията по цените.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Разрешение за търговия на едро с лекарства, издадено от Министъра на Здравеопазването; Лицензия за търговия с наркотични вещества за медицински цели, когато се предлага доставка на такива; Решение за първоначална съдебна регистрация и всички последващи вписвания по фирменото дело на кандидата; Фотокопие на регистрацията в БУЛСТАТ; Удостоверение за актуално състояние на кандидата; Декларации по чл.47, ал. 1,ал 2 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финансов отчет във всичките му части за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от Закона за счетоводството.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация за персонала, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката, представени под формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 80
Показател: Качество; тежест: 1
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 209/S 9 - 011613 от 15.01.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.04.2009 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава от отдел “Договоро-правен” при УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност 60 / шестдесет/ лева с вкл. ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15.04.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД гр.Пловдив бул."Пещерско шосе" №66 - Административен сектор

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват законните представители на кандидатите, подали предложения за участие в процедурата или упълномощени по надлежен ред лица с нотариално заверени пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ